Beterschapquote:Op zondag 29 december 2019 12:21 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ziekdus post wat minder dan anders
Opblijven dusquote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lay all your love on me. 6 uur 's ochtends. dat wordt mij iets te vroeg om mijn wekkertje voor te zetten.
quote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
twitter:MENEERDEGREEF twitterde op donderdag 29-12-2016 om 09:23:25IK BLIJ VERRAST DAT ER EEN NUMMER IN EEN OBSCUUR BULGAARS DIALECT IN DE #TOP2000 STAAT, BLIJKT HET TOCH FRANK BOEIJEN. reageer retweet
maar het is LEUK want zo HEET HET NUMMER!!12!1quote:Op zondag 29 december 2019 12:25 schreef Zorro het volgende:
Ze snappen het niet he?
Denk NIET zwart/wit.
Wat doen ze? Beeld Zwart/Wit
Echt
Nou ja dan slaap ik dusquote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je een keer om acht uur in de ochtend langswippen. Dan is het heerlijk rustig.
Geen last van vuurwerk na 0:00?quote:Op zondag 29 december 2019 12:25 schreef Nizno het volgende:
Ik vermoed dat ik oudjaarsavond om 22.30u ga slapen, beviel vorig jaar prima
de vader van Joes had de jongen ontmoet waar Joes voor in de bres gesprongen wasquote:Op zondag 29 december 2019 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dit dit jaar niet op de een of andere manier weer in het nieuws?
Gewoon verbannen naar Maleisië ofzoquote:Op zondag 29 december 2019 12:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dood hoeft niet, maar verplicht op vakantie de laatste week van het jaar vind ik wel een goed idee
Zonde. Nouja, het topic is gewoon érg succesvol, zoals je ziet.quote:
Ja ik vind koken leuk om te doenquote:Op zondag 29 december 2019 12:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik was net even terug aan het lezen, maar sow de tandjes jij had een uitgebreid kerstdiner gemaaktLijkt me echt wat veel van het goede haha, of vind jij koken echt leuk? Fancy eten is niet echt aan mij besteed dus ik kan er niet goed over oordelen.
nee dubbel glas en het feit dat weinig pubers wonen scheelt een hoopquote:
Die heb ik vorig jaar meegemaakt, ja dat is ook echt een verschrikking.quote:Op zondag 29 december 2019 12:26 schreef Kyran het volgende:
Mensen die haten op Gijs kennen Rick niet
Volgend jaar lul ik wel weer meequote:Op zondag 29 december 2019 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde. Nouja, het topic is gewoon érg succesvol, zoals je ziet.
Daar komen we net vandaanquote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gaan we ook nog naar Amsterdam met de Thieves?
Wat als je zwart of wit (of zwartwit) haar hebt?quote:
Oh man. Die vent zit met een reden van 2 tot 4. Ook vannacht weer popie jopie spelen. Kom op man, draai die lijst gewoon en zet je ego aan de kant.quote:Op zondag 29 december 2019 12:26 schreef Kyran het volgende:
Sinds afgelopen nacht kan ik dit beamen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:26 schreef Kyran het volgende:
dan is Gijs zelfs een verademingquote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar meegemaakt, ja dat is ook echt een verschrikking.
Ditquote:Op zondag 29 december 2019 12:26 schreef Kyran het volgende:
Cruella de vil vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat als je zwart of wit (of zwartwit) haar hebt?
Vind ik echt een tikje ergerquote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar meegemaakt, ja dat is ook echt een verschrikking.
Kyteman maakte ook fijne remix hiervan met zn trompetquote:
Jaquote:
Het was niet best. "LEG DE BLOKHUIS AAN HET ZUURSTOOooOooOoOoof!!!111!!1!"quote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sinds afgelopen nacht kan ik dit beamen.
Amen
Wel lekker en succesvol dus?quote:Op zondag 29 december 2019 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik vind koken leuk om te doenEn met Kerst heb ik een excuus om dan echt groots uit te pakken.
EN het waren wel allemaal hele kleine gerechtjes he? De soep zat in een klein potje, en de pasta's waren per smaak 1 vork en die mooi opgedraaid..![]()
Alleen de desserts hadden we allemaal in 1 keer op tafel gezet, en dat was wel ietwat veel
Precies!quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Cruella de vil vindt dit niet leuk.
Hij was afgelopen nacht echt vreselijk.quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
Is Rick dit jaar nog zo'n verschrikking?
ja, tegenwoordig goed tegen de kou en geluidquote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vroeger noemden we dat een kopstoot.
quote:Op zondag 29 december 2019 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
Is Rick dit jaar nog zo'n verschrikking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |