SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zat net nog restjes rollade te eten van 1e kerstdagquote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef essnhills het volgende: [..]
Lekker man
Gister en eergister nog allemaal restjes opgegeten
![]()
Jij vindt I Feel Love niks?quote:Op zondag 29 december 2019 12:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, dat tenenkrommende blokje is weer voorbij.
Wel echt zo.quote:Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Origineel van Harry Styles is beter
haaiquote:
Die is wel oké, maar de andere twee vind ik vreselijkquote:Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt I Feel Love niks?
Style O'The Times?quote:Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
quote:
Hopelijk heb je sindsdien geen stroomstoring gehad, Koen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat net nog restjes rollade te eten van 1e kerstdag
Dat is oprecht ook echt wel een lekker nummerquote:Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nee, het origineel is van The Belle Stars.quote:Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Eens!quote:Op zondag 29 december 2019 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is oprecht ook echt wel een lekker nummer
Prince niet kennenquote:Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef essnhills het volgende:
Ik ken Prince eigenlijk niet zo goed, maar toch iedere keer als er een liedje van hem voorbij komt vind ik het wel lekker
quote:Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat net nog restjes rollade te eten van 1e kerstdag
Staat gelukkig ook hoger dan deze middelmaat.quote:Op zondag 29 december 2019 12:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beterschapquote:Op zondag 29 december 2019 12:21 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ziekdus post wat minder dan anders
Beterschap stadsgenoot!quote:Op zondag 29 december 2019 12:21 schreef MaJo het volgende:
Gossiequote:Op zondag 29 december 2019 12:21 schreef MaJo het volgende:
Oh chillquote:Op zondag 29 december 2019 12:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens!
Hij komt ook nog later vandaag![]()
Prins Pils.quote:
Ik zei niet zo goedquote:
Sorry, heb ik je aangestoken?quote:Op zondag 29 december 2019 12:21 schreef MaJo het volgende:
Beterschap!quote:Op zondag 29 december 2019 12:21 schreef MaJo het volgende:
Nope ;Dquote:Op zondag 29 december 2019 12:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk heb je sindsdien geen stroomstoring gehad, Koen.
Middagquote:
Die van mij komend uurquote:Op zondag 29 december 2019 12:22 schreef MTheBassman het volgende:
Jezus, mijn volgende stemlijstgenot is pas op 466, met ABBA Goden
quote:Op zondag 29 december 2019 12:21 schreef MaJo het volgende:
Die van mij 550, dan ik met Gerry ff langs de bakker/quote:Op zondag 29 december 2019 12:22 schreef MTheBassman het volgende:
quote:
quote:
Thanksquote:
Dat is zelfs Mex overkomen...quote:Op zondag 29 december 2019 12:21 schreef MaJo het volgende:
Nee ik heb het zo getimed dat het precies erna wasquote:
ABBAquote:Op zondag 29 december 2019 12:22 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan dit prima verstaan, tevens prachtige tekst. Een van de beste Nederlandstalige liedjes ooit.quote:Op zondag 29 december 2019 12:23 schreef Isorden het volgende:
Frank "ik versta er geen zak van" Boeijen
Sorry had de verkeerdequote:Op zondag 29 december 2019 12:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik heb het zo getimed dat het precies erna was
Tempo? Men lult gewoon veel te hard hierquote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef MaJo het volgende:
En merk dat ik het tempo hier niet goed bij kan houden
Dan moet je een keer om acht uur in de ochtend langswippen. Dan is het heerlijk rustig.quote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef MaJo het volgende:
En merk dat ik het tempo hier niet goed bij kan houden
Een black magic woman.quote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Wie wil er nou een neger op zijn achterbank.
Doodverwensing, banquote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef Timo20 het volgende:
Kan Gijs niet dood of zo? of in ieder geval minder lullen en vooral minder HARD SCHREEUWEN?!?
Lay all your love on me. 6 uur 's ochtends. dat wordt mij iets te vroeg om mijn wekkertje voor te zetten.quote:
Ik hoop vooral beter te zijn met oud en nieuw!quote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorry had de verkeerde![]()
![]()
Maar das dan nog wel lekker, dat je iig niet ziek was met Kerst
Hopelijk knap je snel weer op
Spinvis?quote:
Ik mis... FOK! in deze grandioze opsommingquote:Op zondag 29 december 2019 12:23 schreef satecl het volgende:
Ohhhh mannn ga straks even 40 kilometer fietsen met de Top 2000 in de oortjes. Daarna lekker eten en vanavond met 8 man een top 2000 quiz onder het genot van de Top 2000. Wat een top dag![]()
![]()
twitter:MENEERDEGREEF twitterde op donderdag 29-12-2016 om 09:23:25IK BLIJ VERRAST DAT ER EEN NUMMER IN EEN OBSCUUR BULGAARS DIALECT IN DE #TOP2000 STAAT, BLIJKT HET TOCH FRANK BOEIJEN. reageer retweet
quote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop vooral beter te zijn met oud en nieuw!
ja jijquote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
Niemand noemt nog Jack van Gelder?
Ik was net even terug aan het lezen, maar sow de tandjes jij had een uitgebreid kerstdiner gemaaktquote:
Dood hoeft niet, maar verplicht op vakantie de laatste week van het jaar vind ik wel een goed ideequote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef Timo20 het volgende:
Kan Gijs niet dood of zo? of in ieder geval minder lullen en vooral minder HARD SCHREEUWEN?!?
.... Haters zijn fan.quote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef Timo20 het volgende:
quote:
Beterschapquote:Op zondag 29 december 2019 12:21 schreef MaJo het volgende:
Opblijven dusquote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lay all your love on me. 6 uur 's ochtends. dat wordt mij iets te vroeg om mijn wekkertje voor te zetten.
quote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
twitter:MENEERDEGREEF twitterde op donderdag 29-12-2016 om 09:23:25IK BLIJ VERRAST DAT ER EEN NUMMER IN EEN OBSCUUR BULGAARS DIALECT IN DE #TOP2000 STAAT, BLIJKT HET TOCH FRANK BOEIJEN. reageer retweet
maar het is LEUK want zo HEET HET NUMMER!!12!1quote:Op zondag 29 december 2019 12:25 schreef Zorro het volgende:
Ze snappen het niet he?
Denk NIET zwart/wit.
Wat doen ze? Beeld Zwart/Wit
Echt
Nou ja dan slaap ik dusquote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je een keer om acht uur in de ochtend langswippen. Dan is het heerlijk rustig.
Geen last van vuurwerk na 0:00?quote:Op zondag 29 december 2019 12:25 schreef Nizno het volgende:
Ik vermoed dat ik oudjaarsavond om 22.30u ga slapen, beviel vorig jaar prima
de vader van Joes had de jongen ontmoet waar Joes voor in de bres gesprongen wasquote:Op zondag 29 december 2019 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dit dit jaar niet op de een of andere manier weer in het nieuws?
Gewoon verbannen naar Maleisië ofzoquote:Op zondag 29 december 2019 12:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dood hoeft niet, maar verplicht op vakantie de laatste week van het jaar vind ik wel een goed idee
Zonde. Nouja, het topic is gewoon érg succesvol, zoals je ziet.quote:
Ja ik vind koken leuk om te doenquote:Op zondag 29 december 2019 12:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik was net even terug aan het lezen, maar sow de tandjes jij had een uitgebreid kerstdiner gemaaktLijkt me echt wat veel van het goede haha, of vind jij koken echt leuk? Fancy eten is niet echt aan mij besteed dus ik kan er niet goed over oordelen.
nee dubbel glas en het feit dat weinig pubers wonen scheelt een hoopquote:
Die heb ik vorig jaar meegemaakt, ja dat is ook echt een verschrikking.quote:Op zondag 29 december 2019 12:26 schreef Kyran het volgende:
Mensen die haten op Gijs kennen Rick niet
Volgend jaar lul ik wel weer meequote:Op zondag 29 december 2019 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde. Nouja, het topic is gewoon érg succesvol, zoals je ziet.
Daar komen we net vandaanquote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gaan we ook nog naar Amsterdam met de Thieves?
Wat als je zwart of wit (of zwartwit) haar hebt?quote:
Oh man. Die vent zit met een reden van 2 tot 4. Ook vannacht weer popie jopie spelen. Kom op man, draai die lijst gewoon en zet je ego aan de kant.quote:Op zondag 29 december 2019 12:26 schreef Kyran het volgende:
Sinds afgelopen nacht kan ik dit beamen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:26 schreef Kyran het volgende:
dan is Gijs zelfs een verademingquote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar meegemaakt, ja dat is ook echt een verschrikking.
Ditquote:Op zondag 29 december 2019 12:26 schreef Kyran het volgende:
Cruella de vil vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat als je zwart of wit (of zwartwit) haar hebt?
Vind ik echt een tikje ergerquote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar meegemaakt, ja dat is ook echt een verschrikking.
Kyteman maakte ook fijne remix hiervan met zn trompetquote:
Jaquote:
Het was niet best. "LEG DE BLOKHUIS AAN HET ZUURSTOOooOooOoOoof!!!111!!1!"quote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sinds afgelopen nacht kan ik dit beamen.
Amen
Wel lekker en succesvol dus?quote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik vind koken leuk om te doenEn met Kerst heb ik een excuus om dan echt groots uit te pakken.
EN het waren wel allemaal hele kleine gerechtjes he? De soep zat in een klein potje, en de pasta's waren per smaak 1 vork en die mooi opgedraaid..![]()
Alleen de desserts hadden we allemaal in 1 keer op tafel gezet, en dat was wel ietwat veel
Precies!quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Cruella de vil vindt dit niet leuk.
Hij was afgelopen nacht echt vreselijk.quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
Is Rick dit jaar nog zo'n verschrikking?
ja, tegenwoordig goed tegen de kou en geluidquote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vroeger noemden we dat een kopstoot.
quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
Eerste dag viel hij mee, daarna net zo erg weer.quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
Wie weet voel je je morgen of overmorgen wel iets beterquote:
Hij is zeg maar die 60 jarige oom die cool en hip probeert te doen op familiefeestjes maar zichzelf alleen maar voor lul zet, terwijl hij de volgende jenever achterover slaat.quote:
Waarom dan?quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was afgelopen nacht echt vreselijk.
Ooh heb Amsterdam genot gemist vanochtendquote:
Ja was allemaal heerlijk, alles was ook goed geluktquote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wel lekker en succesvol dus?
Als je een rede wil om groots uit te pakken moet je gewoon een Fok dinner organiseren
Rick van Velthuijzen? Ik ken hem nog van Veronica, maar hij stak zijn politieke voorkeur niet onder stoelen of banken. Hij is raadslid van de VVD in Elburgquote:Op zondag 29 december 2019 12:26 schreef Kyran het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 12:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij is zeg maar die 60 jarige oom die cool en hip probeert te doen op familiefeestjes maar zichzelf alleen maar voor lul zet, terwijl hij de volgende jenever achterover slaat.
In mijn herinnering was ie minder ergquote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
Je ontwijkt de tweede zin, ik merk het wel.quote:Op zondag 29 december 2019 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was allemaal heerlijk, alles was ook goed gelukt![]()
[..]
Hij is zeg maar die 60 jarige oom die cool en hip probeert te doen op familiefeestjes maar zichzelf alleen maar voor lul zet, terwijl hij de volgende jenever achterover slaat.
Iddquote:Op zondag 29 december 2019 12:29 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is trouwens echt een pubermeiden nummer, aka voortkibbelend en niks meer.
[..]
essnhills80?quote:Op zondag 29 december 2019 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was allemaal heerlijk, alles was ook goed gelukt![]()
Kloptquote:Op zondag 29 december 2019 12:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je ontwijkt de tweede zin, ik merk het wel.
Hij had zijn vrouw en dochter meegenomen dus hij moest even indruk maken.quote:
Bij Veronica mocht ik hem wel, maar hij had moeten stoppen toen ie daar aan de dijk gezet wasquote:Op zondag 29 december 2019 12:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Rick van Velthuijzen? Ik ken hem nog van Veronica, maar hij stak zijn politieke voorkeur niet onder stoelen of banken. Hij is raadslid van de VVD in Elburg
quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij Marisa of Cielke was het nog leuk om op te blijven, maar dat heb ik sinds vorig jaar wel wat minder. Ik ben blij dat ik hem tot nu toe gemist hebquote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eerste dag viel hij mee, daarna net zo erg weer.
Dan wordt iedereen in dit topic gebandquote:
Wat een uitspraak, dan weet je mijn muzieksmaak. Gijs 😂quote:Op zondag 29 december 2019 12:30 schreef Nizno het volgende:
de muzikale smaak van Gijs, ja dat zegt best wat
Alsof Gijs vrienden heeft.quote:Op zondag 29 december 2019 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Als dit je favoriete Queen plaat is dan weet ik genoeg, Gijs.
Rick lijkt sprekend op die ene moddervette TV kok.quote:Op zondag 29 december 2019 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij had zijn vrouw en dochter meegenomen dus hij moest even indruk maken.
Hij is allang blij dat iemand hem zijn best friend noemt.quote:Op zondag 29 december 2019 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Als dit je favoriete Queen plaat is dan weet ik genoeg, Gijs.
Ditquote:Op zondag 29 december 2019 12:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Bij Marisa of Cielke was het nog leuk om op te blijven, maar dat heb ik sinds vorig jaar wel wat minder. Ik ben blij dat ik hem tot nu toe gemist heb
Ik blijf erbij: alle posities van Queen vermenigvuldigen met 2 en dan staan ze wel ongeveer op de juiste plek.quote:Op zondag 29 december 2019 12:30 schreef Kyran het volgende:
Oh deze van Queen. Wel leuk, maar niet 690 materiaal.
Eensquote:Op zondag 29 december 2019 12:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: alle posities van Queen vermenigvuldigen met 2 en dan staan ze wel ongeveer op de juiste plek.
Een verplichte vakantie tot aan z`n pensioenquote:Op zondag 29 december 2019 12:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dood hoeft niet, maar verplicht op vakantie de laatste week van het jaar vind ik wel een goed idee
Qftquote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hou op hou opquote:
Julius Jaspersquote:Op zondag 29 december 2019 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rick lijkt sprekend op die ene moddervette TV kok.
Herman den Blijker?quote:Op zondag 29 december 2019 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rick lijkt sprekend op die ene moddervette TV kok.
Hoeveel van zijn nummers staan in de top 2000 ? Stuk of 7-8 ?quote:Op zondag 29 december 2019 12:31 schreef SonicVolcano het volgende:
DeaconOndergewaardeerde muzikant.
Ja volgens mij is Roger Taylorquote:
Lea is schitterend. Mooi eerbetoon aan overleden fan jaquote:Op zondag 29 december 2019 12:32 schreef satecl het volgende:
Voor de mensen die deze van Queen niet hoeven de luisteren:
Hierna; The Cats, Lea. Mooie docu over deze vrouw. Ik kom zelf ook uit die streek dus kende het verhaal. Triest, heel triest. The Cats heeft veel mooiere nummers. Maar door het verhaal krijg ik evengoed kippenvel van Lea.
Mijn moeder kende haarquote:Op zondag 29 december 2019 12:32 schreef satecl het volgende:
Voor de mensen die deze van Queen niet hoeven de luisteren:
Hierna; The Cats, Lea. Mooie docu over deze vrouw. Ik kom zelf ook uit die streek dus kende het verhaal. Triest, heel triest. The Cats heeft veel mooiere nummers. Maar door het verhaal krijg ik evengoed kippenvel van Lea.
Ik heb het opgezocht, Julius Jaspers.quote:
Hij denkt dat je wordt doodgeschoten als je als dj niet door de intro heenlult. Ofzo. In ieder geval geilt hij dus op de cuemarkering van nummers.quote:Op zondag 29 december 2019 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gijs lult ook gewoon door z'n eigen favoriete nummers heen. Blijft een merkwaardige jongen.
de meeste boomers uit deze regio kenden het wel, in die tijd ging je naar de dancing en daar traden de cats op.quote:Op zondag 29 december 2019 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder kende haar, komt uit hetzelfde dorp. Niet heel goed hoor, maar ik ken het verhaal achter dit liedje van mijn moeder.
Zegt niets. Bijna niemand kent hem. Het is altijd Brian en Freddie.quote:Op zondag 29 december 2019 12:32 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Hoeveel van zijn nummers staan in de top 2000 ? Stuk of 7-8 ?
Vertel eens? Oprecht geen idee..quote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oooh man. Kwam dit jaar pas het verhaal achter dit nummer te weten. Dan krijg je wel een brok in de keel, ja.
Klopt. Mijn ouders gingen ook altijd naar The Cats en gaan nog steeds naar coverbands van TheCats.quote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
de meeste boomers uit deze regio kenden het wel, in die tijd ging je naar de dancing en daar traden de cats op.
Kun je t beste eens dat filmje kijkenquote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vertel eens? Oprecht geen idee..
En I Want To Break Free natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zegt niets. Bijna niemand kent hem. Het is altijd Brian en Freddie.
Spread Your Wings is zijn mooiste denk ik.
Lea heeft echt bestaan. Was een groot fan van The Cats, ze kenden haar ook goed. En toen kwam ze om in een auto-ongeluk, volgens mij ook op weg naar een optreden van The Cats maar not sure.quote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, kloptquote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
de meeste boomers uit deze regio kenden het wel, in die tijd ging je naar de dancing en daar traden de cats op.
quote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is heerlijk oubollig, ik denk juist dat als ze 10 jaar later muziek hadden gemaakt dat het zoals BZN zou klinken en dus matige troep.quote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef MTheBassman het volgende:
The Cats had ik leuker kunnen vinden als ze 10 jaar later muziek hadden gemaakt. Nu oogt het me net iets te oubollig en stoffig om het écht mooi te vinden. Op zich kan ik het verder wel pruimen.
kutboomersquote:
Kijk dit maar even dalijk tijdens het nieuws;quote:Op zondag 29 december 2019 12:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
joh rabbering deed zelfs tijdens Rob zijn afwezigheid een spelletje met luisteraars om het intro precies vol te lullen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij denkt dat je wordt doodgeschoten als je als dj niet door de intro heenlult. Ofzo. In ieder geval geilt hij dus op de cuemarkering van nummers.
Ooh kijk, merci.quote:
Ja, weer over One Way Wind heen gegaan.quote:
Nee. Alleen Back Chat en Cool Cat. En natuurlijk zijn bijdrage aan Under Pressure. Hij had een hekel aan het albumquote:Op zondag 29 december 2019 12:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En I Want To Break Free natuurlijk
Heeft-ie zo'n beetje niet alles op Hot Space geschreven?
Van luisteraars vind ik het knapper, die immers geen joekel van een cuemark voor hun snufferd hebben.quote:Op zondag 29 december 2019 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh rabbering deed zelfs tijdens Rob zijn afwezigheid een spelletje met luisteraars om het intro precies vol te lullen.
Jaquote:
Will doquote:Op zondag 29 december 2019 12:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kun je t beste eens dat filmje kijken
quote:Op zondag 29 december 2019 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
VERtelman Gijs, niet verTELman
Ik dacht altijd dat Hot Space Deacon's kindje was, met al die discomuziek. Zeker aangezien hij ook AOBTD had geschrevenquote:Op zondag 29 december 2019 12:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee. Alleen Back Chat en Cool Cat. En natuurlijk zijn bijdrage aan Under Pressure. Hij had een hekel aan het album
Ik wil hem een high five geven....quote:Op zondag 29 december 2019 12:37 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wil echt een appel door gijs zn keel douwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik wilde het niet zeggen, fijn dat jij hem toch maakt.quote:
ja maar het is dus gewoon een algemene DJsport geworden dat je zelfs je luisteraars er door heen moet laten tetteren.quote:Op zondag 29 december 2019 12:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Van luisteraars vind ik het knapper, die immers geen joekel van een cuemark voor hun snufferd hebben.
Ik zie Gijs er voor aan een instrumentaal nummer gewoon helemaal vol te lullen, denkend dat de zang nog moet beginnen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:37 schreef Isorden het volgende:
GODVERDOMME GIJS HOUD DIE SMOEL NOU ES DICHT
Ik ben voorquote:Op zondag 29 december 2019 12:38 schreef Symphonic het volgende:
We gaat volgend jaar een petitie starten om Gijs uit de top2000 te stemmen.
Dat besefte ik me net toen ik stond te douchen. Fraud.quote:Op zondag 29 december 2019 12:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dankje, ondanks dat ik vergeten was erop te stemmen.
Jij mute wat af.quote:Op zondag 29 december 2019 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn hersenen kunnen dit soort ellende niet aan, dus we muten even
quote:Op zondag 29 december 2019 12:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik wil hem een high five geven....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Waar kan ik tekenen? En doe dan maar dubbele shift voor Stendersquote:Op zondag 29 december 2019 12:38 schreef Symphonic het volgende:
We gaat volgend jaar een petitie starten om Gijs uit de top2000 te stemmen.
Ik snij liever mn polsen dan uit die twee te moeten kiezen.quote:
Timurquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 12:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen? En doe dan maar dubbele shift voor Stenders
Van mij mag Schiffers terugquote:Op zondag 29 december 2019 12:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen? En doe dan maar dubbele shift voor Stenders
Nee NOU wordt IE mooiquote:
Ze snappen de Westfriese intonatie nietquote:Op zondag 29 december 2019 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
VERtelman Gijs, niet verTELman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |