Ochtendjasgenot.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar ook daarvoor moet ik kleren aan hebben
Heb je je niet bezeerd?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef Zorro het volgende:
Maak ik daar toch een uitglijder van jewelste zeg!
Het moet natuurlijk zijn:
Smelt in de hond, niet in de mand.
Daar heb ik nog geen ervaring mee. Ik ben verdorie nog geen 51quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als jij het fijn vind, die opvliegers..
Kijk jij die ook altijd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet. Op internet filmpjes hebben ze ook nooit kleren aan
he bahquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet. Op internet filmpjes hebben ze ook nooit kleren aan
Wij kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
JA precies dit. Hij zingt niet slecht ofzo, maar mooi of speciaal nee...
Een Harry Potter proffessor en zijn blousequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Jij niet?quote:
Jij was toch weer 31 geworden?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen ervaring mee. Ik ben verdorie nog geen 51
Het is heul geen ochtend meer!quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij niet?
Ik stel me jou en Peace altijd voor als Yoko Ono en John Lennon. In bed, maar dan met een mobieltje allebei.
Madeye blues?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een Harry Potter proffessor en zijn blouse
Gelukkig niet. Ik viel op de kad.quote:
Hij heeft alleen nooit daadwerkelijk les gegevenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een Harry Potter proffessor en zijn blouse
Heb gister mijn ochtendjas niet uit gehad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is heul geen ochtend meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |