SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
-XOXO-
en terecht!quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat vinden ze zelf ook volgens mij
Vergeet liveregistraties niet. Was in Ziggo dit jaar, maar de man is in de 70 nog steeds bij stemquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
Wat meer Paul Simon luisteren moet ook eens gebeuren in 2020.
Ik hield het tot nu toe lafjes bij YCCMA en Graceland (lol).quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vergeet liveregistraties niet. Was in Ziggo dit jaar, maar de man is in de 70 nog steeds bij stem
Couplet van dit nummer is zo mooi. Refrein iets minder.
Dan is er werk aan de winkel, amice.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hield het tot nu toe lafjes bij YCCMA en Graceland (lol).
Is mij allemaal om het even....quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
Ik luister gewoon liever naar de gemiddelde Coldplay of Blof plaat dan The Script. Gelukkig is dit hun een na laatste notering.
Ik ook, maar The Script mag er ook zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
Ik luister gewoon liever naar de gemiddelde Coldplay of Blof plaat dan The Script.
Dat kun je echt letterlijk over alle muziek zeggen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Wat maakt dit precies 'mooi'?
tja vrouwen kregen ook hier stemrecht...quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
De tekstquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
Tienermeisjes met daddy issues die hierop stemmen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
The Script, Kensington en Imagine Dragons vormen een soort van onheilige drie-eenheid in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
Ik luister gewoon liever naar de gemiddelde Coldplay of Blof plaat dan The Script. Gelukkig is dit hun een na laatste notering.
Ik luister met een oortje in de Top 2000 en volg ondertussen darts op tv. Bij te pruimen nummers gaan beide oortjes even in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:26 schreef Zorro het volgende:
En uitgerekend bij dit nummer is er bij het dartsen pauze
Je lipstick stinkt?quote:
Laat het smaken!quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb een IPA erbij gepakt. Proost!
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan is er werk aan de winkel, amice.
Graceland het album of het nummer?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hield het tot nu toe lafjes bij YCCMA en Graceland (lol).
Teveel IPA gedronken afgelopen tijd, helemaal klaar mee inmiddels. Maar proost.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Cheersquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Graceland als song.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[..]
Graceland het album of het nummer?
Want het album is welBen toen in de ziggodome geweest naar het 25 jarige jubileum concert van dat album
Diamonds on the Soles of Her Shoes , Homeless
![]()
Maar ben sowieso wel van de muziek met Afrikaanse invloeden.
Enige nadeel is dat ik Paul Simon vooral ben gaan luisteren door mijn nu inmiddels ex. Dus dat moet ik nog ff los gaan koppelen van elkaar.
Vice City was zo'n bazeneditiequote:
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:29 schreef Isorden het volgende:
Kyrie van Mr Mister zou er ook wel inmogen
Wanneer komt die?quote:
Ik ben groot geworden met Graceland, maar nu waardeer ik oudere werk meer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[..]
Graceland het album of het nummer?
Want het album is welBen toen in de ziggodome geweest naar het 25 jarige jubileum concert van dat album
Diamonds on the Soles of Her Shoes , Homeless
![]()
Maar ben sowieso wel van de muziek met Afrikaanse invloeden.
Enige nadeel is dat ik Paul Simon vooral ben gaan luisteren door mijn nu inmiddels ex. Dus dat moet ik nog ff los gaan koppelen van elkaar.
Die is ook fijn jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:29 schreef Isorden het volgende:
Kyrie van Mr Mister zou er ook wel inmogen
Morgenavondquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
People say she's crazy, she got diamonds on the soles of her shoes
Welke?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Live in the Parkquote:
Gegniffeldquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:31 schreef Zorro het volgende:
Denk je iets leuks te weten, is er verdorie geen plaatje te vinden van een Wings album in stukken
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Hee leuk, Duncan Laurence.
Ik dacht er net aanquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer vindt Duncan Lawrence leuk.
Toch een mooi clubje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef Isorden het volgende:
Amy![]()
Eeuwig zonde dat ze lid van DIE club werd
Had ze liever allemaal wat langer in leven gezien, had er nog zoveel meer mooie muziek geweestquote:
Dit is prachtig man.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef Kyran het volgende:
Zelf ook op Amy gestemd, maar deze had niet gehoeven van mij.
Avicii heeft wel gefaald om 28 te worden en niet bij de fameuze club te horenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had ze liever allemaal wat langer in leven gezien, had er nog zoveel meer mooie muziek geweest
Haar tweede album was wel matigquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef Isorden het volgende:
Amy![]()
Eeuwig zonde dat ze lid van DIE club werd
Kurtquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had ze liever allemaal wat langer in leven gezien, had er nog zoveel meer mooie muziek geweest
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haar tweede album was wel matig
Dit is van haar tweede album. Eerste album was Frank en dat was helemaal bazig, staat bij mij nog hoger dan B2B.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haar tweede album was wel matig
"Het gaat nu zo goed met de rehab, laat ik een filmcrew meenemen om te kijken hoe het met haar gaat"quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Die pa van haarAlle mensen om haar heen.
Dat is het punt van het plantjequote:
Wat heeft dat er mee te maken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die van Normaal drinken louter ranja.
Ja, bijzonder om te zien als je het niet hebt meegemaakt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:37 schreef Bugno3 het volgende:
Die Doe Maar gekte destijds was echt episch. Die docu was ook echt leuk om te zien. On-Nederlandse idolen.
door gebrek aan kennis van REM songsquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
door gebrek aan kennis van REM songs
Een paar mooie wel ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hebben zeker veel mooiere nummers
Ach live is het best wel leuk hoor. Maar ik hoor liever andere nummers dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een paar mooie wel ja.
Maar dit is gewoon een carnavalsnummer ofzo
Jij bent fan van (dat nummer van) Normaal.quote:
Ik heb op Orange Crush gestemd, die heeft het ook niet gehaald.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:39 schreef KolonelBroodje het volgende:
Mooi nummer, ik twijfelde om op deze te stemmen of op Immitation of Life. Heb de laatste gekozen maar die heeft de lijst helaas niet gehaald
Of een heel album als 21quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:39 schreef Bugno3 het volgende:
Moet je voorstellen dat iemand zo'n plaat voor je maakt
Annemiek leest mee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:39 schreef peaceman het volgende:
Waar gaat het over??
"The One I Love" wordt op radiozenders vaak aangevraagd als liefdeslied, wat kan worden herleid tot een verkeerde interpretatie van de regel "This one goes out to the one I love" ("dit (lied) gaat uit naar degene die ik liefheb"). In de rest van de tekst wordt deze interpretatie echter ontkend en wordt een donkerder thema aangesproken; "A simple prop to occupy my time" ("een dingetje om mijn tijd mee te verdoen"). Het nummer kent drie coupletten, waarbij de eerste twee identiek aan elkaar zijn en in het derde couplet de regel "A simple prop" is veranderd in "Another prop". Het refrein bestaat enkel uit het woord "fire", wat herhaald wordt terwijl basgitarist Mike Mills op de achtergrond de regel "She's coming down on her own now, coming down on her own" ("Ze moet zelf nu zelf redden") zingt.
Zanger Michael Stipe zei in een interview met het tijdschrift Rolling Stone in 1987 over "The One I Love": "Ik zet mezelf altijd vrij open voor interpretatie. Het is misschien beter dat zij op dit punt denken dat het gewoon een liefdesliedje is." In een interview met het magazine Musician een jaar later zei hij echter dat het nummer "ongelofelijk gewelddadig" is en dat het "erg duidelijk is dat het gaat over het opnieuw en opnieuw gebruiken van mensen".
Oh ja?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jij bent fan van (dat nummer van) Normaal.
Je hekelt junks.
De bandleden van Normaal waren/zijn gek op alcohol.
Zoiets?
Meestal welquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
Annemieke ziet er weer beeldschoon uit vanavond
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
Ow shit ik heb t gemistquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
@:mmarsu, luister ook eens mee! Dit nummer is voor jou.
Dan doe je het goedquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb mijn heupen kapot gedanst op Madness tijdens Pinkpop 2009....
Altijd fijn als er wat leuks te zien is in het hokquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
Haar producer ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
Ik dacht al wat loopt dat mens toch raar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Baas.quote:
En dan straks Gigiquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Oehh Thrill is Gone wel even ander sfeertje
Het was dit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ow shit ik heb t gemist
Wat is dit?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer had na I Heard It Through The Grapevine moeten komen, die eindigt met een trill van een halve minuut ofzo.
Dat nummer van Gigi heb ik wel een zwak voorquote:
Held!quote:
Echt heerlijk. Als je zelf iets speelt dan snap je denk ik nog beter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
godverdomme, dit gitaarwerk is toch om van te smullen
Maar wat een verschil tussen de nummersquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat nummer van Gigi heb ik wel een zwak voor
Zwaait alle kanten op inderdaad. Houdt de Thrill er wel inquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar wat een verschil tussen de nummers
Ik wilde net zeggen, ik zou willen dat ik een instrument speelde dan kon ik hier meer van genieten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Echt heerlijk. Als je zelf iets speelt dan snap je denk ik nog beter.
Jajajajaaaquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:48 schreef Guanabana het volgende:
@:Cee, zit je klaar voor Gigi D'Agostino, daar had jij op gestemd toch?
Ooit je hart gebroken door een uptown girl?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:49 schreef PzKpfw het volgende:
Dit nummer kan ik om de een of andere manier niet meer verdragen.
Downsyndrom Girl?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:49 schreef Guanabana het volgende:
Beetje het downertje uit zijn oeuvre.
Ik zou niet eens weten wat een 'uptown girl' nu precies isquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ooit je hart gebroken door een uptown girl?
VennegoorGodquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:52 schreef Zorro het volgende:
Goed dat ik nu via oortjes luister.
Kan ik ze snel uitdoen. Man man man wat een ellende
Ja, dus dat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:53 schreef Bugno3 het volgende:
Toch heeft deze vocal wat emotioneels. Mooi wel.
Mag van mij wel Top 100quote:
tis inderdaad een enorm kerstig nummerquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik krijg een kerstgevoel van dit nummer, toen stond dit volgens mij in de hitlijsten?
Mag van mij ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mag van mij wel Top 100Een van de weinige elektronische muziek die ik wel te pruimen vind.
Zo dat je in de Italiaanse club staat, maar het meisje (of jongen) dat je op het oog hebt opeens met iemand anders staat te tongen. Dat gevoel.quote:
Dan moeten we er allemaal op gaan stemmen volgend jaar, want het nummer is gezaktquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mag van mij wel Top 100Een van de weinige elektronische muziek die ik wel te pruimen vind.
Hier heb ik nog wel op geswingd met sterretjes in de handen aan het eind van het jaar inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik krijg een kerstgevoel van dit nummer, toen stond dit volgens mij in de hitlijsten?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:54 schreef PzKpfw het volgende:
Mocht ik een professioneel darter zijn zou dit m'n opkomst-tune zijn.
Ik zou The Sky Was Pink (Holden Remix) doen denk ik, of Roads van Portishead.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:54 schreef PzKpfw het volgende:
Mocht ik een professioneel darter zijn zou dit m'n opkomst-tune zijn.
nou die gaat niet helemaal gedraaid worden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |