SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Bohhhhquote:
ze heeft van Jim Morrison geleerd blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:15 schreef LTVDK het volgende:
Ben ik trouwens de enige die om de zin een extra 'fluisterstem' er onderdoor hoor bij dit nummer?
Die van Anoek dan he.
Meh, deze vind ik een van de minsten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks stemlijst genot met S&G
*keerlengebeukquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na zo'n lieflijk nummer als Moonlight Shadow valt dat boerinnengebeuk van Anouk best wel tegen.
Hoi meisje.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na zo'n lieflijk nummer als Moonlight Shadow valt dat boerinnengebeuk van Anouk best wel tegen.
Vroeger was ze nog echt lekker.quote:
Nog wel hoor, sow.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vroeger was ze nog echt lekker.
Botox hier, botox daar. Mehh.quote:
Vooral als die flink uithaalt, genietenquote:
Megan in Transformersquote:
Gemaakt van plastic, daar is de gemiddelde FOK!ker wel aan gewend.quote:
en jij staat rolmodel voor het gemiddelde heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gemaakt van plastic, daar is de gemiddelde FOK!ker wel aan gewend.
Heb jij ook een fleshlight?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gemaakt van plastic, daar is de gemiddelde FOK!ker wel aan gewend.
Ik zou mezelf niet gemiddeld willen noemen, noch een rolmodel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
en jij staat rolmodel voor het gemiddelde heb ik begrepen.
Dit is ook wel echt een Top 2000 plaat..quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:20 schreef Poppejans het volgende:
Ik kom erachter dat ik toch wel veel niet ken.
Dit nummer ken ik ook niet hoor
Nog nooit zo laag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook wel echt een Top 2000 plaat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik was meer van Knuffelrock.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie kent deze CD?
[ afbeelding ]
Soulja Boy staat niet in de lijst.quote:
Ja titel en artiest zegt me niks maar dit nummer ken ik welquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, natuurlijk, dit nummer. Toch maar eens die namen en titels onthouden.
Ik van Turn up the Bassquote:
Knuffelrock 16.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie kent deze CD?
[ afbeelding ]
Hadden m'n ouders cd's van. Verschrikkelijkquote:
Eng, eng, eng.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Soulja Boy staat niet in de lijst.
Staat al vanaf het begin in de Top2000, en altijd boven de 1000 in de lijst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:23 schreef peaceman het volgende:
tis wel een vermakelijk liedje... top 1000 waardig? Nee natuurlijk niet.
Ik sta nog steeds ambivalent tegenover Aafke Romeijn maar haar muziek is wel dikke primaquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:20 schreef Gretzl het volgende:
Russen > Russians
Special voor @:Scorpion_17![]()
tja de meerderheid heeft niet altijd gelijk he?!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Staat al vanaf het begin in de Top2000, en altijd boven de 1000 in de lijst.
BLIJKBAAR DUS WEL TOP 1000 HE PEACEMAN ???!??!?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Staat al vanaf het begin in de Top2000, en altijd boven de 1000 in de lijst.
Had je nou vanmiddag nog Love & Hate gehoord van Michael Kiwanuka?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nah geen kabbelnummer, gewoon niet mijn ding.
Deze heb ik vroeger vaak door de speakers gepompt.quote:
Bel 113.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze heb ik vroeger vaak door de speakers gepompt.
Of nouja, niet ik. M'n ouders.
Trauma.
[ afbeelding ]
Waren die ook van James Last op Klompen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze heb ik vroeger vaak door de speakers gepompt.
Of nouja, niet ik. M'n ouders.
Trauma.
[ afbeelding ]
Oh, ga ik proberenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oeh deze heb ik leren tokkelen. Moeilijk maar prachtig nr
Geen leuke grap.quote:
Guaranteed al gespeeldquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oeh deze heb ik leren tokkelen. Moeilijk maar prachtig nr
Ik heb hier sowieso nog wel een cd van James Last liggen. Misschien wel twee zelfs.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waren die ook van James Last op Klompen?
Kickstart my heartquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:26 schreef Kyran het volgende:
Roda trippindit was mijn VS road trip plaat samen met Kickstart My Heart van Motley Crue goden
Heb ik op gestemd, staan er helaas niet inquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:26 schreef Kyran het volgende:
Roda trippindit was mijn VS road trip plaat samen met Kickstart My Heart van Motley Crue goden
Gelukkig maar, er staat al genoeg van die prostaatrock in de lijst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kickstart my heart
En natuurlijk staat dat er dan weer niet in he
Ik heb die van mij vanmiddag al gehoord (War On Drugsquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:26 schreef Kyran het volgende:
In topic #113 wel.quote:
Zeg doeslief!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig maar, er staat al genoeg van die prostaatrock in de lijst.
Hele Into The Wild album is top om te spelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb ik ook meegekregen van mn leraar!
Ik stem er ieder jaar op. Had gehoopt dat the Dirt film een boost zou geven , maar hopen. Die g gezien trouwens?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kickstart my heart
Te onbekend hier. Ondanks de film blijkbaar toch niet leuk genoeg om in de top 2000 te komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kickstart my heart
Nog niet. Maar wel van plan ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik stem er ieder jaar op. Had gehoopt dat the Dirt film een boost zou geven , maar hopen. Die g gezien trouwens?
Liever dit dan I Gotta Feeling die nog hoger staat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooruit, liever Motley Crue dan dit.
Fergie, bohhquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fergie peaste toen op het podium
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooruit, liever Motley Crue dan dit.
Nederlandquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Liever dit dan I Gotta Feeling die nog hoger staat.
Wel met Radio 2 aan hè, anders mis je ABBA!quote:
Will.je.suisquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
T
[..]
Tegenwoordig wel heftig aan de plastische chirurgie
De les is dus: geniet van een band voor het te laat is?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ten tijde van dit nummer dacht ik dat The Black Eyed Peas best een toffe groep was.
Wist ik veel dat ze daarna alleen nog maar vloeibare ebola zouden maken.
En toch nog tijd hebben om hier te postenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef Newone82 het volgende:
Lekker nummertje met Justin Timberlake op de achtergrond.
Dacht al dat die stem op Justin Timberlakequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef Newone82 het volgende:
Lekker nummertje met Justin Timberlake op de achtergrond.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef Nizno het volgende:
jongens help ff zoeken, ze zijn de lof kwijt
Why not 😬😂quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En toch nog tijd hebben om hier te posten
Die is in Russia bij Sting.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef Nizno het volgende:
jongens help ff zoeken, ze zijn de lof kwijt
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dacht al dat die stem op Justin Timberlake
geef die even aan die doperwtenquote:
Zeker. Voor je weet is het voorbij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De les is dus: geniet van een band voor het te laat is?
Fergie in Planet Terrorquote:
quote:
Ja, dit is er wel een om te skippen.quote:
Kolere.quote:
Sowwwwwwquote:
Rip.quote:
Ik zie Fernando Torres. Da's natuurlijk ook wel een knappe jongen voor de dames.quote:
Die broek, mi gado.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:36 schreef Isorden het volgende:
Zang technisch is het niet geweldig....
Maar booooohhhh![]()
![]()
Beetje zoals Ricardo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:35 schreef LTVDK het volgende:
Op zijn Nederlands klinkt Fernando echt als een standaardnaam die ze aan kinderen geven in een kansenwijk danwel kamp en dan telkens dat kind roepen met Fuhrrnaaaaaandooooooo.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie Fernando Torres. Da's natuurlijk ook wel een knappe jongen voor de dames.
ook niet in de hemel?quote:
Ja dat is zijn broertje.quote:
Even gegoogled wie dat is. Maar ik sla deze even overquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie Fernando Torres. Da's natuurlijk ook wel een knappe jongen voor de dames.
Wat wil je hiermee stellen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Fred_B het volgende:
Ik luister vanavond wat meer op de achtergrond mee.
Heldquote:
Ik vind 'r vooral lief eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Newone82 het volgende:
Vraagje, zouden jullie Annemieke Schollaard doen? Ik zou er over moeten nadenken. Ene keer vind ik haar lekker, andere keer niet.
Zou ze jou doen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Newone82 het volgende:
Vraagje, zouden jullie Annemieke Schollaard doen? Ik zou er over moeten nadenken. Ene keer vind ik haar lekker, andere keer niet.
Dat ik wel luister, maar ook geacht wordt sociaal te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee stellen?
Ok. Same.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'r vooral lief eigenlijk.
Nee, niet mijn type.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Newone82 het volgende:
Plat gezicht, vierkante kaaklijn, ik sla over. De scherpe knieën maken het af.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Newone82 het volgende:
Op dit tijdstip in 2017 begonnen we aan #133.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
123 topics pas
Lopen we nog achter?
Helder. We zullen je missen, Fred.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat ik wel luister, maar ook geacht wordt sociaal te doen.
100%quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Newone82 het volgende:
Allebij Guitar Hero World Tour genot in ieder gevalquote:
Ze is nu moeder, daardoor denk je wat sneller "mwah". Maar vaak vind ik haar een MILF. Heb haar in 2016 of 2017 in het echie gezien in het Top 2000-wachtcafé. Leuke vrouwquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Newone82 het volgende:
ZIEK ingelopen wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op dit tijdstip in 2017 begonnen we aan #133.
ow dan halen we al inquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zeg altijd. HIj is allang dood. maar zowel de hemel als de hel willen hem niet, dus blijft hij op aarde rond zwervenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:39 schreef Poppejans het volgende:
Dat ie nog steeds leeft hé, die Ozzy... Best wonderlijk
Ok dus er is nog hoop....quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel met Radio 2 aan hè, anders mis je ABBA!
Heerlijk verhaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:40 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens een optreden van Black Sabbath in 1982 in Iowa gooide een fan een vleermuis op het podium. In de waan dat het een rubberen exemplaar was greep Ozzy Osbourne het diertje vast en beet het hoofd eraf. Het bleek tot zijn eigen ontsteltenis een echte vleermuis te zijn.
Goede anekdote.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:40 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens een optreden van Black Sabbath in 1982 in Iowa gooide een fan een vleermuis op het podium. In de waan dat het een rubberen exemplaar was greep Ozzy Osbourne het diertje vast en beet het hoofd eraf. Het bleek tot zijn eigen ontsteltenis een echte vleermuis te zijn.
In b4quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:40 schreef Kyran het volgende:
Soloooooooooo verdomme wat is Zakk goed
quote:
Maar toen was 30 december op een zaterdag, nu maandag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ok dus er is nog hoop....
We zijn van -20 al naar -10 geklommen
Ja, the same.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze is nu moeder, daardoor denk je wat sneller "mwah". Maar vaak vind ik haar een MILF. Heb haar in 2016 of 2017 in het echie gezien in het Top 2000-wachtcafé. Leuke vrouw
das wel een mooie eigenlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd. HIj is allang dood. maar zowel de hemel als de hel willen hem niet, dus blijft hij op aarde rond zwerven
![]()
![]()
![]()
Oh komen de DJ's daar ook binnen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze is nu moeder, daardoor denk je wat sneller "mwah". Maar vaak vind ik haar een MILF. Heb haar in 2016 of 2017 in het echie gezien in het Top 2000-wachtcafé. Leuke vrouw
Die serie van hem op MTV was stiekem ook best wel leukquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:39 schreef Poppejans het volgende:
Dat ie nog steeds leeft hé, die Ozzy... Best wonderlijk
Knappe vrouw, maar ook niet mijn type. Ik zou dan toch eerder voor Jan-Willem Roodbeen gaan dan voor Annemiekequote:
Daar hadden we het net overquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:41 schreef MTheBassman het volgende:
Kunnen Crazy Train en Mr Crowley ook een keer in de lijst?
En 31 december op zondag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Maar toen was 30 december op een zaterdag, nu maandag.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
In b4
Geen Zakk aan
Stelt geen Zakk voor
TERECHTE KLACHTquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
EN WAAROM STAAT WAR PIGS NIET IN DE LIJST
SMAKELOOS
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
SMAKELOOS
Aha.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Knappe vrouw, maar ook niet mijn type. Ik zou dan toch eerder voor Jan-Willem Roodbeen gaan dan voor Annemieke
En ik maakte 1300 posts op die 30e december.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En 31 december op zondag.
Kijk naar Ozzy tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
kun je daar niet iets aan oplopen?
Die Rhandy Rhoads solos waren echt on-fucking-mogelijk, maar wel genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Daar hadden we het net over
Guitar Hero World Tour![]()
![]()
Af en toe, ja. Deden in 2017 nog wat pubquizzes, een beetje draaien, karaokeshows presenteren enzo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh komen de DJ's daar ook binnen?
Dat was dik in Peaky Blindersquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
SMAKELOOS
Ja maar best veel nep denk ik. Dat verdwaasde rondlopen van hem... Hahahaquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die serie van hem op MTV was stiekem ook best wel leuk
Alleen maar grootsheid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
kun je daar niet iets aan oplopen?
Ik ben er ook de hele week dus ik doe wat ik kanquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ik maakte 1300 posts op die 30e december.
Spel nooit echt gespeeld. Ik ken ze van de briljante plaat BLizzard of Ozquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Allebij Guitar Hero World Tour genot in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |