Guaranteed al gespeeldquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oeh deze heb ik leren tokkelen. Moeilijk maar prachtig nr
Ik heb hier sowieso nog wel een cd van James Last liggen. Misschien wel twee zelfs.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waren die ook van James Last op Klompen?
Kickstart my heartquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:26 schreef Kyran het volgende:
Roda trippindit was mijn VS road trip plaat samen met Kickstart My Heart van Motley Crue goden
Heb ik op gestemd, staan er helaas niet inquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:26 schreef Kyran het volgende:
Roda trippindit was mijn VS road trip plaat samen met Kickstart My Heart van Motley Crue goden
Gelukkig maar, er staat al genoeg van die prostaatrock in de lijst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kickstart my heart
En natuurlijk staat dat er dan weer niet in he
Ik heb die van mij vanmiddag al gehoord (War On Drugsquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:26 schreef Kyran het volgende:
In topic #113 wel.quote:
Zeg doeslief!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig maar, er staat al genoeg van die prostaatrock in de lijst.
Hele Into The Wild album is top om te spelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb ik ook meegekregen van mn leraar!
Ik stem er ieder jaar op. Had gehoopt dat the Dirt film een boost zou geven , maar hopen. Die g gezien trouwens?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kickstart my heart
Te onbekend hier. Ondanks de film blijkbaar toch niet leuk genoeg om in de top 2000 te komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kickstart my heart
Nog niet. Maar wel van plan ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik stem er ieder jaar op. Had gehoopt dat the Dirt film een boost zou geven , maar hopen. Die g gezien trouwens?
Liever dit dan I Gotta Feeling die nog hoger staat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooruit, liever Motley Crue dan dit.
Fergie, bohhquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fergie peaste toen op het podium
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooruit, liever Motley Crue dan dit.
Nederlandquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Liever dit dan I Gotta Feeling die nog hoger staat.
Wel met Radio 2 aan hè, anders mis je ABBA!quote:
Will.je.suisquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
T
[..]
Tegenwoordig wel heftig aan de plastische chirurgie
De les is dus: geniet van een band voor het te laat is?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ten tijde van dit nummer dacht ik dat The Black Eyed Peas best een toffe groep was.
Wist ik veel dat ze daarna alleen nog maar vloeibare ebola zouden maken.
En toch nog tijd hebben om hier te postenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef Newone82 het volgende:
Lekker nummertje met Justin Timberlake op de achtergrond.
Dacht al dat die stem op Justin Timberlakequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef Newone82 het volgende:
Lekker nummertje met Justin Timberlake op de achtergrond.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef Nizno het volgende:
jongens help ff zoeken, ze zijn de lof kwijt
Why not 😬😂quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En toch nog tijd hebben om hier te posten
Die is in Russia bij Sting.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef Nizno het volgende:
jongens help ff zoeken, ze zijn de lof kwijt
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dacht al dat die stem op Justin Timberlake
geef die even aan die doperwtenquote:
Zeker. Voor je weet is het voorbij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De les is dus: geniet van een band voor het te laat is?
Fergie in Planet Terrorquote:
quote:
Ja, dit is er wel een om te skippen.quote:
Kolere.quote:
Sowwwwwwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |