oh shit, ik snap ook wel dat je hier lekker op zou kunnen gaanquote:Op zondag 29 december 2019 12:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gaat dit lied over xtc ja? Nooit gerealiseerd
fantast(isch)quote:
Precies weet ik niet, maar in elk geval 2x de helft.quote:
Ik dit jaar ook 2x in 2 weken ofzo. Phil Collins en Muse genot.quote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef Isorden het volgende:
Bedenk me nu dat ik dus komend jaar in een tijd van 3 weken 2 keer in het Goffertpark sta
Ja, godverdomme, en voor wat.quote:Op zondag 29 december 2019 12:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Godver![]()
Anders kap je hem even af
Vast wel, maar ben ook geen iedere scheet van Queen fan, sowwieh not sowwiehquote:
Er zat wel schandalig weinig vis in het menu dit jaar iddquote:
Tafkap?quote:
Vieren delenquote:
Niet specifiek maar wel een heerlijk plaatje voor.quote:Op zondag 29 december 2019 12:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gaat dit lied over xtc ja? Nooit gerealiseerd
Kort dan dit idd een minuut of 4 inquote:
Wat wil je vieren dan?quote:
En dat met 18 gangenquote:Op zondag 29 december 2019 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zat wel schandalig weinig vis in het menu dit jaar idd
Vis
Je bent van harte welkom volgend jaar, voor de helft doe ik t ookquote:Op zondag 29 december 2019 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was het zeker, maar het was wel heerlijk
Dat kan ik me goed voorstellen. Blue Monday blijft toch voor mij de beste plaat die ik onder invloed heb gehoord op een ravequote:Op zondag 29 december 2019 12:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet specifiek maar wel een heerlijk plaatje voor.
Dan moet je een eind lopen voor je eten.quote:
Goffertpark is wel een prima plek voor concerten enzoquote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef Isorden het volgende:
Bedenk me nu dat ik dus komend jaar in een tijd van 3 weken 2 keer in het Goffertpark sta
quote:Op zondag 29 december 2019 12:14 schreef Isorden het volgende:
quote:
Gijs in vier stukjes opdelen voor het afkappenquote:
Er zat ansjovis (4 hele stuks!) door de groene pastasausquote:
Ze hadden hem inderdaad beter een miljoen jaar geleden kunnen draaien.quote:Op zondag 29 december 2019 12:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind m niet eens heel lelijk. Wel veel te hoog
Dankje, ondanks dat ik vergeten was erop te stemmen.quote:Op zondag 29 december 2019 12:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil graag @:Mani89 en alle andere stemmers op deze topplaat bedanken voor weer een onvergetelijk moment in de Top2000.
Ik vind vooral de tekst heel mooi. een van de enige nummers waar ik daadwerkelijk naar de tekst luister.quote:Op zondag 29 december 2019 12:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind m niet eens heel lelijk. Wel veel te hoog
Dan heb je vier Gijsen. Wordt het ook niet beter van.quote:Op zondag 29 december 2019 12:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Gijs in vier stukjes opdelen voor het afkappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |