Tempo? Men lult gewoon veel te hard hierquote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef MaJo het volgende:
En merk dat ik het tempo hier niet goed bij kan houden
Dan moet je een keer om acht uur in de ochtend langswippen. Dan is het heerlijk rustig.quote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef MaJo het volgende:
En merk dat ik het tempo hier niet goed bij kan houden
Een black magic woman.quote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Wie wil er nou een neger op zijn achterbank.
Doodverwensing, banquote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef Timo20 het volgende:
Kan Gijs niet dood of zo? of in ieder geval minder lullen en vooral minder HARD SCHREEUWEN?!?
Lay all your love on me. 6 uur 's ochtends. dat wordt mij iets te vroeg om mijn wekkertje voor te zetten.quote:
Ik hoop vooral beter te zijn met oud en nieuw!quote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorry had de verkeerde![]()
![]()
Maar das dan nog wel lekker, dat je iig niet ziek was met Kerst
Hopelijk knap je snel weer op
Spinvis?quote:
Ik mis... FOK! in deze grandioze opsommingquote:Op zondag 29 december 2019 12:23 schreef satecl het volgende:
Ohhhh mannn ga straks even 40 kilometer fietsen met de Top 2000 in de oortjes. Daarna lekker eten en vanavond met 8 man een top 2000 quiz onder het genot van de Top 2000. Wat een top dag![]()
![]()
twitter:MENEERDEGREEF twitterde op donderdag 29-12-2016 om 09:23:25IK BLIJ VERRAST DAT ER EEN NUMMER IN EEN OBSCUUR BULGAARS DIALECT IN DE #TOP2000 STAAT, BLIJKT HET TOCH FRANK BOEIJEN. reageer retweet
quote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop vooral beter te zijn met oud en nieuw!
ja jijquote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
Niemand noemt nog Jack van Gelder?
Ik was net even terug aan het lezen, maar sow de tandjes jij had een uitgebreid kerstdiner gemaaktquote:
Dood hoeft niet, maar verplicht op vakantie de laatste week van het jaar vind ik wel een goed ideequote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef Timo20 het volgende:
Kan Gijs niet dood of zo? of in ieder geval minder lullen en vooral minder HARD SCHREEUWEN?!?
.... Haters zijn fan.quote:Op zondag 29 december 2019 12:24 schreef Timo20 het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |