SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Jij hier?quote:
Zou kunnen, geen idee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is dat nou van de vampire diaries?
Ik doe meequote:Op zaterdag 28 december 2019 19:47 schreef Zorro het volgende: Genoteerd. Volgend jaar stemmen op het origineel van Nena alleen.
owww zo.... denk dat t gewoon allemaal FOK!kers zijn, die zien ook nooit daglichtquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar al die gasten klinken of ze al jaren niet meer buiten zijn geweest...
Net als haar pruik gespt ze alles af...quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:49 schreef Isorden het volgende:
Die slaapt vast niet vaak op d'r buik
Het is Amerika, doe eens een gok.quote:
Ambtenaar wordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:50 schreef Martinello het volgende:
Matstijden, ik moet altijd van half 9 tot 5.
Die hebben ook niet zo veel tijd om 10 uur te wachten om in het cafe te komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:50 schreef Newone82 het volgende:
Nooit lekkere dames in Top 2000 café. Jammer 😩
Dolly heeft maar mazzel idd met haar 37,5 uur durende werkweekquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:50 schreef Martinello het volgende:
Over een half uurtje beginnen dus?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:50 schreef Martinello het volgende:
TILT!quote:
Was Herman van Veen hun docent?quote:
tiltquote:
Mongoolse keelzangmetal genotquote:
Hehe exact. Het schijnt dat onze Wilde Kim daarna ook nog vaker heeft opgetreden in NL en dat ze er echt nog wel iets van baktquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gister nog dat artikel van de Volkskrant over Kim Wilde in Lelystad gelezen. Komt nu wel heel dichtbij.
veulquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Hoeveel mensen zullen hierop stemmen met het idee dat ze de Top 2000 tune kiezen?
Was dat nog maar de top2000 tune, die je bedoelt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Hoeveel mensen zullen hierop stemmen met het idee dat ze de Top 2000 tune kiezen?
Denk het. Alleen maar 45+ lelijke dames....quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die hebben ook niet zo veel tijd om 10 uur te wachten om in het cafe te komen.
wat ben je kwijt dan?quote:
Niet strafbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef Bugno3 het volgende:
Nee, The Who? gaat 'm nooit meer worden voor mij. Kan er echt niks mee.
En ook dat was een bewerking, zoals je wellicht weet...quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was dat nog maar de top2000 tune, die je bedoelt.
Overture genot
Nee, dat was een uitgaansgelegenheid hier.quote:
Vriendquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd dat Summer Jam 2003 nog niet is binnengekomen. Dat was echt het anthem dat jaarquote:
biertje?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker! Maar zometeen weer op naar darts
Nog altijd stukken beter dan wat er nu als tune gebruiktwordtquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ook dat was een bewerking, zoals je wellicht weet...
Heb ik met Queen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef Bugno3 het volgende:
Nog live gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef Aurelius. het volgende:
The Darkness heeft deze riff gejat
Dat zeker...quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog altijd stukken beter dan wat er nu als tune gebruiktwordt
Ooit de making of van dit nummer gezien? Nog in de studio waren ze aan het schrijven en schavenquote:
Ik ben oprecht verbaasd dat iemand zich die drol nog kan herinneren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ben oprecht verbaasd dat Summer Jam 2003 nog niet is binnengekomen. Dat was echt het anthem dat jaar
Nee, maar klinkt geinigquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooit de making of van dit nummer gezien? Nog in de studio waren ze aan het schrijven en schaven
Er was zelfs nog een Winterjam dat jaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben oprecht verbaasd dat iemand zich die drol nog kan herinneren.
Geef mij het origineel van The Sunclub maar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen volumeknop op mijn gitaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef Zorro het volgende:
Zon heerlijk riifje dit om zelf op vol volume uit je gitaar te knallen
Mij doet het vooral denken aan dat liedje van Brian May.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:55 schreef sasquatsch het volgende:
Doet me denken aan de film Iron Eagle om een of andere reden.
Nou is dat nog niet zo bijzonder. Genoeg bands die de studio in gaan en dan bedenken wat ze gaan doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooit de making of van dit nummer gezien? Nog in de studio waren ze aan het schrijven en schaven
Gaat ie naar 11?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef Zorro het volgende:
Zon heerlijk riifje dit om zelf op vol volume uit je gitaar te knallen
Je bedoelt "this ain't nothing but a summerjam" enzo? Werd op Nickelodeon in een reclamepromo kapotgespamd destijds. Samen met 'Anyplace Anywhere Anytime' én 'In The Shadows'. Losse promo's met tekenfilmbeelden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou dan is het vanzelf vol volumequote:Op zaterdag 28 december 2019 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen volumeknop op mijn gitaar.
Nostalgie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoort het eraan af bij Coldplay, de Script, Kensington... alleen bands die dan ook met iets goeds komen, dat zijn er minder.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou is dat nog niet zo bijzonder. Genoeg bands die de studio in gaan en dan bedenken wat ze gaan doen.
Heel luxe eigenlijk.quote:
quote:909 Musica E Eros Ramazzotti 8
908 Moonlight Shadow Mike Oldfield & Maggie Reilly 7
907 Girl Anouk 3
906 Russians Sting 7
905 You Ten Sharp 5,5
904 Road Trippin' Red Hot Chili Peppers 6
903 Where Is The Love The Black Eyed Peas 5
902 Fernando ABBA 5
901 No More Tears Ozzy Osbourne 8
900 Use Somebody Kings of Leon 6
899 El Condor Pasa (If I Could) Simon & Garfunkel 6,5
898 Denis Blondie 6,5
897 Man On The Moon R.E.M. 8,5
896 Stressed Out Twenty One Pilots ?
Zit een scene van in Those Were the Days of Our Lives, de beste Queen-docu die ik zagquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou is dat nog niet zo bijzonder. Genoeg bands die de studio in gaan en dan bedenken wat ze gaan doen.
Nou ja, het was vooral de manier waarop. Freddie die bijvoorbeeld zong "two tits, one cock, John Deacon"quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een van mijn versterkers gaat naar 13. Fuck that Spinal Tap!quote:
Vind je dat ook van het nieuwe album?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hoort het eraan af bij Coldplay,
Is dat die van de BBC? Oef ja, die is goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zit een scene van in Those Were the Days of Our Lives, de beste Queen-docu die ik zag
Dat is dan ook weer waarquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoort het eraan af bij Coldplay, de Script, Kensington... alleen bands die dan ook met iets goeds komen, dat zijn er minder.
Jep zeker, 2 uurtjes maar over hun laatste jaren in de studio, magnifiek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is dat die van de BBC? Oef ja, die is goed.
ja net gebruiktquote:
Ditquote:
Noteert.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zit een scene van in Those Were the Days of Our Lives, de beste Queen-docu die ik zag
Hoe ze die periode ook omschrijven en dan die beelden erbij backstage bij 'Going Slightly Mad' en 'These Are The Days Of Our Lives', met heel die uitgemergelde Freddie. Damn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep zeker, 2 uurtjes maar over hun laatste jaren in de studio, magnifiek.
daar had de hint van Bob niet bij moeten staan.quote:
Ik vind het júist bij die plaat, ze wisten totaal niet wat ze wilden en dus keilden ze er maar een dream pop plaat, een gospel plaat, een ik vereer Chris Martin plaat en een radioheadplaat op en maakten ze er een album van. Allemaal zeker niet onaardige liedjes, maar ik heb geen idee wat ze willenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind je dat ook van het nieuwe album?
Ik vind Arabesque en Trouble In Town vrij sterke nummers. Orphans is een goedkoop nummertje wat een keer in het jaar leuk is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het júist bij die plaat, ze wisten totaal niet wat ze wilden en dus keilden ze er maar een dream pop plaat, een gospel plaat, een ik vereer Chris Martin plaat en een radioheadplaat op en maakten ze er een album van. Allemaal zeker niet onaardige liedjes, maar ik heb geen idee wat ze willen
Wist je dat nr. 899 ooit door de topzanger Jannes is verkrach... gezongen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:58 schreef Bos81 het volgende:
909 Musica E Eros Ramazzotti![]()
908 Moonlight Shadow Mike Oldfield & Maggie Reilly![]()
907 Girl Anouk![]()
906 Russians Sting![]()
905 You Ten Sharp![]()
904 Road Trippin' Red Hot Chili Peppers![]()
903 Where Is The Love The Black Eyed Peas![]()
902 Fernando ABBA![]()
901 No More Tears Ozzy Osbourne![]()
900 Use Somebody Kings of Leon![]()
899 El Condor Pasa (If I Could) Simon & Garfunkel![]()
898 Denis Blondie![]()
897 Man On The Moon R.E.M.![]()
896 Stressed Out Twenty One Pilots
If I Could ken je vast wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:59 schreef MTheBassman het volgende:
909 Musica E Eros Ramazzotti
908 Moonlight Shadow Mike Oldfield & Maggie Reilly
907 Girl Anouk
906 Russians Sting![]()
![]()
stemlijst genot
905 You Ten Sharp
904 Road Trippin' Red Hot Chili Peppers![]()
![]()
![]()
903 Where Is The Love The Black Eyed Peas
902 Fernando ABBA![]()
901 No More Tears Ozzy Osbourne
900 Use Somebody Kings of Leon
899 El Condor Pasa (If I Could) Simon & Garfunkel
898 Denis Blondie![]()
897 Man On The Moon R.E.M.
896 Stressed Out Twenty One Pilots
Teenkanker.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:59 schreef FlyingEagle het volgende:
Eigenlijk ook veel te vroeg overleden
wij zijn het altijd wel met elkaar eensquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
If I Could ken je vast wel.
Voor de rest ben ik het volledig met je eens.
Die hoort top 100. Maar dan eigenlijk de versie met Bocelli. Dat moment dat Bocelli er voor de eerste keer bij komt Bwooaaaahhhquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
De volgende uuropener is echt een gotspe. Wat doet die hier? (en dan is ie ook nog eens gezakt zie ik)
Volgend jaar een Kiwanuka-overhoring.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wij zijn het altijd wel met elkaar eens
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Damn, ik hoor dat wicht Annemieke.
Ik ben weer even weg...
Had jij Love & Hate nou gemist vanmiddag?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgend jaar een Kiwanuka-overhoring.
Nee, hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Had jij Love & Hate nou gemist vanmiddag?
quote:
Is die vanmiddag geweest?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wol bedoel je?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Annemiek heeft nu wel iets aparts aan met patroon van schapen ofzo
Tussen 02:00 en 03:00 wordt genot vannacht. Alleen jammer dat de irritante klootzak Rick van V. dat mag presenteren.quote:
quote:
Kun je een indruk geven?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tussen 02:00 en 03:00 wordt genot vannacht. Alleen jammer dat de irritante klootzak Rick van V. dat mag presenteren.
Borsatan.quote:
die kom in januari terug vam zwangerschapsverlof dus vast wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:05 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat Cielke er volgend jaar ook gewoon weer bij is
Aardig, maar in vermoed dat ze in bed een pussy is. Twee keer stoten en dan een blaasontsteking Dan verwacht ik meet van Marissa of Eva Koremanquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:05 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat Cielke er volgend jaar ook gewoon weer bij is
Tegen die tijd is ze vast weer met zwangerschapsverlof.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kom in januari terug vam zwangerschapsverlof dus vast wel.
Deze postquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Aardig, maar in vermoed dat ze in bed een pussy is. Twee keer stoten en dan een blaasontsteking Dan verwacht ik meet van Marissa of Eva Koreman
Lekkere road trip maken met wat Russen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:07 schreef MTheBassman het volgende:
904 Red Hot Chili Peppers – Road Trippin’
906 Sting – Russians
1011 No Doubt – Don’t Speak
1228 Faith No More - Epic
1267 David Bowie – Blackstar
1292 Cuby and The Blizzards – Somebody Will Know Someday
1647 Chic – Le Freak
1713 Black – Wonderful Life
1859 Chris Isaak – Blue Hotel
1918 Jeff Buckley - Grace
Twee stemplaten in een uur, lekker man.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Aardig, maar in vermoed dat ze in bed een pussy is. Twee keer stoten en dan een blaasontsteking Dan verwacht ik meet van Marissa of Eva Koreman
Klinkt als een prima avontuurtje, niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekkere road trip maken met wat Russen.
Jezus.. 😂quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik had hem gemist omdat ik te lang onder de douche heb gestaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zeker, kom maar op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klinkt als een prima avontuurtje, niet?
Pijnlijk, zeer pijnlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had hem gemist omdat ik te lang onder de douche heb gestaan![]()
![]()
![]()
Fuck die auto..quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]Balen man. Maar gelukkig heb je nu een Altea XL
Jij douched zonder muziek?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had hem gemist omdat ik te lang onder de douche heb gestaan![]()
![]()
![]()
Diaaaahaaaaan!quote:
erg gelovig is ze niet meer hoor, ze hokt gewoonquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tegen die tijd is ze vast weer met zwangerschapsverlof.
Ja ik vond het ook stom van mezelf. Maar inschattingsfoutje. Maar goed, het is niet of ik het liedje nooit meer kan horenquote:
We halen m maandag opquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je staat 'm nu toch niet boos in elkaar te trimmen he? Dan heb je niks.
Ik ga maandag indien de aankoopkeuring goed uitvalt ook vernieuwenquote:
Wat heb je ook aan een feestje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb m'n feestje vanavond maar afgezegd, ben echt niet fit genoeg
Ja hallo, zeg je nu dat we hier voor lul aan het oosten zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook stom van mezelf. Maar inschattingsfoutje. Maar goed, het is niet of ik het liedje nooit meer kan horen
Nu kan ik wel muziekjes luisteren, elk nadeel hep se foordeelquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat heb je ook aan een feestje.
Dit is zo heerlijk zacht![]()
mobieltje?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Geen radio oid in de badkamer en ik vond het te koud om de deur open te laten staan.
Telefoon aan en douchen tochquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Geen radio oid in de badkamer en ik vond het te koud om de deur open te laten staan.
Telefoon gebruiken!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef LTVDK het volgende:
He was shot six times by a man on the run
Hokken op het aanrecht, hokken op de keukentafel, hokken op het waterbed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
erg gelovig is ze niet meer hoor, ze hokt gewoon
en toen liep hij zomaar in mijn mes.... 10 keer!!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef LTVDK het volgende:
Hey Joe. Where you going with that gun in your hand?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb m'n feestje vanavond maar afgezegd, ben echt niet fit genoeg
SEE YOU IN HEAVEN FAR AWAY ♡ ♡♡quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef LTVDK het volgende:
Nee want muziek in de lijst horen geeft het wel een extra meerwaardequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja hallo, zeg je nu dat we hier voor lul aan het oosten zijn?
Hoor je toch amper/kutkwaliteit en alles. Ik zing altijd mijn eigen liedjes onder de douche.quote:
I caught her messing around with some other guyquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hey Joe. Where you going with that gun in your hand?
Dat ging toch over John Lennon ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef LTVDK het volgende:
dat deed ik ook tot de katten uit de buurt terug zongenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoor je toch amper/kutkwaliteit en alles. Ik zing altijd mijn eigen liedjes onder de douche.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee want muziek in de lijst horen geeft het wel een extra meerwaarde
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Toen Anouk nog goede muziek maakte
Fenomenaalscholverquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik dacht altijd dat ze iets zong over een aalscholver...
dat oosten is wel een leukequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja hallo, zeg je nu dat we hier voor lul aan het oosten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |