Telefoon aan en douchen tochquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Geen radio oid in de badkamer en ik vond het te koud om de deur open te laten staan.
Telefoon gebruiken!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Geen radio oid in de badkamer en ik vond het te koud om de deur open te laten staan.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef LTVDK het volgende:
He was shot six times by a man on the run
Hokken op het aanrecht, hokken op de keukentafel, hokken op het waterbed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
erg gelovig is ze niet meer hoor, ze hokt gewoon
en toen liep hij zomaar in mijn mes.... 10 keer!!quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef LTVDK het volgende:
Hey Joe. Where you going with that gun in your hand?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb m'n feestje vanavond maar afgezegd, ben echt niet fit genoeg
SEE YOU IN HEAVEN FAR AWAY ♡ ♡♡quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef LTVDK het volgende:
Nee want muziek in de lijst horen geeft het wel een extra meerwaardequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja hallo, zeg je nu dat we hier voor lul aan het oosten zijn?
Hoor je toch amper/kutkwaliteit en alles. Ik zing altijd mijn eigen liedjes onder de douche.quote:
I caught her messing around with some other guyquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hey Joe. Where you going with that gun in your hand?
Dat ging toch over John Lennon ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef LTVDK het volgende:
dat deed ik ook tot de katten uit de buurt terug zongenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoor je toch amper/kutkwaliteit en alles. Ik zing altijd mijn eigen liedjes onder de douche.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee want muziek in de lijst horen geeft het wel een extra meerwaarde
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Toen Anouk nog goede muziek maakte
Fenomenaalscholverquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik dacht altijd dat ze iets zong over een aalscholver...
dat oosten is wel een leukequote:Op zaterdag 28 december 2019 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja hallo, zeg je nu dat we hier voor lul aan het oosten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |