Godver... denk al en paar keer... laat ik de grap nou es niet maken....quote:
Dat langzame stuk duurt eigenlijk net te lang, anders was dit top 100 materiaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind dit snelle stuk wel meer genot dan het rustige straks
Ik vind juist dat verschil zo hemels.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind dit snelle stuk wel meer genot dan het rustige straks
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar ook daarvoor moet ik kleren aan hebben
Meen je?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Polonaise op Moody Blues gestart in café
vooraf betalen en opmerking erbij dat ze het voor de deur kunnen zetten en aanbellenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
JA precies dit. Hij zingt niet slecht ofzo, maar mooi of speciaal nee...quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb hem altijd een beetje een aansteller gevonden met overgeproduceerde meuk. Het is niet slecht, maar het doet me echt niks.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef Zorro het volgende:
Maak ik daar toch een uitglijder van jewelste zeg!
Het moet natuurlijk zijn:
Smelt in de hond, niet in de mand.
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind juist dat verschil zo hemels.
Als jij het fijn vind, die opvliegers..quote:
Mooi he, die Top 2000.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:46 schreef MTheBassman het volgende:
Dit hoor ik dus alleen in de top 2000.
Er zijn films die anders bewerenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zit jij naakt te Fok!en dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |