Jawel, toen was ik 2quote:
Touchdown van O +TWquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van mij mag t allemaal zo de lijst in
Balthazar met Then What, Fifteen Floors, Blood Like Wine of Fever
Bazart met Goud of Chaos
Oscar and the Wolf met Strange Entity
Niks mis mee, toch? Goed ventje, die Mickje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Uit de periode dat Bowie en Jagger lekker af en toe het bed deelden. Laat gaan man, lekker, ja toch?
Ghehehe, ja toch, lekker manquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niks mis mee, toch? Goed ventje, die Mickje.
Die kleine, Jan. Wat jij?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niks mis mee, toch? Goed ventje, die Mickje.
En pas stilstaan als je ze niet meer hoortquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:10 schreef MTheBassman het volgende:
van U2 moet ik inderdaad heel hard wegrennen.
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik vind ze in het buitenland meer genieten van een optreden, het publiek dan. Wij hebben R.E.M. in Rome gezien, dat is ook top 3 voor mij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iets van 5x gezien inmiddels. Optreden in Parijs staat in mijn top-3
Echt werelds, Wilfjed, GOH.quote:
Hij was daar redelijk onbekend, kleine zaal ook, maar zo'n energie. En dat ventje is gewoon een rasperformer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik vind ze in het buitenland meer genieten van een optreden, het publiek dan. Wij hebben R.E.M. in Rome gezien, dat is ook top 3 voor mij.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook even een uurtje ofzo weg. Even bij mijn vader op bezoek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |