Nog nooit zo laag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook wel echt een Top 2000 plaat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik was meer van Knuffelrock.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie kent deze CD?
[ afbeelding ]
Soulja Boy staat niet in de lijst.quote:
Ja titel en artiest zegt me niks maar dit nummer ken ik welquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, natuurlijk, dit nummer. Toch maar eens die namen en titels onthouden.
Ik van Turn up the Bassquote:
Knuffelrock 16.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie kent deze CD?
[ afbeelding ]
Hadden m'n ouders cd's van. Verschrikkelijkquote:
Eng, eng, eng.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Soulja Boy staat niet in de lijst.
Staat al vanaf het begin in de Top2000, en altijd boven de 1000 in de lijst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:23 schreef peaceman het volgende:
tis wel een vermakelijk liedje... top 1000 waardig? Nee natuurlijk niet.
Ik sta nog steeds ambivalent tegenover Aafke Romeijn maar haar muziek is wel dikke primaquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:20 schreef Gretzl het volgende:
Russen > Russians
Special voor @:Scorpion_17![]()
tja de meerderheid heeft niet altijd gelijk he?!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Staat al vanaf het begin in de Top2000, en altijd boven de 1000 in de lijst.
BLIJKBAAR DUS WEL TOP 1000 HE PEACEMAN ???!??!?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Staat al vanaf het begin in de Top2000, en altijd boven de 1000 in de lijst.
Had je nou vanmiddag nog Love & Hate gehoord van Michael Kiwanuka?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nah geen kabbelnummer, gewoon niet mijn ding.
Deze heb ik vroeger vaak door de speakers gepompt.quote:
Bel 113.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze heb ik vroeger vaak door de speakers gepompt.
Of nouja, niet ik. M'n ouders.
Trauma.
[ afbeelding ]
Waren die ook van James Last op Klompen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze heb ik vroeger vaak door de speakers gepompt.
Of nouja, niet ik. M'n ouders.
Trauma.
[ afbeelding ]
Oh, ga ik proberenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oeh deze heb ik leren tokkelen. Moeilijk maar prachtig nr
Geen leuke grap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |