TILT!quote:
Was Herman van Veen hun docent?quote:
tiltquote:
Mongoolse keelzangmetal genotquote:
Hehe exact. Het schijnt dat onze Wilde Kim daarna ook nog vaker heeft opgetreden in NL en dat ze er echt nog wel iets van baktquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gister nog dat artikel van de Volkskrant over Kim Wilde in Lelystad gelezen. Komt nu wel heel dichtbij.
veulquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Hoeveel mensen zullen hierop stemmen met het idee dat ze de Top 2000 tune kiezen?
Was dat nog maar de top2000 tune, die je bedoelt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Hoeveel mensen zullen hierop stemmen met het idee dat ze de Top 2000 tune kiezen?
Denk het. Alleen maar 45+ lelijke dames....quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die hebben ook niet zo veel tijd om 10 uur te wachten om in het cafe te komen.
wat ben je kwijt dan?quote:
Niet strafbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef Bugno3 het volgende:
Nee, The Who? gaat 'm nooit meer worden voor mij. Kan er echt niks mee.
En ook dat was een bewerking, zoals je wellicht weet...quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was dat nog maar de top2000 tune, die je bedoelt.
Overture genot
Nee, dat was een uitgaansgelegenheid hier.quote:
Vriendquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef Bugno3 het volgende:
Nee, The Who? gaat 'm nooit meer worden voor mij. Kan er echt niks mee.
Ik ben oprecht verbaasd dat Summer Jam 2003 nog niet is binnengekomen. Dat was echt het anthem dat jaarquote:
biertje?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker! Maar zometeen weer op naar darts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |