Teveel IPA gedronken afgelopen tijd, helemaal klaar mee inmiddels. Maar proost.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb een IPA erbij gepakt. Proost!
Cheersquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Graceland als song.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[..]
Graceland het album of het nummer?
Want het album is welBen toen in de ziggodome geweest naar het 25 jarige jubileum concert van dat album
Diamonds on the Soles of Her Shoes , Homeless
![]()
Maar ben sowieso wel van de muziek met Afrikaanse invloeden.
Enige nadeel is dat ik Paul Simon vooral ben gaan luisteren door mijn nu inmiddels ex. Dus dat moet ik nog ff los gaan koppelen van elkaar.
Vice City was zo'n bazeneditiequote:
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:29 schreef Isorden het volgende:
Kyrie van Mr Mister zou er ook wel inmogen
Wanneer komt die?quote:
Ik ben groot geworden met Graceland, maar nu waardeer ik oudere werk meer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[..]
Graceland het album of het nummer?
Want het album is welBen toen in de ziggodome geweest naar het 25 jarige jubileum concert van dat album
Diamonds on the Soles of Her Shoes , Homeless
![]()
Maar ben sowieso wel van de muziek met Afrikaanse invloeden.
Enige nadeel is dat ik Paul Simon vooral ben gaan luisteren door mijn nu inmiddels ex. Dus dat moet ik nog ff los gaan koppelen van elkaar.
Die is ook fijn jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:29 schreef Isorden het volgende:
Kyrie van Mr Mister zou er ook wel inmogen
Morgenavondquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
People say she's crazy, she got diamonds on the soles of her shoes
Welke?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Live in the Parkquote:
Gegniffeldquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:31 schreef Zorro het volgende:
Denk je iets leuks te weten, is er verdorie geen plaatje te vinden van een Wings album in stukken
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Hee leuk, Duncan Laurence.
Ik dacht er net aanquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer vindt Duncan Lawrence leuk.
Toch een mooi clubje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef Isorden het volgende:
Amy![]()
Eeuwig zonde dat ze lid van DIE club werd
Had ze liever allemaal wat langer in leven gezien, had er nog zoveel meer mooie muziek geweestquote:
Dit is prachtig man.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef Kyran het volgende:
Zelf ook op Amy gestemd, maar deze had niet gehoeven van mij.
Avicii heeft wel gefaald om 28 te worden en niet bij de fameuze club te horenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had ze liever allemaal wat langer in leven gezien, had er nog zoveel meer mooie muziek geweest
Haar tweede album was wel matigquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef Isorden het volgende:
Amy![]()
Eeuwig zonde dat ze lid van DIE club werd
Kurtquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had ze liever allemaal wat langer in leven gezien, had er nog zoveel meer mooie muziek geweest
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haar tweede album was wel matig
Dit is van haar tweede album. Eerste album was Frank en dat was helemaal bazig, staat bij mij nog hoger dan B2B.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haar tweede album was wel matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |