Oscar and the Wolf vind ik ook niet veel. Hier heb je ook gewoon Spinvis en Eefje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Idd, terwijl je in België gewoon een Top 4 hebt met Balthazar, dEUS, Het Zesde Metaal + Oscar & the Wolf. Dan ben ik wel jaloers op onze zuiderburen
Neequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Staat The Way to Your Heart eigenlijk in de lijst?
Al jaaaaaren niet meer, volgens mij..quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Staat The Way to Your Heart eigenlijk in de lijst?
Van dit moment hè? De bands die jij noemt, zijn al (wat) ouder.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef jrwl het volgende:
[..]
de beste NL bands zijn natuurlijk Johan, The Gathering en The Golden Earring
en
Van Halen!
Hele groepje rondom Bazart kan ik wel waarderen. Faces On TV is erg goed bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Idd, terwijl je in België gewoon een Top 4 hebt met Balthazar, dEUS, Het Zesde Metaal + Oscar & the Wolf. Dan ben ik wel jaloers op onze zuiderburen
Jup Holland Jupquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever Drops of Jupiler.
Belgiëquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik zie daar ook niet de goeie van in. Ook niet van Balthazar en die band van Goud waar ik nu effe niet op kom.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oscar and the Wolf vind ik ook niet veel. Hier heb je ook gewoon Spinvis en Eefje.
Wordt genoeg prima muziek gemaakt hier, het is echter over het algemeen niet de muziek die populair isquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zegt heel veel over Nederland.
Wat wordt hier wanstaltige 'muziek' gemaakt zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |