Eerste dag viel hij mee, daarna net zo erg weer.quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
Is Rick dit jaar nog zo'n verschrikking?
Wie weet voel je je morgen of overmorgen wel iets beterquote:
Hij is zeg maar die 60 jarige oom die cool en hip probeert te doen op familiefeestjes maar zichzelf alleen maar voor lul zet, terwijl hij de volgende jenever achterover slaat.quote:
Waarom dan?quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was afgelopen nacht echt vreselijk.
Ooh heb Amsterdam genot gemist vanochtendquote:
Ja was allemaal heerlijk, alles was ook goed geluktquote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wel lekker en succesvol dus?
Als je een rede wil om groots uit te pakken moet je gewoon een Fok dinner organiseren
Rick van Velthuijzen? Ik ken hem nog van Veronica, maar hij stak zijn politieke voorkeur niet onder stoelen of banken. Hij is raadslid van de VVD in Elburgquote:Op zondag 29 december 2019 12:26 schreef Kyran het volgende:
Mensen die haten op Gijs kennen Rick niet
quote:Op zondag 29 december 2019 12:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij is zeg maar die 60 jarige oom die cool en hip probeert te doen op familiefeestjes maar zichzelf alleen maar voor lul zet, terwijl hij de volgende jenever achterover slaat.
In mijn herinnering was ie minder ergquote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
Is Rick dit jaar nog zo'n verschrikking?
Je ontwijkt de tweede zin, ik merk het wel.quote:Op zondag 29 december 2019 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was allemaal heerlijk, alles was ook goed gelukt![]()
[..]
Hij is zeg maar die 60 jarige oom die cool en hip probeert te doen op familiefeestjes maar zichzelf alleen maar voor lul zet, terwijl hij de volgende jenever achterover slaat.
Iddquote:Op zondag 29 december 2019 12:29 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is trouwens echt een pubermeiden nummer, aka voortkibbelend en niks meer.
[..]
essnhills80?quote:Op zondag 29 december 2019 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was allemaal heerlijk, alles was ook goed gelukt![]()
Kloptquote:Op zondag 29 december 2019 12:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je ontwijkt de tweede zin, ik merk het wel.
Hij had zijn vrouw en dochter meegenomen dus hij moest even indruk maken.quote:
Bij Veronica mocht ik hem wel, maar hij had moeten stoppen toen ie daar aan de dijk gezet wasquote:Op zondag 29 december 2019 12:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Rick van Velthuijzen? Ik ken hem nog van Veronica, maar hij stak zijn politieke voorkeur niet onder stoelen of banken. Hij is raadslid van de VVD in Elburg
quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was afgelopen nacht echt vreselijk.
Bij Marisa of Cielke was het nog leuk om op te blijven, maar dat heb ik sinds vorig jaar wel wat minder. Ik ben blij dat ik hem tot nu toe gemist hebquote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eerste dag viel hij mee, daarna net zo erg weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |