Dan wordt iedereen in dit topic gebandquote:
Wat een uitspraak, dan weet je mijn muzieksmaak. Gijs 😂quote:Op zondag 29 december 2019 12:30 schreef Nizno het volgende:
de muzikale smaak van Gijs, ja dat zegt best wat
Alsof Gijs vrienden heeft.quote:Op zondag 29 december 2019 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Als dit je favoriete Queen plaat is dan weet ik genoeg, Gijs.
Rick lijkt sprekend op die ene moddervette TV kok.quote:Op zondag 29 december 2019 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij had zijn vrouw en dochter meegenomen dus hij moest even indruk maken.
Hij is allang blij dat iemand hem zijn best friend noemt.quote:Op zondag 29 december 2019 12:30 schreef MTheBassman het volgende:
Als dit je favoriete Queen plaat is dan weet ik genoeg, Gijs.
Ditquote:Op zondag 29 december 2019 12:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Bij Marisa of Cielke was het nog leuk om op te blijven, maar dat heb ik sinds vorig jaar wel wat minder. Ik ben blij dat ik hem tot nu toe gemist heb
Ik blijf erbij: alle posities van Queen vermenigvuldigen met 2 en dan staan ze wel ongeveer op de juiste plek.quote:Op zondag 29 december 2019 12:30 schreef Kyran het volgende:
Oh deze van Queen. Wel leuk, maar niet 690 materiaal.
Eensquote:Op zondag 29 december 2019 12:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: alle posities van Queen vermenigvuldigen met 2 en dan staan ze wel ongeveer op de juiste plek.
Een verplichte vakantie tot aan z`n pensioenquote:Op zondag 29 december 2019 12:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dood hoeft niet, maar verplicht op vakantie de laatste week van het jaar vind ik wel een goed idee
Qftquote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was afgelopen nacht echt vreselijk.
hou op hou opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |