quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer had na I Heard It Through The Grapevine moeten komen, die eindigt met een trill van een halve minuut ofzo.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
Annemieke ziet er weer beeldschoon uit vanavond
Dat nummer van Gigi heb ik wel een zwak voorquote:
Held!quote:
Echt heerlijk. Als je zelf iets speelt dan snap je denk ik nog beter.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
godverdomme, dit gitaarwerk is toch om van te smullen
Maar wat een verschil tussen de nummersquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat nummer van Gigi heb ik wel een zwak voor
Zwaait alle kanten op inderdaad. Houdt de Thrill er wel inquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar wat een verschil tussen de nummers
Ik wilde net zeggen, ik zou willen dat ik een instrument speelde dan kon ik hier meer van genieten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Echt heerlijk. Als je zelf iets speelt dan snap je denk ik nog beter.
Jajajajaaaquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:48 schreef Guanabana het volgende:
@:Cee, zit je klaar voor Gigi D'Agostino, daar had jij op gestemd toch?
Ooit je hart gebroken door een uptown girl?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:49 schreef PzKpfw het volgende:
Dit nummer kan ik om de een of andere manier niet meer verdragen.
Downsyndrom Girl?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:49 schreef Guanabana het volgende:
Beetje het downertje uit zijn oeuvre.
Ik zou niet eens weten wat een 'uptown girl' nu precies isquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ooit je hart gebroken door een uptown girl?
VennegoorGodquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:52 schreef Zorro het volgende:
Goed dat ik nu via oortjes luister.
Kan ik ze snel uitdoen. Man man man wat een ellende
Ja, dus dat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:53 schreef Bugno3 het volgende:
Toch heeft deze vocal wat emotioneels. Mooi wel.
Mag van mij wel Top 100quote:
tis inderdaad een enorm kerstig nummerquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik krijg een kerstgevoel van dit nummer, toen stond dit volgens mij in de hitlijsten?
Mag van mij ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mag van mij wel Top 100Een van de weinige elektronische muziek die ik wel te pruimen vind.
Zo dat je in de Italiaanse club staat, maar het meisje (of jongen) dat je op het oog hebt opeens met iemand anders staat te tongen. Dat gevoel.quote:
Dan moeten we er allemaal op gaan stemmen volgend jaar, want het nummer is gezaktquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mag van mij wel Top 100Een van de weinige elektronische muziek die ik wel te pruimen vind.
Hier heb ik nog wel op geswingd met sterretjes in de handen aan het eind van het jaar inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik krijg een kerstgevoel van dit nummer, toen stond dit volgens mij in de hitlijsten?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:54 schreef PzKpfw het volgende:
Mocht ik een professioneel darter zijn zou dit m'n opkomst-tune zijn.
Ik zou The Sky Was Pink (Holden Remix) doen denk ik, of Roads van Portishead.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:54 schreef PzKpfw het volgende:
Mocht ik een professioneel darter zijn zou dit m'n opkomst-tune zijn.
nou die gaat niet helemaal gedraaid worden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |