Geef mij het origineel van The Sunclub maar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben oprecht verbaasd dat iemand zich die drol nog kan herinneren.
Ik heb geen volumeknop op mijn gitaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef Zorro het volgende:
Zon heerlijk riifje dit om zelf op vol volume uit je gitaar te knallen
Mij doet het vooral denken aan dat liedje van Brian May.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:55 schreef sasquatsch het volgende:
Doet me denken aan de film Iron Eagle om een of andere reden.
Nou is dat nog niet zo bijzonder. Genoeg bands die de studio in gaan en dan bedenken wat ze gaan doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooit de making of van dit nummer gezien? Nog in de studio waren ze aan het schrijven en schaven
Gaat ie naar 11?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef Zorro het volgende:
Zon heerlijk riifje dit om zelf op vol volume uit je gitaar te knallen
Je bedoelt "this ain't nothing but a summerjam" enzo? Werd op Nickelodeon in een reclamepromo kapotgespamd destijds. Samen met 'Anyplace Anywhere Anytime' én 'In The Shadows'. Losse promo's met tekenfilmbeelden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou dan is het vanzelf vol volumequote:Op zaterdag 28 december 2019 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen volumeknop op mijn gitaar.
Nostalgie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoort het eraan af bij Coldplay, de Script, Kensington... alleen bands die dan ook met iets goeds komen, dat zijn er minder.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou is dat nog niet zo bijzonder. Genoeg bands die de studio in gaan en dan bedenken wat ze gaan doen.
Heel luxe eigenlijk.quote:
quote:909 Musica E Eros Ramazzotti 8
908 Moonlight Shadow Mike Oldfield & Maggie Reilly 7
907 Girl Anouk 3
906 Russians Sting 7
905 You Ten Sharp 5,5
904 Road Trippin' Red Hot Chili Peppers 6
903 Where Is The Love The Black Eyed Peas 5
902 Fernando ABBA 5
901 No More Tears Ozzy Osbourne 8
900 Use Somebody Kings of Leon 6
899 El Condor Pasa (If I Could) Simon & Garfunkel 6,5
898 Denis Blondie 6,5
897 Man On The Moon R.E.M. 8,5
896 Stressed Out Twenty One Pilots ?
Zit een scene van in Those Were the Days of Our Lives, de beste Queen-docu die ik zagquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou is dat nog niet zo bijzonder. Genoeg bands die de studio in gaan en dan bedenken wat ze gaan doen.
Nou ja, het was vooral de manier waarop. Freddie die bijvoorbeeld zong "two tits, one cock, John Deacon"quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een van mijn versterkers gaat naar 13. Fuck that Spinal Tap!quote:
Vind je dat ook van het nieuwe album?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hoort het eraan af bij Coldplay,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |