Kun je een indruk geven?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tussen 02:00 en 03:00 wordt genot vannacht. Alleen jammer dat de irritante klootzak Rick van V. dat mag presenteren.
Borsatan.quote:
die kom in januari terug vam zwangerschapsverlof dus vast wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:05 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat Cielke er volgend jaar ook gewoon weer bij is
Aardig, maar in vermoed dat ze in bed een pussy is. Twee keer stoten en dan een blaasontsteking Dan verwacht ik meet van Marissa of Eva Koremanquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:05 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat Cielke er volgend jaar ook gewoon weer bij is
Tegen die tijd is ze vast weer met zwangerschapsverlof.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kom in januari terug vam zwangerschapsverlof dus vast wel.
Deze postquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Aardig, maar in vermoed dat ze in bed een pussy is. Twee keer stoten en dan een blaasontsteking Dan verwacht ik meet van Marissa of Eva Koreman
Lekkere road trip maken met wat Russen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:07 schreef MTheBassman het volgende:
904 Red Hot Chili Peppers – Road Trippin’
906 Sting – Russians
1011 No Doubt – Don’t Speak
1228 Faith No More - Epic
1267 David Bowie – Blackstar
1292 Cuby and The Blizzards – Somebody Will Know Someday
1647 Chic – Le Freak
1713 Black – Wonderful Life
1859 Chris Isaak – Blue Hotel
1918 Jeff Buckley - Grace
Twee stemplaten in een uur, lekker man.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Aardig, maar in vermoed dat ze in bed een pussy is. Twee keer stoten en dan een blaasontsteking Dan verwacht ik meet van Marissa of Eva Koreman
Klinkt als een prima avontuurtje, niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekkere road trip maken met wat Russen.
Jezus.. 😂quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik had hem gemist omdat ik te lang onder de douche heb gestaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Had jij Love & Hate nou gemist vanmiddag?
Zeker, kom maar op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klinkt als een prima avontuurtje, niet?
Pijnlijk, zeer pijnlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had hem gemist omdat ik te lang onder de douche heb gestaan![]()
![]()
![]()
Fuck die auto..quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]Balen man. Maar gelukkig heb je nu een Altea XL
Jij douched zonder muziek?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had hem gemist omdat ik te lang onder de douche heb gestaan![]()
![]()
![]()
Diaaaahaaaaan!quote:
erg gelovig is ze niet meer hoor, ze hokt gewoonquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tegen die tijd is ze vast weer met zwangerschapsverlof.
Ja ik vond het ook stom van mezelf. Maar inschattingsfoutje. Maar goed, het is niet of ik het liedje nooit meer kan horenquote:
We halen m maandag opquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je staat 'm nu toch niet boos in elkaar te trimmen he? Dan heb je niks.
Ik ga maandag indien de aankoopkeuring goed uitvalt ook vernieuwenquote:
Wat heb je ook aan een feestje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb m'n feestje vanavond maar afgezegd, ben echt niet fit genoeg
Ja hallo, zeg je nu dat we hier voor lul aan het oosten zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook stom van mezelf. Maar inschattingsfoutje. Maar goed, het is niet of ik het liedje nooit meer kan horen
Nu kan ik wel muziekjes luisteren, elk nadeel hep se foordeelquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat heb je ook aan een feestje.
Dit is zo heerlijk zacht![]()
mobieltje?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Geen radio oid in de badkamer en ik vond het te koud om de deur open te laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |