SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Bedankt!quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan had je om 12u al moeten bestellen.
graag gedaan hansquote:
Met Sharon?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Harder, better, faster, stronger!
Gore dikzak.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:25 schreef Isorden het volgende:
Ik ben ff eten, snel een frietje met een mexicano pinda naar binnen schuiven
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:25 schreef Isorden het volgende:
Oja, deze.quote:
Die relatie heeft een hoop onderhoud nodig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is pippen er voor het vlammenwerpergifje?
Ohja eten, goed ideequote:Op zaterdag 28 december 2019 19:25 schreef Isorden het volgende:
Al wekenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
Wordt er bij jullie buiten ook al vuurwerk afgestoken?
Ice Queenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:26 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn favoriet blijft Mother Earth als ik erover nadenk. Stand My ground is ook genot.
Bijna alles wat op Enter staat is beter dan datgene wat na Mother Earth uitkwam IMOquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:26 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn favoriet blijft Mother Earth als ik erover nadenk. Stand My ground is ook genot.
af en toe. Veel minder dan in Enschede though, waar ik een paar jaar geleden woonde.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
Al twee maandenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
Mee eens! Memories is ook heel mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:26 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hield het tot nu toe lafjes bij YCCMA en Graceland (lol).
Mother Earth en Ice Queen zijn wel mijn favorieten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:26 schreef MTheBassman het volgende:
Al vanaf februari hoor ik iedere week wel dat er vuurwerk wordt afgestokenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
Die heeft mij nooit zo gegrepen als ik eerlijk ben. Leuk standaard symf metal nummertje maar verder niet superbijzonderquote:
ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
dat was in 2000 ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
af en toe. Veel minder dan in Enschede though, waar ik een paar jaar geleden woonde.
Al 1 maand lang hier in de buurtquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
ME is natuurlijk ook tofquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die heeft mij nooit zo gegrepen als ik eerlijk ben. Leuk standaard symf metal nummertje maar verder niet superbijzonder
11 jaar oud alquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, daar is mijn oud/nieuw UI jongens
quote:
Ze hebben het niet verleerd daar ben ik bang.quote:
Helemaal goed, niets meer aan doen.quote:
quote:
En een fakkeltocht.quote:
Al de hele maand. En niet alleen knallen. Elke dag auto's in de fik, containers in de hens..quote:
Samequote:Op zaterdag 28 december 2019 19:30 schreef Martinello het volgende:
"Eerst grap, eerste glas" Dat heb ik lang niet goed verstaan.
Woon je in Veen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Al de hele maand. En niet alleen knallen. Elke dag auto's in de fik, containers in de hens..
quote:
ik zie dubbelquote:
Mooi gifje.quote:
van dit nummer krijg je alleen tranen van het huilen in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vraag me af of je tranen kunt lachen.
Heerlijkquote:
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Even een post voor de topic spam
Valt mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Even een post voor de topic spam
Ik kom van het veen. En woon nu richting Loosduinen.quote:
Recensie van een 1 achterlaten. Motivatie:quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb PIZZA!!!
(nu teleurgesteld worden door de waardeloze smaak, maar boeit niet meer)
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb PIZZA!!!
Smakelijk!quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb PIZZA!!!
Pics.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb PIZZA!!!
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb PIZZA!!!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb PIZZA!!!
Ja zo gaat dat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb PIZZA!!!
quote:
(Jalalalala, jalalalala)quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat.
Effe wachte.....
Nog ff wachte.....
PIZZAAAAA!
"IK WIL MÉÉR ABBA!!"quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah serieus? Heerlijke vent is dat
André van Duin god in de Top 2000! Volgens mij heeft Pizza serieus in de begintijd in de lijst gestaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat.
Effe wachte.....
Nog ff wachte.....
PIZZAAAAA!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
André van Duin god in de Top 2000! Volgens mij heeft Pizza serieus in de begintijd in de lijst gestaan.
Rare lui, die relatiemensen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
Al die liedjes over struggles van mensen met relaties.
Man man man...
gewoon niet aan beginnenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
Al die liedjes over struggles van mensen met relaties.
Man man man...
Ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Orgasmemoment voor Matthijs van Nieuwkerk
Dat niet maar Willempie welquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
André van Duin god in de Top 2000! Volgens mij heeft Pizza serieus in de begintijd in de lijst gestaan.
Lijkt me echt waardeloos.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Rare lui, die relatiemensen.
Goh, deze tekst uit de OP mag ook wel eens geüpdatet wordenquote:De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
En moertje schroefje boutje dan?quote:
Olijvenquote:
haal maar weg, ik hoop dat ie beter smaakt dan dat ie lijkt.quote:
Beetje raar, gitaar op je pizza, maar goed.quote:
Ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En moertje schroefje boutje dan?
zwarte zijn nog wel te doenquote:
Doe maar even, dat is jouw vak toch.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Goh, deze tekst uit de OP mag ook wel eens geüpdatet wordenCultura bestaat al jaaaaaren niet meer.
Bim Bam?quote:
Ja post dan mee jonguhquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:38 schreef Isorden het volgende:
Nog voor het eind van dit topic terug van het eten....
Schiet is op hier joh!
Hoe snel eet jij wel nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:38 schreef Isorden het volgende:
Nog voor het eind van dit topic terug van het eten....
Schiet is op hier joh!
En Ome Cor met zijn drillboorquote:
Nee, gewoon nee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
zwarte zijn nog wel te doen
maar daarnaast moet je pizza gewoon bestellen bij een toko die met verse ingrediënten kan beleggen.
als er een goede tekst komt wil ik de OP wel aanpassen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe maar even, dat is jouw vak toch.
Volgend jaar stemactie opzettenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wuuut serieusIK WILLEM TERUG DE LIJST IN!
Ik denk dat dit Jezus.quote:
ja gewoon ja!!quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Al is het nooit zo erg als de pizza die F1-coureur Perez dit jaar in Monza heeft gegeten.
Als ik naar mn posts kijk, 12 minuten tussen naar beneden gaan en terug naar mn PCquote:
Isorden zei net "Schiet is op"quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Insert hier uw “is”-woordgrap
je moet wel kauwen he... niet gewoon schuiven en slikken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als ik naar mn posts kijk, 12 minuten tussen naar beneden gaan en terug naar mn PC
Zit je nu mijn zus te stalken?quote:
Ik ben van de less=more dus ik sla ook even over.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
als er een goede tekst komt wil ik de OP wel aanpassen.
maar zelf herschrijven doek nie
Hehehehequote:Op zaterdag 28 december 2019 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet wel kauwen he... niet gewoon schuiven en slikken.
Friet is vrij makelijk weg te kauwenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet wel kauwen he... niet gewoon schuiven en slikken.
Je zus is een man?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zit je nu mijn zus te stalken?
Ik wou zeggen "Deze hoor je niet zo Phil meer"quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Insert hier uw “is”-woordgrap
Deze realisatie was al te laat toen ik het postte, dus ik laat het maar in schaamte om voor iedereen te zien.quote:
prima alleen wouter moet wel leren dat als Frank er bij is hij net zo moet gedragen als nu.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:41 schreef Newone82 het volgende:
Het verschil tussen een intro volpraten van Wouter van der Goes die dat uitstekend strak doet, en een Gijs Staverman is toch wel heel groot. Gijs Staverman moet in de leer bij Woutertje in 2020
Ja, ik durf dat nog gewoon.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Doe jij nou een aanname wat gender betreft?
de boerenzoon staat er niet meer in?!?!?!?!quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
André van Duin in de Top 2000, bizarre tijdlijn maar te wijten aan de vaste stemlijsten van Radio 2:
- Willempie stond in 1999 op 1015
- In 2000 uit de lijst, maar stond Als Je Huilt ineens op 690
- 2001 geen entry
- 2002 beiden in de lijst: 1776 Willempie en 1225 Als Je Huilt
- 2003 alleen Als Je Huilt nog, op een lage plek
- 2004 ineens VIER nummers erin; eerstgenoemde twee, De Tamme Boerenzoon én Doorgaan
Hierna, jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
straks wel tijd voor Nena en Kim Wilde godinnen?
Ik heb geen zus.quote:
In 2005 waren AL DIE NUMMERS er ineens uit, en stond ineens alleen 'Bim Bam' op plaats 1360.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
André van Duin in de Top 2000, bizarre tijdlijn maar te wijten aan de vaste stemlijsten van Radio 2:
- 2001 geen entry
- 2004 ineens VIER nummers erin; eerstgenoemde twee, De Tamme Boerenzoon én Doorgaan
Luister pas een half uur, wat was?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
prima alleen wouter moet wel leren dat als Frank er bij is hij net zo moet gedragen als nu.
De Tamme Boerenzoon > De Wilde Boerendocht're. Had er best in gekund met de boerenlobbyquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
- 2001 geen entry
Dat wordt fappen voor jequote:Op zaterdag 28 december 2019 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
straks wel tijd voor Nena en Kim Wilde godinnen
Het is de schuld van de boe... Oh, wacht...quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
de boerenzoon staat er niet meer in?!?!?!?!
schande!!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de schuld van de boe... Oh, wacht...
Zo'n leuk nummer vind ik t nou ook weer nietquote:
Willempie stond er ook nog in 2007 inquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In 2005 waren AL DIE NUMMERS er ineens uit, en stond ineens alleen 'Bim Bam' op plaats 1360.
Broekje blijft aan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo'n leuk nummer vind ik t nou ook weer niet
tijdens de top zitten ze gelukkig ver bij elkaar vandaan, als JW of Ruud vakantie heeft zitten Wout en Frank samen op die uren en is het een rampquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:43 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Luister pas een half uur, wat was?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de schuld van de boe... Oh, wacht...
het dansbroekje gaat aanquote:
Is dat nou niet vermoeiend?quote:
Ja maar Amerikanen willen alleen maar Engelstalige muziek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:44 schreef Zorro het volgende:
Man man, de Nena versie is zoveel beter. Alleen al het intro van zo'n 2,5 minuut is totale eargasm wat hier vrijwel geheel ontbreekt. Barbaars. Smakeloos.
Met zijn "Wrap you penis round my neck"
Klopt, toen keerde die terug. Laatste jaar dat Dré in de lijst was in 2008; Bim Bam op 1791.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:43 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Willempie stond er ook nog in 2007 in
een mobiele foon hequote:Op zaterdag 28 december 2019 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Wat zijn dat voor instellingen waar ze die ingesproken boodschappen opnemen?
TBR toko's of zo?
Dat zeg ik. Zoveel beter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:45 schreef sasquatsch het volgende:
Doe mij het origineel van Nena maar.
Het origineel is sowieso beter jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:45 schreef sasquatsch het volgende:
Doe mij het origineel van Nena maar.
!!quote:ICH BAU DIR EIN SCHLOSS AUS SAND
IRGENDWIE IRGENDWO IRGENDWANN
IF WE BELONG TO EACH OTHER, WE BELONG
ANYPLACE ANYWHERE ANYTIME
I'M GOING TO ANY WORLD YOU'RE COMING FROM
ANYPLACE ANYWHERE ANYTIME
quote:
Hier ook.quote:
Oja, zal zo ook daar weer even inschakelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:46 schreef Aurelius. het volgende:
Ook nog maar even meeluisteren tot het pijltjes gooien
NenaGenot
quote:BITS AND PIECES FROM YOUR STORM
RAIN UPON ME AS THEY FORM
MELT INTO MY SKIN AND I FEEL WARM
SWEEP UPON ME LIKE A WAVE
WE ARE YOUNG AND BRAVE
EMBRACE THE WIND AND FLOAT INTO
ANOTHER TIME AND SPACE
Een handvol U2'tjes in ieder geval, maar dat ligt eraan of je dat als 'rock' wil bestempelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke echte rocknummers hebben deze eeuw verder op 1 gestaan in de Top 40?
?quote:
Elevation sowieso welquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Een handvol U2'tjes in ieder geval, maar dat ligt eraan of je dat als 'rock' wil bestempelen.
Zat ik in groep 6/7.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:47 schreef Zorro het volgende:
Irgendwie fängt irgendwann
Irgendwo die Zukunft an
Ich warte nicht mehr lang
Liebe wird aus Mut gemacht
Denk nicht lange nach
Wir fahr'n auf Feuerrädern
Richtung Zukunft durch die Nacht
Hopen dat het erin blijft.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:47 schreef Bugno3 het volgende:
Pizza zit er in. Een beetje zoals Skyradio wel geluid is maar geen muziek.
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
?
wacht ff welke boodschappen bedoel jij?
ik d8 de audio appjes van radio2
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:48 schreef Isorden het volgende:
@:MTheBassman zie je wel dat je dit kent
Dacht, ben je maar vast voorquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:48 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, komt ie weer he: OH JA, DEZE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |