SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dus niet meer je jeugd van vroeger, maar je jeugd van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:48 schreef djenneke het volgende:
Maar... ben wel met mijn tweede jeugd bezig
DrankA.nlquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
dit nummer is gesponsord door de letter A.
midlife crisisquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:48 schreef djenneke het volgende:
Maar... ben wel met mijn tweede jeugd bezig
AA drink?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
dit nummer is gesponsord door de letter A.
Ja, zoiets, maar zonder dat bandje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus niet meer je jeugd van vroeger, maar je jeugd van tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij niet?
Ik stel me jou en Peace altijd voor als Yoko Ono en John Lennon. In bed, maar dan met een mobieltje allebei.
Dat snerteten ook altijdquote:
Weer lekker aan de relatie gewerkt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar ook daarvoor moet ik kleren aan hebben
nee dat is Silver Fuckquote:
The times, they are-a changing...quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ze stonden er ooit 9 keer in. Nu nog 3.
plet hij daar de pompoenen mee?quote:
Ik las tettenquote:
Tonight, Tonight hierquote:
weet je man/partner dat ook ? nog geen staartje, cabrio, motor ?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, dat is ook pas over 10 jaar
Je was eerderquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The killer in me is the killer in you, my love
Nee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:51 schreef Gretzl het volgende:
De POMPOENEN![]()
![]()
Als dit meerdere keren in de lijst kan, moet de Top 2000 in de toekomst nog wel alternatiever kunnen worden, niet?
#goosebumpplaatjequote:I USED TO BE A LITTLE BOY
SO OLD IN MY SHOES
AND WHAT I CHOOSE IS MY VOICE
WHAT'S A BOY SUPPOSED TO DO?
THE KILLER IN ME IS THE KILLER IN YOU
MY LOVE
I SEND THIS SMILE OVER TO YOU
SEND THIS SMILE OVER TO YOU
Ik heb dit jaar mijn vriend na 23 jaar aan de kant gezet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
weet je man/partner dat ook ? nog geen staartje, cabrio, motor ?
ook heel erg fijn!quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar mijn vriend na 23 jaar aan de kant gezet.
Was ie saai geworden? Daar waak ik zelf erg voorquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nah, de Pompoenen vullen ook maar net de AFAS edit: verkopen de bierhal niet eens uit anno 2019. Zijn die dan echt zoveel Top 2000-fähiger omdat ze door het jaar heen ook nog wel eens op Radio 2 voorbij komen?quote:
Andre Hazes - Éénzame kerst heeft extra betekenis gekregen dit jaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Stemlijst genot mede genieterquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:53 schreef Isorden het volgende:
STEM LIJST GENOT
- The Allman Brothers Band - Jessica
- Average White Band - Pick Up The Pieces
- Hall & Oates - Adult Education
- Little River Band - Home On A Monday
- Steely Dan - Reelin' In The Years
1437 Jeff Wayne & Justin Hayward - Forever Autumn
1431 Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
1225 Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
1140 Rammstein - Deutschland
1099 Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
1037 Dire Straits - Your Latest Trick
938 Duran Duran - Ordinary World
* Isorden streept er weer een af
Nee, het was gewoon over door heel veel redenen. Die dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Was ie saai geworden? Daar waak ik zelf erg voor
mijn volgende pas weer om 906, StingGod met de Rusjes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:53 schreef Isorden het volgende:
STEM LIJST GENOT
- The Allman Brothers Band - Jessica
- Average White Band - Pick Up The Pieces
- Hall & Oates - Adult Education
- Little River Band - Home On A Monday
- Steely Dan - Reelin' In The Years
1437 Jeff Wayne & Justin Hayward - Forever Autumn
1431 Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
1225 Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
1140 Rammstein - Deutschland
1099 Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
1037 Dire Straits - Your Latest Trick
938 Duran Duran - Ordinary World
* Isorden streept er weer een af
Ik heb me geen seconde eenzaam gevoeldquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Andre Hazes - Éénzame kerst heeft extra betekenis gekregen dit jaar
jahaaaa, het is en blijft de radio 2 top 2000, begrijp dat nou eensquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nah, de Pompoenen vullen ook maar net de AFAS. Zijn die dan echt zoveel Top 2000-fähiger omdat ze door het jaar heen ook nog wel eens op Radio 2 voorbij komen?
Maar dit is geen gewone!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Duran Duran maar drie keer in de lijst
Omdat ze in de 90s wel herkenbare anthems hebben gehad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nah, de Pompoenen vullen ook maar net de AFAS. Zijn die dan echt zoveel Top 2000-fähiger omdat ze door het jaar heen ook nog wel eens op Radio 2 voorbij komen?
Damn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hmmmm. Om nog even terug te komen op die Aston Martin, laat je het even weten als je hem gekocht hebt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
31ste zelfs wmbquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:53 schreef Bugno3 het volgende:
Duran Duran goden horen wel ergens op de 30e. Niet perse met deze plaat, maar toch.
Huh?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:53 schreef Cee het volgende:
En nu de inzending van Ierland op het ESF van dit jaar.
Ik nu pas weer op 824, vanacht tussen 2 en 3quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mijn volgende pas weer om 906, StingGod met de Rusjes.
Nee hoor, dat was een hele heftige tijd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Damn.
En dat was gewoon even.. lachen?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik weer. 2 uur verder en maar liefst 8 topics gemist. Wordt niks meer met die posterslijstjes natuurlijk.
Oh en ga niet in de kerstvakantie naar t Spoorwegmuseum als je niks met kinderen hebt
Huh, hadden die dit jaar de Script ingezonden?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:53 schreef Cee het volgende:
En nu de inzending van Ierland op het ESF van dit jaar.
Blijfwegmuseum dus?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh en ga niet in de kerstvakantie naar t Spoorwegmuseum als je niks met kinderen hebt
Tja, tot 2014 zei ook iedereen dat de SP té alternatief was voor de Top 2000. Waarom stonden ze er dan die andere 15 jaren niet in?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
jahaaaa, het is en blijft de radio 2 top 2000, begrijp dat nou eens
Blij dat je weer kunt lachen in ieder geval. Lijkt me heel heftig. Zelf bijna 20 jaar samen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was een hele heftige tijd.
Ben daar ooit met mijn opa geweestquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik weer. 2 uur verder en maar liefst 8 topics gemist. Wordt niks meer met die posterslijstjes natuurlijk.
Linkje? Dan luister ik effe.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat riedeltje van het begin, speel het versneld af, en dan heb je het refrein van 22.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat riedeltje van het begin, speel het versneld af, en dan heb je het refrein van 22.
Dat geloof ik wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was een hele heftige tijd.
Omdat het zenderprofiel veranderd isquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tja, tot 2014 zei ook iedereen dat de SP té alternatief was voor de Top 2000. Waarom stonden ze er dan die andere 15 jaren niet in?
https://nl.wikipedia.org/(...)ins#Radio_2_Top_2000
1979 was de enige Top 40-hit wel (2 weken slechts). Dat waren toch ook gewoon alternatieve 90s anthems dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ze in de 90s wel herkenbare anthems hebben gehad.
Het Jan Marijnissen effect.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tja, tot 2014 zei ook iedereen dat de SP té alternatief was voor de Top 2000. Waarom stonden ze er dan die andere 15 jaren niet in?
https://nl.wikipedia.org/(...)ins#Radio_2_Top_2000
Die is al geweest, dit is de laatstequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:56 schreef het_fokschaap het volgende:
Save a Prayer nog denk ik en dan is het voorbij voor Duran Duran
Die was gisterochtend alquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:56 schreef het_fokschaap het volgende:
Save a Prayer nog denk ik en dan is het voorbij voor Duran Duran
En hoe was dat?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb wel een trein mogen besturen
Nou het is soms nog steeds heel heftig. Maar het heeft weinig zin om daar in te blijven hangen. En het was een hele goede beslissing. Dat maakt het niet minder heftig. Maar wel wat makkelijker.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Blij dat je weer kunt lachen in ieder geval. Lijkt me heel heftig. Zelf bijna 20 jaar samen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Linkje? Dan luister ik effe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf ongeveer 45 seconden.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel.
Je zal zoiets niet zomaar even besluiten. Ik hoop dat het een goede keuze was en dat je gaat vinden wat je in je relatie miste!
Hier nog éénquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:56 schreef sasquatsch het volgende:
Er zijn al wat relaties gesneuveld dit jaar zo te lezen.
De mijne incluis
quote:937 Dancing In The Street David Bowie & Mick Jagger 7
936 Running To Stand Still U2 ?
935 Droomland Paul de Leeuw & Andre Hazes 2,5
934 Het Land Van Maas En Waal Boudewijn de Groot 7
933 Without Me Eminem ?
932 Zandloper Typhoon 6
931 Marian The Cats 6
930 One Word Anouk 3
929 My Silver Lining First Aid Kit 8
928 Belle Helene Doe Maar 7
927 Drops Of Jupiter (Tell Me) Train 8
926 De Kapitein Deel II Acda & De Munnik 3
925 Personal Jesus Depeche Mode 4
924 How You Remind Me Nickelback ?
En dat is dan nog langzaamquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben mijn boodschappen aan het opruimen en we zijn al weer een half topic verder
De stille versiequote:
Leuk een lijstje van Eerste Kerstdag, wat komt er zo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:57 schreef peaceman het volgende:
937 Dancing In The Street David Bowie & Mick Jagger![]()
936 Running To Stand Still U2![]()
935 Droomland Paul de Leeuw & Andre Hazes![]()
934 Het Land Van Maas En Waal Boudewijn de Groot![]()
933 Without Me Eminem![]()
932 Zandloper Typhoon![]()
931 Marian The Cats![]()
930 One Word Anouk![]()
929 My Silver Lining First Aid Kit![]()
928 Belle Helene Doe Maar![]()
927 Drops Of Jupiter (Tell Me) Train![]()
926 De Kapitein Deel II Acda & De Munnik![]()
925 Personal Jesus Depeche Mode![]()
924 How You Remind Me Nickelback
Sterktequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:56 schreef sasquatsch het volgende:
Er zijn al wat relaties gesneuveld dit jaar zo te lezen.
De mijne incluis
Goed moment om aan het avondeten te beginnen danquote:
Inderdaad matig uurtjequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:57 schreef peaceman het volgende:
937 Dancing In The Street David Bowie & Mick Jagger![]()
936 Running To Stand Still U2![]()
935 Droomland Paul de Leeuw & Andre Hazes![]()
934 Het Land Van Maas En Waal Boudewijn de Groot![]()
933 Without Me Eminem![]()
932 Zandloper Typhoon![]()
931 Marian The Cats![]()
930 One Word Anouk![]()
929 My Silver Lining First Aid Kit![]()
928 Belle Helene Doe Maar![]()
927 Drops Of Jupiter (Tell Me) Train![]()
926 De Kapitein Deel II Acda & De Munnik![]()
925 Personal Jesus Depeche Mode![]()
924 How You Remind Me Nickelback
Die heb ik zo vaak gehoord dat ik het echt niet meer kan waarderen.quote:
Ja, dusquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat het zenderprofiel veranderd is
Precies, dus slechts een kwestie van tijd totdat artiesten Vampire Weekend, Interpol, The Strokes en Band of Horses ook gaan intredenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat het zenderprofiel veranderd is
Silver Lining is wel goud, hihiquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:58 schreef El-Stinho het volgende:
My Silver Lining komend uur. Stemlijstgenot.
Zandloper
Nee dank jequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wel wat relatie-advies.
1) Je zet Rob de Nijs op, bij voorkeur Malle Babbe
2) ?
3) succes!
Zullen we dating.fok.nl weer afstoffen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is het al tijd voor een FOK Top 2000 rebound actie?
Eminem en Nickelback niet nee?quote:
Ben er ook geen fan idd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Tris het volgende:
[..]
Die heb ik zo vaak gehoord dat ik het echt niet meer kan waarderen.
Zoveel meer moois van deze heren.
Ik heb een idee welk liedje er aan komt.quote:
Djenneke had even moeten wachten tot na dit topicquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wel wat relatie-advies.
1) Je zet Rob de Nijs op, bij voorkeur Malle Babbe
2) ?
3) succes!
Jammer dat er niet meer hitjes inzaten, vrijwel alles van FAKquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:58 schreef El-Stinho het volgende:
My Silver Lining komend uur. Stemlijstgenot.
Zandloper
Trollende MadLads.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoe staat Nickelback in de lijst
Je duikt even je kelder in?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om even beneden te gaan kijken.
Met het nummer waarmee hij de hele popmuziek op de hak neemtquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Djenneke had even moeten wachten tot na dit topic
Hangt ie er nog aan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om even beneden te gaan kijken.
A-Punk heeft wel een kansje, waarom dat overgewaardeerde The Funeral zo wordt gehyped snap ik nooit. Andere 2 geloof ik niet in (en ik ben Interpol liefhebber)quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dus
[..]
Precies, dus slechts een kwestie van tijd totdat artiesten Vampire Weekend, Interpol, The Strokes en Band of Horses ook gaan intreden
We gaan de 30e de boot in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
18u, tussenstand (tromgeroffel): Nog 12,5 topics achterstand.
Wellicht, over een fiks aantal jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dus
[..]
Precies, dus slechts een kwestie van tijd totdat artiesten Vampire Weekend, Interpol, The Strokes en Band of Horses ook gaan intreden
Wat zijn je favoriete artiesten van nu?quote:Matig, matig.
Helemaal eens. Ik heb wel op ze gestemd, maar ik denk het verkeerde nummer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Staat maar een nummer van DI-RECT in. Terwijl DI-RECT sinds Marcel erbij zit toch echt welis.En dan wel 11 keer Kensington. Snap ik niet zo goed
Maar ben zelf ook wel vergeten te stemmen op DI-RECT.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:00 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Met het nummer waarmee hij de hele popmuziek op de hak neemt
Ben jij van DI-RECT's trollenleger?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Staat maar een nummer van DI-RECT in. Terwijl DI-RECT sinds Marcel erbij zit toch echt welis.En dan wel 11 keer Kensington. Snap ik niet zo goed
All in Vain en You and I zijn wel topnummers ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Staat maar een nummer van DI-RECT in. Terwijl DI-RECT sinds Marcel erbij zit toch echt welis.
Dat was ook ongeveer mijn idee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Zorro het volgende:
Uurtje om wat te eten te fixen, dit is niks.
Lolitaquote:
Stilquote:
Ach, er hoeft maar ene Rob Stenders zijn die zo'n plaatje (her)ontdekt, het enige airplay geeft en het is vaak al genoeg. De restricties voor wat dj's mogen draaien lijken wel iets minder streng te zijn dan vroegerquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A-Punk heeft wel een kansje, waarom dat overgewaardeerde The Funeral zo wordt gehyped snap ik nooit. Andere 2 geloof ik niet in (en ik ben Interpol liefhebber)
[..]
De boot in?quote:We gaan de 30e de boot in.
Ik heb liever Drops of Jupiler.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Bugno3 het volgende:
Druppels Uit Jupiter zou wel een line van Pascal kunnen zijn trouwens.
Welk nummer? Ik zou opquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik heb wel op ze gestemd, maar ik denk het verkeerde nummer.
Ze zijn echt geweldig!
Verdomme.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever Drops of Jupiler.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
whisky met Cassis is een slecht combi
Die dag wordt veel rustiger, want dat is voor iedereen 'gewoon' een werkdag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ach, er hoeft maar ene Rob Stenders zijn die zo'n plaatje (her)ontdekt, het enige airplay geeft en het is vaak al genoeg. De restricties voor wat dj's mogen draaien lijken wel iets minder streng te zijn dan vroeger
[..]
De boot in?
Gast..quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie net dat De Staat er ook maar met 1 nummer in staat... samen met Di-rect zijn dat wel de beste bands van Nederland op dit moment.
Marcel is een goede zanger maar ik vond Di-Rect dan nog wat redelijker te doen toen Tim nog zong. Nu met Marcel klinkt het als Kensington/Coldplay meukquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ACT om De Staat heen houd me een beetje tegen er naar te gaan luisteren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie net dat De Staat er ook maar met 1 nummer in staat... samen met Di-rect zijn dat wel de beste bands van Nederland op dit moment.
You know who i amquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Welk nummer? Ik zou opWith a little help
gestemd hebben als ik er aan gedacht zou hebben.
Liever de Zielzuster voor mij, als ik dan toch een Train moet kiezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Plus die lompe kutmuziek van zequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die ACT om De Staat heen houd me een beetje tegen er naar te gaan luisteren.
Dat zegt heel veel over Nederland.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Diaan73 het volgende:
Dat vind ik een van de slechtste liedjes ooit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Liever de Zielzuster voor mij, als ik dan toch een Train moet kiezen
You don't sayquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
whisky met Cassis is een slecht combi
Nou de helft van dat duo was altijd straalbezopenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef MTheBassman het volgende:
Je moet toch wel echt straalbezopen zijn om te denken dat een duet met Hazes en De Leeuw een goed idee geweest zou zijn.
Nee joh, ze zijn zoveel gevarieerder geworden.. Vind ik althans.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Marcel is een goede zanger maar ik vond Di-Rect dan nog wat redelijker te doen toen Tim nog zong. Nu met Marcel klinkt het als Kensington/Coldplay meuk
de beste NL bands zijn natuurlijk Johan, The Gathering en The Golden Earringquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Diaan73 het volgende:
Nederland is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zegt heel veel over Nederland.
Wat wordt hier wanstaltige 'muziek' gemaakt zeg.
All in Vain heeft mijn ex mij mee kennis laten maken vlak nadat hij onze relatie beëindigd had. Dus dat nummer vind ik inderdaad ontzettend mooi, en heb er paar maanden terug ontzettend veel aan gehad, maar ben gelukkig nu niet meer zo in de mood om daar naar te luisteren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
All in Vain en You and I zijn wel topnummers ja.
Witch Doctor heb ik gestemd. Zalig nummertjequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ja voor al die sloebers die zich volgevreten hebben met kerst en zich schuldig voelen enzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Cee het volgende:
The fuck is dit voor een reclame over diëten?
Zoo, daar word ik oprecht agressief van. Gemaakte kutblijheid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik een van de slechtste liedjes ooit.
Whut?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ben jij van DI-RECT's trollenleger?
Het is vooral de act rondom Witchdoctor denk ik. Dat hoeft van mij ook niet. Maar ze zijn live ook gewoon erg goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die ACT om De Staat heen houd me een beetje tegen er naar te gaan luisteren.
Idd, terwijl je in België gewoon een Top 4 hebt met Balthazar, dEUS, Het Zesde Metaal + Oscar & the Wolf. Dan ben ik wel jaloers op onze zuiderburenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, hoor. Afgaande op hun nieuwe EP prima variatie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn zoveel gevarieerder geworden.. Vind ik althans.
Staat The Way to Your Heart eigenlijk in de lijst?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Liever de Zielzuster voor mij, als ik dan toch een Train moet kiezen
me tooquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Witch Doctor heb ik gestemd. Zalig nummertje
Oscar and the Wolf vind ik ook niet veel. Hier heb je ook gewoon Spinvis en Eefje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Idd, terwijl je in België gewoon een Top 4 hebt met Balthazar, dEUS, Het Zesde Metaal + Oscar & the Wolf. Dan ben ik wel jaloers op onze zuiderburen
Neequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Staat The Way to Your Heart eigenlijk in de lijst?
Al jaaaaaren niet meer, volgens mij..quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Staat The Way to Your Heart eigenlijk in de lijst?
Van dit moment hè? De bands die jij noemt, zijn al (wat) ouder.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef jrwl het volgende:
[..]
de beste NL bands zijn natuurlijk Johan, The Gathering en The Golden Earring
en
Van Halen!
Hele groepje rondom Bazart kan ik wel waarderen. Faces On TV is erg goed bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Idd, terwijl je in België gewoon een Top 4 hebt met Balthazar, dEUS, Het Zesde Metaal + Oscar & the Wolf. Dan ben ik wel jaloers op onze zuiderburen
Jup Holland Jupquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belgiëquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik zie daar ook niet de goeie van in. Ook niet van Balthazar en die band van Goud waar ik nu effe niet op kom.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oscar and the Wolf vind ik ook niet veel. Hier heb je ook gewoon Spinvis en Eefje.
Wordt genoeg prima muziek gemaakt hier, het is echter over het algemeen niet de muziek die populair isquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oscar & The Wolf Live is echt puur genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oscar and the Wolf vind ik ook niet veel. Hier heb je ook gewoon Spinvis en Eefje.
Die nieuwe EP is wel tof inderdaad. Het album Duif sessions ook trouwens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, hoor. Afgaande op hun nieuwe EP prima variatie.
Mis Netherlandsquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:07 schreef Isorden het volgende:
OKAAAAY
TOKYO
SOUTH AMERICAAAAA
AUSTRALIA
FRANCE
GERMANY
UK
AFRICAAA
Bazart dus ja, ook niks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hele groepje rondom Bazart kan ik wel waarderen. Faces On TV is erg goed bijvoorbeeld.
Dat was mijn favoriete liedje toen ik nog een kleine CG wasquote:
De Bazaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zie daar ook niet de goeie van in. Ook niet van Balthazar en die band van Goud waar ik nu effe niet op kom.
Bazart. Zoals ik zei: Faces On TV is erg goed, live gezien ook dit jaar, prima show en goede muzikanten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zie daar ook niet de goeie van in. Ook niet van Balthazar en die band van Goud waar ik nu effe niet op kom.
Toen leefde je heel nog niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was mijn favoriete liedje toen ik nog een kleine CG was
Eensquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oscar & The Wolf Live is echt puur genot
Uit de periode dat Bowie en Jagger lekker af en toe het bed deelden. Laat gaan man, lekker, ja toch?quote:
Van mij mag t allemaal zo de lijst inquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jawel, toen was ik 2quote:
Touchdown van O +TWquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van mij mag t allemaal zo de lijst in
Balthazar met Then What, Fifteen Floors, Blood Like Wine of Fever
Bazart met Goud of Chaos
Oscar and the Wolf met Strange Entity
Niks mis mee, toch? Goed ventje, die Mickje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Uit de periode dat Bowie en Jagger lekker af en toe het bed deelden. Laat gaan man, lekker, ja toch?
Ghehehe, ja toch, lekker manquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niks mis mee, toch? Goed ventje, die Mickje.
Die kleine, Jan. Wat jij?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niks mis mee, toch? Goed ventje, die Mickje.
En pas stilstaan als je ze niet meer hoortquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:10 schreef MTheBassman het volgende:
van U2 moet ik inderdaad heel hard wegrennen.
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik vind ze in het buitenland meer genieten van een optreden, het publiek dan. Wij hebben R.E.M. in Rome gezien, dat is ook top 3 voor mij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iets van 5x gezien inmiddels. Optreden in Parijs staat in mijn top-3
Echt werelds, Wilfjed, GOH.quote:
Hij was daar redelijk onbekend, kleine zaal ook, maar zo'n energie. En dat ventje is gewoon een rasperformer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik vind ze in het buitenland meer genieten van een optreden, het publiek dan. Wij hebben R.E.M. in Rome gezien, dat is ook top 3 voor mij.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook even een uurtje ofzo weg. Even bij mijn vader op bezoek!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij was daar redelijk onbekend, kleine zaal ook, maar zo'n energie. En dat ventje is gewoon een rasperformer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |