Ik denk dat als ie eerder in de keuzelijst had gestaan, deze al eerder de Top 2000 had gehaald.quote:
Dat is een andere plaatquote:
Dat sowieso. Maar jammer dat Nintendo nog steeds geen fatsoenlijke Pokémon game buiten Go op de mobiel heeft uitgebracht.quote:
Ik denk dat dat voor heel veel van Marillion geldt. Die hebben een vrije grote en trouwe Nederlandse fanbase.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat als ie eerder in de keuzelijst had gestaan, deze al eerder de Top 2000 had gehaald.
Heb ik serieus vorig jaar op gestemd. Stond dit jaar er niet meer inquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:42 schreef Kopiko het volgende:
Hopelijk komt na Fish iets van Nico Haak.
Jij hebt duidelijk niet op het filmpje geklikt.quote:
Grappig. Ik woon niet in Zwolle. Maar ga wel naar evenementen her en der.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Even googlen.. ah, je bent bij AV PEC geweest.
Ik kom zelf uit Zwolle. Leuke stad. Heel leuk geworden in de twintig jaar dat ik er weg ben.
Ahaquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar gisteren was ze van mening dat de nummer 1000 hoger staat dan de nummer 999
Probeer dit eens:quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:42 schreef Strani het volgende:
Blijft heerlijk, Little Green Bag. Ik snap ook nog steeds niet dat dit van dezelfde mensen komt als Una Paloma Blanca.
Ik juist wel. Die mensen waren veel breder qua kunnen dan men denkt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:42 schreef Strani het volgende:
Blijft heerlijk, Little Green Bag. Ik snap ook nog steeds niet dat dit van dezelfde mensen komt als Una Paloma Blanca.
Correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet op het filmpje geklikt.
Ik denk dat als je hun plaat uit pakweg 2005 pakt, en daar een liedje van neemt, dat het er niet in komt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor heel veel van Marillion geldt. Die hebben een vrije grote en trouwe Nederlandse fanbase.
Neh.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Zou Thierry dit een mooi nummer vinden?
Zal ik straks doen!quote:
Repost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |