quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever Drops of Jupiler.
Die ACT om De Staat heen houd me een beetje tegen er naar te gaan luisteren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie net dat De Staat er ook maar met 1 nummer in staat... samen met Di-rect zijn dat wel de beste bands van Nederland op dit moment.
You know who i amquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Welk nummer? Ik zou opWith a little help
gestemd hebben als ik er aan gedacht zou hebben.
Liever de Zielzuster voor mij, als ik dan toch een Train moet kiezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Plus die lompe kutmuziek van zequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die ACT om De Staat heen houd me een beetje tegen er naar te gaan luisteren.
Dat zegt heel veel over Nederland.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie net dat De Staat er ook maar met 1 nummer in staat... samen met Di-rect zijn dat wel de beste bands van Nederland op dit moment.
Dat vind ik een van de slechtste liedjes ooit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Liever de Zielzuster voor mij, als ik dan toch een Train moet kiezen
You don't sayquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
whisky met Cassis is een slecht combi
Nou de helft van dat duo was altijd straalbezopenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef MTheBassman het volgende:
Je moet toch wel echt straalbezopen zijn om te denken dat een duet met Hazes en De Leeuw een goed idee geweest zou zijn.
Nee joh, ze zijn zoveel gevarieerder geworden.. Vind ik althans.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Marcel is een goede zanger maar ik vond Di-Rect dan nog wat redelijker te doen toen Tim nog zong. Nu met Marcel klinkt het als Kensington/Coldplay meuk
de beste NL bands zijn natuurlijk Johan, The Gathering en The Golden Earringquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Diaan73 het volgende:
Nederland is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zegt heel veel over Nederland.
Wat wordt hier wanstaltige 'muziek' gemaakt zeg.
All in Vain heeft mijn ex mij mee kennis laten maken vlak nadat hij onze relatie beëindigd had. Dus dat nummer vind ik inderdaad ontzettend mooi, en heb er paar maanden terug ontzettend veel aan gehad, maar ben gelukkig nu niet meer zo in de mood om daar naar te luisteren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
All in Vain en You and I zijn wel topnummers ja.
Witch Doctor heb ik gestemd. Zalig nummertjequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ja voor al die sloebers die zich volgevreten hebben met kerst en zich schuldig voelen enzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Cee het volgende:
The fuck is dit voor een reclame over diëten?
Zoo, daar word ik oprecht agressief van. Gemaakte kutblijheid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik een van de slechtste liedjes ooit.
Whut?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ben jij van DI-RECT's trollenleger?
Het is vooral de act rondom Witchdoctor denk ik. Dat hoeft van mij ook niet. Maar ze zijn live ook gewoon erg goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die ACT om De Staat heen houd me een beetje tegen er naar te gaan luisteren.
Idd, terwijl je in België gewoon een Top 4 hebt met Balthazar, dEUS, Het Zesde Metaal + Oscar & the Wolf. Dan ben ik wel jaloers op onze zuiderburenquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, hoor. Afgaande op hun nieuwe EP prima variatie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn zoveel gevarieerder geworden.. Vind ik althans.
Staat The Way to Your Heart eigenlijk in de lijst?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Liever de Zielzuster voor mij, als ik dan toch een Train moet kiezen
me tooquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Witch Doctor heb ik gestemd. Zalig nummertje
Oscar and the Wolf vind ik ook niet veel. Hier heb je ook gewoon Spinvis en Eefje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Idd, terwijl je in België gewoon een Top 4 hebt met Balthazar, dEUS, Het Zesde Metaal + Oscar & the Wolf. Dan ben ik wel jaloers op onze zuiderburen
Neequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Staat The Way to Your Heart eigenlijk in de lijst?
Al jaaaaaren niet meer, volgens mij..quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Staat The Way to Your Heart eigenlijk in de lijst?
Van dit moment hè? De bands die jij noemt, zijn al (wat) ouder.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef jrwl het volgende:
[..]
de beste NL bands zijn natuurlijk Johan, The Gathering en The Golden Earring
en
Van Halen!
Hele groepje rondom Bazart kan ik wel waarderen. Faces On TV is erg goed bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Idd, terwijl je in België gewoon een Top 4 hebt met Balthazar, dEUS, Het Zesde Metaal + Oscar & the Wolf. Dan ben ik wel jaloers op onze zuiderburen
Jup Holland Jupquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belgiëquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik zie daar ook niet de goeie van in. Ook niet van Balthazar en die band van Goud waar ik nu effe niet op kom.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oscar and the Wolf vind ik ook niet veel. Hier heb je ook gewoon Spinvis en Eefje.
Wordt genoeg prima muziek gemaakt hier, het is echter over het algemeen niet de muziek die populair isquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oscar & The Wolf Live is echt puur genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oscar and the Wolf vind ik ook niet veel. Hier heb je ook gewoon Spinvis en Eefje.
Die nieuwe EP is wel tof inderdaad. Het album Duif sessions ook trouwens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, hoor. Afgaande op hun nieuwe EP prima variatie.
Mis Netherlandsquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:07 schreef Isorden het volgende:
OKAAAAY
TOKYO
SOUTH AMERICAAAAA
AUSTRALIA
FRANCE
GERMANY
UK
AFRICAAA
Bazart dus ja, ook niks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hele groepje rondom Bazart kan ik wel waarderen. Faces On TV is erg goed bijvoorbeeld.
Dat was mijn favoriete liedje toen ik nog een kleine CG wasquote:
De Bazaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zie daar ook niet de goeie van in. Ook niet van Balthazar en die band van Goud waar ik nu effe niet op kom.
Bazart. Zoals ik zei: Faces On TV is erg goed, live gezien ook dit jaar, prima show en goede muzikanten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zie daar ook niet de goeie van in. Ook niet van Balthazar en die band van Goud waar ik nu effe niet op kom.
Toen leefde je heel nog niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was mijn favoriete liedje toen ik nog een kleine CG was
Eensquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oscar & The Wolf Live is echt puur genot
Uit de periode dat Bowie en Jagger lekker af en toe het bed deelden. Laat gaan man, lekker, ja toch?quote:
Van mij mag t allemaal zo de lijst inquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jawel, toen was ik 2quote:
Touchdown van O +TWquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van mij mag t allemaal zo de lijst in
Balthazar met Then What, Fifteen Floors, Blood Like Wine of Fever
Bazart met Goud of Chaos
Oscar and the Wolf met Strange Entity
Niks mis mee, toch? Goed ventje, die Mickje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Uit de periode dat Bowie en Jagger lekker af en toe het bed deelden. Laat gaan man, lekker, ja toch?
Ghehehe, ja toch, lekker manquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niks mis mee, toch? Goed ventje, die Mickje.
Die kleine, Jan. Wat jij?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niks mis mee, toch? Goed ventje, die Mickje.
En pas stilstaan als je ze niet meer hoortquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:10 schreef MTheBassman het volgende:
van U2 moet ik inderdaad heel hard wegrennen.
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik vind ze in het buitenland meer genieten van een optreden, het publiek dan. Wij hebben R.E.M. in Rome gezien, dat is ook top 3 voor mij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iets van 5x gezien inmiddels. Optreden in Parijs staat in mijn top-3
Echt werelds, Wilfjed, GOH.quote:
Hij was daar redelijk onbekend, kleine zaal ook, maar zo'n energie. En dat ventje is gewoon een rasperformer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Ik vind ze in het buitenland meer genieten van een optreden, het publiek dan. Wij hebben R.E.M. in Rome gezien, dat is ook top 3 voor mij.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook even een uurtje ofzo weg. Even bij mijn vader op bezoek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |