SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Er was een man die eindelijk zijn vrouw genaamd Gea met een kpk de waarheid durfde te vertellen over haar kapsel en inrichting van huis (Action meuk overal)quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
"Oeeeeh" vanuit het café aan het eind van De Waarheid, wat gebeurde er?
Ik weet bijna zeker dat ze dat deden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Whahahaha, dat was wel goud geweest
Zaak om de gang erin te houden danquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:24 schreef DireStraits7 het volgende:
We lopen nu voor op vorig jaar.
Jammer dat het dan zo ruk te horen wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat ze dat deden.
Vraag het me toch wel af, waarom heet het Radio49?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont had ooit eens plannen om een Fok Bowie Top 100 uit te zenden..... de lijst is er.... de show was er nog niet...
Misschien maar eens inplannen op Radio49
Hooray! Hoeveel minuten?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:24 schreef DireStraits7 het volgende:
We lopen nu voor op vorig jaar.
Staat zijn cover van Neil Youngs I've Been Waiting For You erin?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont had ooit eens plannen om een Fok Bowie Top 100 uit te zenden..... de lijst is er.... de show was er nog niet...
Misschien maar eens inplannen op Radio49
Het was eerst ONZRadio.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vraag het me toch wel af, waarom heet het Radio49?
7 minuten.quote:
Komt het nieuwe jaar dan ook 7 min te vroeg?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Om precies te zijn lopen we nu 7 minuten voor.![]()
Ohhh, effe chillenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Om precies te zijn lopen we nu 7 minuten voor. *8)*
49 is het nummer van het Onzin Forum, waar Radio49 ooit begonquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vraag het me toch wel af, waarom heet het Radio49?
Goeie ouwe tijd.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er was een man die eindelijk zijn vrouw genaamd Gea met een kpk de waarheid durfde te vertellen over haar kapsel en inrichting van huis (Action meuk overal)
Helderquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
49 is het nummer van het Onzin Forum, waar Radio49 ooit begon
Goede vraag....quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat zijn cover van Neil Youngs I've Been Waiting For You erin?
Shitposten tot de max blijkbaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, gisteren liepen we nog 20 topics achter toch?
Wordt er zoveel gebaggerd?
Daar woon ik.quote:
Op 2017.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vergeleken met 2017. Lopen we 18 topics op achter nog.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was tov 2017 geloof ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoals het hoort!quote:
We moeten eigenlijk zo’n lijn hebben net als bij het schaatsen.quote:
Twingtig topics op 2017. We lopen nu nog 17/18 achter op 2017.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja doe dat tempo ook maar niet meer, dat was kutquote:
Dertig minuten per topic? Wauw. En 2017, tempo daar?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:26 schreef DireStraits7 het volgende:
Het tempo van vorig jaar lag ongeveer op 30 minuten per topic: Topicreeks: Top 2000 Editie 2018 - Twintig edities!
Mooi was datquote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:27 schreef DireStraits7 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Small small-town boyquote:
Ba dum tssquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Niet zoveel als vanuit jouw voordeur
quote:Pushed around and kicked around, always a lonely boy
You were the one that they'd talk about around town as they put you down
And as hard as they would try they'd hurt to make you cry
But you never cried to them, just to your soul
No, you never cried to them, just to your soul
Hmm, eens kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dertig minuten per topic? Wauw. En 2017, tempo daar?
Of juist wel, als boodschap voor de tegenstander.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:28 schreef Isorden het volgende:
Geen goed nummer voor een bokser om mee op te komen....
Run away turn away run away
Had ff teruggespoeld bij ziggo maar t is idd niet goed te horen, maar Stenders was een aantal keer met het publiek aan het praten en sommige maakte ook zo'n genoeg beweging. Dus denk wel dat dat het was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jammer dat het dan zo ruk te horen wasWant mooie actie
Dan is Baby One More Time geschikter inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:28 schreef Isorden het volgende:
Geen goed nummer voor een bokser om mee op te komen....
Run away turn away run away
Versta ik eindelijk eens wat ie zingtquote:
Gisteren was het wel zo in ieder geval. Toen zette hij mic aan en iemand riep heel hard GENOOOOEG. Zowel Stenders als Caroline lachen dubbelquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Had ff teruggespoeld bij ziggo maar t is idd niet goed te horen, maar Stenders was een aantal keer met het publiek aan het praten en sommige maakte ook zo'n genoeg beweging. Dus denk wel dat dat het was.
Staat Drake erin?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:29 schreef jrwl het volgende:
zometeen Happier van Ed Sheeran. Een Drake van een nummer. Kutnummer.
Ed Sheeran is erg goed in het maken van dat soort nummers. Dat is wel een gave op zichquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:29 schreef jrwl het volgende:
Technisch gezien was dat misschien ook wel zo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toen deze clip altijd op tv kwam, dacht ik dat de vader zijn zoon wegstuurde omdat ie niet knap een ei kon pellen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:30 schreef FlyingEagle het volgende:
Een nummer dat ik voor het eerst hoor
Welcome backquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Technisch gezien was dat misschien ook wel zo.
En wat vind je er van?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:30 schreef FlyingEagle het volgende:
Je komt uit Ruinerwold?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:30 schreef FlyingEagle het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gisteren was het wel zo in ieder geval. Toen zette hij mic aan en iemand riep heel hard GENOOOOEG. Zowel Stenders als Caroline lachen dubbel
Is dat Brainpower in het midden?quote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:29 schreef DireStraits7 het volgende:
In 2017 lag het tempo op dit tijdstip nóg lager dan in 2018:
Topicreeks: Top 2000 Editie 2017
Zeg maar 35-40 minuten per topic.
Toch bijzonder, één van de best verkopende artiesten ooit.quote:
Hallo!quote:
Jij wordt daar niet vrolijker van?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:29 schreef jrwl het volgende:
Het hangt ook een beetje af van de dagen. Als de vrij- en zaterdag vroeg in de T2000 valt bv.quote:
Ik was er in 2017 wel en in 2018 niet. U trekt de conclusies maar.quote:
Ik moet hier nog een hoop doen in huisquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hallo!
Boekje gelezen, schoongemaakt en begin gemaakt om een heleboel troep weg te gooien in huis. Doel voor 2020
Ik trek niks wat ik niet ken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was er in 2017 wel en in 2018 niet. U trekt de conclusies maar.
Zoek in 2020 de videoclip eens op en bedenk je hoe homofoob de wereld in de jaren 80 was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:30 schreef FlyingEagle het volgende:
28 december was in 2017 een donderdag, dus dat speelt ook mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het hangt ook een beetje af van de dagen. Als de vrij- en zaterdag vroeg in de T2000 valt bv.
Deed je hun muziekprogrammering?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nu komt Ed Sheeran of niet? Dan wordt het even baggerposten to the max, want dit nummer is bagger.
Ik werkte bij Sky Radio, elke dag die rode gremlin.
Middagquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hallo!
Boekje gelezen, schoongemaakt en begin gemaakt om een heleboel troep weg te gooien in huis. Doel voor 2020
Haha humorquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deed je hun muziekprogrammering?
A-Team is ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Beter dan A-Team, toegegeven.
Matig gifje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Te vroeg, I know, maar tis beter dan Ed Kroket
streamkliks op Youtube zijn geen verkopen. Zijn fysieke album verkopen zijn laag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch bijzonder, één van de best verkopende artiesten ooit.
Dude, waarom werk je daar? Krijg je goede begeleiding bij je PTSS?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nu komt Ed Sheeran of niet? Dan wordt het even baggerposten to the max, want dit nummer is bagger.
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zoek in 2020 de videoclip eens op en bedenk je hoe homofoob de wereld in de jaren 80 was.
Dit is een heel belangrijk liedje geweest. Nog steeds.
Hebben ze bij Sky ook een Cue-point dan er waarom in vredesnaam?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind alles wel kut van Edje.
Moest je daar ook SkyRadio luisteren dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Haha humorNee, ik was stagiair webredactie.
Tarentinogodquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Te vroeg, I know, maar tis beter dan Ed Kroket
Werkte. Stage. Daarna zomerjob. Was best goed betaald.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dude, waarom werk je daar? Krijg je goede begeleiding bij je PTSS?
En nog steeds is. Hoewel het nu meer latente homofobie is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zoek in 2020 de videoclip eens op en bedenk je hoe homofoob de wereld in de jaren 80 was.
Ja. Of Veronica, Radio 10 of 538. Alles onder 1 dak.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moest je daar ook SkyRadio luisteren dan?
Is 1 systeem, dus zal het vast hebben, maar ze hebben er wel zowaar een studio. Voor het nieuws.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hebben ze bij Sky ook een Cue-point dan er waarom in vredesnaam?
Voor het eerst in de keuzelijst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:35 schreef FlyingEagle het volgende:
Waar komt ineens die nieuwe notering van Marilion vandaan?
Eens, eens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En nog steeds is. Hoewel het nu meer latente homofobie is.
Voor het eerst in de stemlijst gok ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:35 schreef FlyingEagle het volgende:
Waar komt ineens die nieuwe notering van Marilion vandaan?
Mensen kopen toch ook geen albums meer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef jrwl het volgende:
[..]
streamkliks op Youtube zijn geen verkopen. Zijn fysieke album verkopen zijn laag.
Hitlijsten baseren op streamingkliks is een idioot systeem. Ik heb gisteren voor de grap nog een kut nummer van Scooter bekeken op youtube, daardoor stijgt nummer in de hitlijsten. Idioot systeem
Ja, over bloemboeket dat hij heeft gelegd op grafkist van zn overleden oma ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde gisterenavond Supermarket Flowers, die vond ik nog wel een pak erger.
Boze lavendelkeerlsquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:35 schreef FlyingEagle het volgende:
Waar komt ineens die nieuwe notering van Marillion vandaan?
Goed en gezellig, dank je. Vanavond wokken met de club.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe ging je oliebollenloop?
Kleine groene zakje. Bij Big Brother 1 hadden ze het ooit over waar dat nummer op sloeg, en toen zei Ruud; joh, hij had gewoon wiet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
Gelukkig George Baker en The Cure genot dit uur.
Dat denk ik, als hetero, ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eens, eens.
Al is het denk ik, maar ik spreek als hetero, een stuk beter.
Lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef Sabata het volgende:
pffff, zo, goedemiddag dames en heren. Net een middag verspild met wandelen om even te ontstressen van alle kerstdiners. Top2000 aan op de smartphone en gaan. 11 km heen, toast met koffie in Weert en 11 km terug. Ik ga even douchen.
Daar heb ik geen verstand van.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef jrwl het volgende:
[..]
streamkliks op Youtube zijn geen verkopen. Zijn fysieke album verkopen zijn laag.
Hitlijsten baseren op streamingkliks is een idioot systeem. Ik heb gisteren voor de grap nog een kut nummer van Scooter bekeken op youtube, daardoor stijgt nummer in de hitlijsten. Idioot systeem
Het is dus echt dodelijk saai volkquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Allemaal mensen zonder exen in het cafe
Wat is dat voor club?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:36 schreef Tris het volgende:
[..]
Goed en gezellig, dank je. Vanavond wokken met de club.
Niemand wil voor gek staanquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:
Dat dus.quote:
Mensen die op zaterdagmiddag in dat café zitten zijn ook niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
De tering, dat krijgtbord in het midden.quote:
De meeste ondervraagden waren getrouwd. Dus onmogelijk dat dat FOk!ers zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Allemaal FOK!kers in het café?
Godverquote:
quote:
Loopgroep hier in de stad. Echt gezellig clubje.quote:
Waarheid van Marco is al geweestquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mensen die op zaterdagmiddag in dat café zitten zijn ook niet zo boeiend.
Zeg ik als iemand die op zaterdagmiddag kijkt naar dit soort mensen.
Of te hoog, als je Caroline mag gelovenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:37 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgen we straks ook nog The Cure, veel te laag
Of zolderautisten met een trouwring om.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De meeste ondervraagden waren getrouwd. Dus onmogelijk dat dat FOk!ers zijn
De Baker met de Grote Oren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Toen Hans dit nummer inzong...
Die eerste niet hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De meeste ondervraagden waren getrouwd. Dus onmogelijk dat dat FOk!ers zijn
Mag wel maar hoeft nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of te hoog, als je Caroline mag geloven
Verdommequote:
toepasselijk in Rob zijn shiftquote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:38 schreef FlyingEagle het volgende:
Bedankt voor het antwoord over Marillin
Volgens haar huilen jongens wel?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of te hoog, als je Caroline mag geloven
Challenge accepted.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:39 schreef DireStraits7 het volgende:
Nog 5 minuten om dit topic vol te spammen.
Mag niet spammen van de grote baas.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:39 schreef DireStraits7 het volgende:
Met George? Waarover dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
Laatst nog interview met hem op NH Nieuws, topgozer.
Ik doe mn bestquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:39 schreef DireStraits7 het volgende:
Zou goed kunnen, maar gisteren was ze van mening dat de nummer 1000 hoger staat dan de nummer 999quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens haar huilen jongens wel?
Jason Paige?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik las dat dit chanson zo komt.
Goeie muziek welquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is spam per definitie onzin of wijst het gewoon op veel berichten die elkaar snel opvolgen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mag niet spammen van de grote baas.
Spammen doen we niet, oprecht nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mag niet spammen van de grote baas.
Even googlen.. ah, je bent bij AV PEC geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:38 schreef Tris het volgende:
[..]
Loopgroep hier in de stad. Echt gezellig clubje.
Doen best veel samen.
7 januari naar het PEC stadion in Zwolle, rondjes rennen. Gratis en wordt georganiseerd door Run2day.
Dat soort leuke dingen.
Jeugdgenotquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was al een wat ouder interview zie ik:quote:
DIt dus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Had Pseudo Silk Kimono/Kayleigh/Lavender achter elkaar gedraaid
Lavender town syndrome genotquote:
Oooh deze. Mooi jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was al een wat ouder interview zie ik:
Ik denk dat als ie eerder in de keuzelijst had gestaan, deze al eerder de Top 2000 had gehaald.quote:
Dat is een andere plaatquote:
Dat sowieso. Maar jammer dat Nintendo nog steeds geen fatsoenlijke Pokémon game buiten Go op de mobiel heeft uitgebracht.quote:
Ik denk dat dat voor heel veel van Marillion geldt. Die hebben een vrije grote en trouwe Nederlandse fanbase.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat als ie eerder in de keuzelijst had gestaan, deze al eerder de Top 2000 had gehaald.
Heb ik serieus vorig jaar op gestemd. Stond dit jaar er niet meer inquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:42 schreef Kopiko het volgende:
Hopelijk komt na Fish iets van Nico Haak.
Jij hebt duidelijk niet op het filmpje geklikt.quote:
Grappig. Ik woon niet in Zwolle. Maar ga wel naar evenementen her en der.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Even googlen.. ah, je bent bij AV PEC geweest.
Ik kom zelf uit Zwolle. Leuke stad. Heel leuk geworden in de twintig jaar dat ik er weg ben.
Ahaquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar gisteren was ze van mening dat de nummer 1000 hoger staat dan de nummer 999
Probeer dit eens:quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:42 schreef Strani het volgende:
Blijft heerlijk, Little Green Bag. Ik snap ook nog steeds niet dat dit van dezelfde mensen komt als Una Paloma Blanca.
Ik juist wel. Die mensen waren veel breder qua kunnen dan men denkt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:42 schreef Strani het volgende:
Blijft heerlijk, Little Green Bag. Ik snap ook nog steeds niet dat dit van dezelfde mensen komt als Una Paloma Blanca.
Correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet op het filmpje geklikt.
Ik denk dat als je hun plaat uit pakweg 2005 pakt, en daar een liedje van neemt, dat het er niet in komt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor heel veel van Marillion geldt. Die hebben een vrije grote en trouwe Nederlandse fanbase.
Neh.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Zou Thierry dit een mooi nummer vinden?
Zal ik straks doen!quote:
Repost.quote:
Gewoon Red, Blue, Green of Yellow spelen op je old skool Gameboy of op je pc met de gameboy emulator.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar jammer dat Nintendo nog steeds geen fatsoenlijke Pokémon game buiten Go op de mobiel heeft uitgebracht.
SPAM EGGS BACON AND SPAM SPAM SPAM SAUSAGE EGGS BACON AND SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Is spam per definitie onzin of wijst het gewoon op veel berichten die elkaar snel opvolgen?
Uw Laatste Jas Meneer?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heb ik serieus vorig jaar op gestemd. Stond dit jaar er niet meer in
Hoelang nog?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:39 schreef DireStraits7 het volgende:
Die is SCHOFTERIG mooi!!quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks nog A Gentleman's Excuse Me![]()
. Nummer 890 in. de lijst
Tjerry is van de klassieke muziekquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Zou Thierry dit een mooi nummer vinden?
Jammer dat eerste gameboys niet in kleur warenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon Red, Blue, Green of Yellow spelen op je old skool Gameboy of op je pc met de gameboy emulator.
Droeg wel bij aan de sfeer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer dat eerste gameboys niet in kleur waren
Ugh. Ja dan zijn we wel klaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:44 schreef Kopiko het volgende:
De continu omklappende stem van Adele.
Tijd niet gehoord, is alweer een oud nummer aan het worden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
En door mensen, niet inkakken. Prachtig nummer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |