Silver Lining is wel goud, hihiquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:58 schreef El-Stinho het volgende:
My Silver Lining komend uur. Stemlijstgenot.
Zandloper
Nee dank jequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wel wat relatie-advies.
1) Je zet Rob de Nijs op, bij voorkeur Malle Babbe
2) ?
3) succes!
Zullen we dating.fok.nl weer afstoffen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is het al tijd voor een FOK Top 2000 rebound actie?
Eminem en Nickelback niet nee?quote:
Ben er ook geen fan idd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Tris het volgende:
[..]
Die heb ik zo vaak gehoord dat ik het echt niet meer kan waarderen.
Zoveel meer moois van deze heren.
Ik heb een idee welk liedje er aan komt.quote:
Djenneke had even moeten wachten tot na dit topicquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wel wat relatie-advies.
1) Je zet Rob de Nijs op, bij voorkeur Malle Babbe
2) ?
3) succes!
Jammer dat er niet meer hitjes inzaten, vrijwel alles van FAKquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:58 schreef El-Stinho het volgende:
My Silver Lining komend uur. Stemlijstgenot.
Zandloper
Trollende MadLads.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoe staat Nickelback in de lijst
Je duikt even je kelder in?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om even beneden te gaan kijken.
Met het nummer waarmee hij de hele popmuziek op de hak neemtquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Djenneke had even moeten wachten tot na dit topic
Hangt ie er nog aan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om even beneden te gaan kijken.
A-Punk heeft wel een kansje, waarom dat overgewaardeerde The Funeral zo wordt gehyped snap ik nooit. Andere 2 geloof ik niet in (en ik ben Interpol liefhebber)quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dus
[..]
Precies, dus slechts een kwestie van tijd totdat artiesten Vampire Weekend, Interpol, The Strokes en Band of Horses ook gaan intreden
We gaan de 30e de boot in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
18u, tussenstand (tromgeroffel): Nog 12,5 topics achterstand.
Wellicht, over een fiks aantal jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dus
[..]
Precies, dus slechts een kwestie van tijd totdat artiesten Vampire Weekend, Interpol, The Strokes en Band of Horses ook gaan intreden
Wat zijn je favoriete artiesten van nu?quote:Matig, matig.
Helemaal eens. Ik heb wel op ze gestemd, maar ik denk het verkeerde nummer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Staat maar een nummer van DI-RECT in. Terwijl DI-RECT sinds Marcel erbij zit toch echt welis.En dan wel 11 keer Kensington. Snap ik niet zo goed
Maar ben zelf ook wel vergeten te stemmen op DI-RECT.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:00 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Met het nummer waarmee hij de hele popmuziek op de hak neemt
Ben jij van DI-RECT's trollenleger?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Staat maar een nummer van DI-RECT in. Terwijl DI-RECT sinds Marcel erbij zit toch echt welis.En dan wel 11 keer Kensington. Snap ik niet zo goed
All in Vain en You and I zijn wel topnummers ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Staat maar een nummer van DI-RECT in. Terwijl DI-RECT sinds Marcel erbij zit toch echt welis.
Dat was ook ongeveer mijn idee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Zorro het volgende:
Uurtje om wat te eten te fixen, dit is niks.
Lolitaquote:
Stilquote:
Ach, er hoeft maar ene Rob Stenders zijn die zo'n plaatje (her)ontdekt, het enige airplay geeft en het is vaak al genoeg. De restricties voor wat dj's mogen draaien lijken wel iets minder streng te zijn dan vroegerquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A-Punk heeft wel een kansje, waarom dat overgewaardeerde The Funeral zo wordt gehyped snap ik nooit. Andere 2 geloof ik niet in (en ik ben Interpol liefhebber)
[..]
De boot in?quote:We gaan de 30e de boot in.
Ik heb liever Drops of Jupiler.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Bugno3 het volgende:
Druppels Uit Jupiter zou wel een line van Pascal kunnen zijn trouwens.
Welk nummer? Ik zou opquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik heb wel op ze gestemd, maar ik denk het verkeerde nummer.
Ze zijn echt geweldig!
Verdomme.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever Drops of Jupiler.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
whisky met Cassis is een slecht combi
Die dag wordt veel rustiger, want dat is voor iedereen 'gewoon' een werkdag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ach, er hoeft maar ene Rob Stenders zijn die zo'n plaatje (her)ontdekt, het enige airplay geeft en het is vaak al genoeg. De restricties voor wat dj's mogen draaien lijken wel iets minder streng te zijn dan vroeger
[..]
De boot in?
Gast..quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie net dat De Staat er ook maar met 1 nummer in staat... samen met Di-rect zijn dat wel de beste bands van Nederland op dit moment.
Marcel is een goede zanger maar ik vond Di-Rect dan nog wat redelijker te doen toen Tim nog zong. Nu met Marcel klinkt het als Kensington/Coldplay meukquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |