Licor Cuarenta y Tresquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Terug van 'ff' boodschappen doen. Dacht kan ook wel kopje thee bij mijn ouders gaan drinken, en daar was nog andere visite dus iets langer weggeweest dan gedacht.
Maar de Likeur 43 is binnen!!!
thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, tijd om eens wat kleren aan te trekken en de deur uit te gaan.
Er moet eten komen in dit huis.
Pizza besteldquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig zingt ie dat ook nooit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef TheVulture het volgende:
Nooit geweten dat dit lied Raspberry Beret heet
Hij zingt dat ook nauwelijks in dit nummerquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef TheVulture het volgende:
Nooit geweten dat dit lied Raspberry Beret heet
Hoef je tegenwoordig het huis niet meer voor uit hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef PippenScottie het volgende:
thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef PippenScottie het volgende:
Je lijkt iets te verzwijgen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
en daar was nog andere visite dus iets langer weggeweest dan gedacht.
ZUIPEN MAARquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Terug van 'ff' boodschappen doen. Dacht kan ook wel kopje thee bij mijn ouders gaan drinken, en daar was nog andere visite dus iets langer weggeweest dan gedacht.
hij viel anders niet op in grote gezelschappen...quote:
Yeaahh, geniet ervan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig zingt ie dat ook nooit.
Ik vind het een overgewaardeerde artiest...😣quote:
Morgen even de nieuwe (nouja, verhuisde) pizzeria hier uitproberen.quote:
*high five*quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind het een overgewaardeerde artiest...😣
Liep ie niet altijd op van die blokhakkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij viel anders niet op in grote gezelschappen...
Ja, ach, van de 100 hits in de jaren 80/90 heeftie ook maar een derde geschreven ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind het een overgewaardeerde artiest...😣
Beste Prince voor mijquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit is zo'n mooi liedje he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |