Spel zonder grenzenquote:
Mijn zus vindt Kensington mooi, maar die houdt ook van Coldplay en andere standaard meuk. Sommige mensen zijn tevreden met middelmaat.quote:Op zondag 29 december 2019 15:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Ik stel me bij Kensington-stemmers altijd kinderen voor die te groot zijn voor K3 en te klein voor al het andere.
Lullaby een 2? Geweldig nummerquote:Op zondag 29 december 2019 15:56 schreef Kopiko het volgende:
Ik luister even niet:
Straks veel slap geLullaby
[..]
Dat vind ik echt zo schandalig. Was laatst ook al met een ander nummer. Stonden er een paar halfies en een paar ballen te maf te doen en dat is dan metalimago wat iedereen onthoudt.quote:Op zondag 29 december 2019 15:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zouden ze voor slayer weer een paar van die zolderkamer autisten van metalheads hebben uitgenodigd?
quote:Op zondag 29 december 2019 15:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Ik stel me bij Kensington-stemmers altijd kinderen voor die te groot zijn voor K3 en te klein voor al het andere.
krestestdummyquote:
dat doet me denken aan die hond, die kon zo mooi doodliggen en omrollen op commando.quote:Op zondag 29 december 2019 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde laatst dat het keertje in de nacht niet zo goed ging.
of Blade Runner soundtrackquote:Op zondag 29 december 2019 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hem met Jon leuker. En met Aphrodite's Child ook. Dit is gezapige kitsch.
Gorillazquote:Op zondag 29 december 2019 15:56 schreef Kopiko het volgende:
Ik luister even niet:
Straks veel slap geLullaby
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |