Ja dat is zijn broertje.quote:
Even gegoogled wie dat is. Maar ik sla deze even overquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie Fernando Torres. Da's natuurlijk ook wel een knappe jongen voor de dames.
Wat wil je hiermee stellen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Fred_B het volgende:
Ik luister vanavond wat meer op de achtergrond mee.
Heldquote:
Ik vind 'r vooral lief eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Newone82 het volgende:
Vraagje, zouden jullie Annemieke Schollaard doen? Ik zou er over moeten nadenken. Ene keer vind ik haar lekker, andere keer niet.
Zou ze jou doen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Newone82 het volgende:
Vraagje, zouden jullie Annemieke Schollaard doen? Ik zou er over moeten nadenken. Ene keer vind ik haar lekker, andere keer niet.
Dat ik wel luister, maar ook geacht wordt sociaal te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee stellen?
Ok. Same.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind 'r vooral lief eigenlijk.
Nee, niet mijn type.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Newone82 het volgende:
Plat gezicht, vierkante kaaklijn, ik sla over. De scherpe knieën maken het af.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:38 schreef Newone82 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |