Silver Lining is wel goud, hihiquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:58 schreef El-Stinho het volgende:
My Silver Lining komend uur. Stemlijstgenot.
Zandloper
Nee dank jequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wel wat relatie-advies.
1) Je zet Rob de Nijs op, bij voorkeur Malle Babbe
2) ?
3) succes!
Zullen we dating.fok.nl weer afstoffen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is het al tijd voor een FOK Top 2000 rebound actie?
Eminem en Nickelback niet nee?quote:
Ben er ook geen fan idd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Tris het volgende:
[..]
Die heb ik zo vaak gehoord dat ik het echt niet meer kan waarderen.
Zoveel meer moois van deze heren.
Ik heb een idee welk liedje er aan komt.quote:
Djenneke had even moeten wachten tot na dit topicquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wel wat relatie-advies.
1) Je zet Rob de Nijs op, bij voorkeur Malle Babbe
2) ?
3) succes!
Jammer dat er niet meer hitjes inzaten, vrijwel alles van FAKquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:58 schreef El-Stinho het volgende:
My Silver Lining komend uur. Stemlijstgenot.
Zandloper
Trollende MadLads.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoe staat Nickelback in de lijst
Je duikt even je kelder in?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om even beneden te gaan kijken.
Met het nummer waarmee hij de hele popmuziek op de hak neemtquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Djenneke had even moeten wachten tot na dit topic
Hangt ie er nog aan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om even beneden te gaan kijken.
A-Punk heeft wel een kansje, waarom dat overgewaardeerde The Funeral zo wordt gehyped snap ik nooit. Andere 2 geloof ik niet in (en ik ben Interpol liefhebber)quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dus
[..]
Precies, dus slechts een kwestie van tijd totdat artiesten Vampire Weekend, Interpol, The Strokes en Band of Horses ook gaan intreden
We gaan de 30e de boot in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
18u, tussenstand (tromgeroffel): Nog 12,5 topics achterstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |