dat maakte onze katten niets uitquote:Op zondag 29 december 2019 15:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jaar van de kat was het trouwens alweer 8 jaar geleden in 2011
tijgersquote:Op zondag 29 december 2019 15:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
T is een cyclus van 12 jaar schijnbaar, en de laatste was 2010
En tijgers![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 15:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+1
Te weinig nummers over katten in de lijst wel
Je kan me oprapen als All Cats Are Greyhet nog eens haalt
Dat magquote:Op zondag 29 december 2019 15:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kyran, wat was er met jouw gezondheid dan als ik vragen mag? Ik ken je nl alleen van de NFL haha
oh dan word ik wel snel verliefd hoorquote:Op zondag 29 december 2019 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het teveel wordt kan ik altijd even een slaapliedje voor je zingen![]()
Goede drums wel...quote:Op zondag 29 december 2019 15:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je kan me oprapen als All Cats Are Greyhet nog eens haalt
Oh, ik zal er alles aan doen om dat te voorkomenquote:Op zondag 29 december 2019 15:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh dan word ik wel snel verliefd hoor
Vanilla Ice toch?quote:Op zondag 29 december 2019 15:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Queen en Bowie.
quote:Op zondag 29 december 2019 15:43 schreef essnhills het volgende:
Ik ken deze niet denk ik
Klinkt wel lekker
Wat doe jij in de teambus van TLJ?quote:Op zondag 29 december 2019 15:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dit nummer leren kennen doordat het in een afspeellijst voor in de teambus van Team Lotto-Jumbo stond.
en anders vluchten als een rollende steen vanaf een berg?quote:Op zondag 29 december 2019 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik zal er alles aan doen om dat te voorkomen
Ohw dat is wel klote! Goed om te horen dat het al beter gaat. Soms maar even gas terug dan... Iig fijn dat je weet wat het is, dan kun je eraan werken. Beterschap dan toch!quote:Op zondag 29 december 2019 15:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat magLang verhaal, en gelukkig niks ernstigs, maar niet minder irritant.
Sinds vorig jaar december al belachelijk vermoeid. In die tijd werd ik ook echt belachelijk vaak zien. Om de 2-3 weken lag ik plat in bed en iedere simpele verkoudheid kwam aan als een griep des doods. Uiteindelijk bleek ik zwaar vitaminetekort te hebben en is dat nu opgelost. Sinds dat goed is ben ik ook maar echt één keer in een jaar ziek geweest![]()
Vermoeidheid bleef echter welGedeeltelijk door mijn perfectionisme. Ik leg de lat altijd veels te hoog en kan super streng zijn voor mezelf als ik het dan niet haal en als je daarin blijft steken is het een irritante "downward spiral". Daarnaast heb ik al jaren chronische spanningshoofdpijn, dus dat helpt zeker niet mee. Je legt lat hoog > haalt het niet door wat voor reden dan ook > voelt je kut > krijgt meer hoofdpijn > legt lat hoog > repeat ...
Ruim twaalf weken bij een chronische vermoeidheids- en pijnkliniek gelopen. Dat heeft goed geholpen en paar weken geleden een slaaponderzoek gehad, omdat ik niet uitgerust wakker wordt, dus misschien slaapapnue.
Gaat nu wel iets beter, werk halve dagen en hou steeds meer energie over als ik thuis ben. Moet vooral oppassen dat ik niet voor de 100ste keer weer te snel wil gaan. Blijft een valkuil.
Sorry voor lange, uitgebreide verhaal, maar soms helpt het om het van me af te schrijven, want het is zo fucking frustrerend. Bijna net zo frustrerend als Rick van Vetklephyusen.
Nog teveel te gaanquote:
Die ene is dun dun dun dundundundun, die andere is dun dun dun dundundundun DUN, duidelijk verschilquote:
The War On Drugs is zowiezo top!quote:Op zondag 29 december 2019 15:43 schreef essnhills het volgende:
Ik ken deze niet denk ik
Klinkt wel lekker
Ik was heeeeel tevreden met Let It Happen vanmiddag, maar toen kon ik niet shitposten hierquote:
Jij was chauffeur?quote:Op zondag 29 december 2019 15:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dit nummer leren kennen doordat het in een afspeellijst voor in de teambus van Team Lotto-Jumbo stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |