Zou goed kunnen, maar gisteren was ze van mening dat de nummer 1000 hoger staat dan de nummer 999quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens haar huilen jongens wel?
Jason Paige?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik las dat dit chanson zo komt.
Goeie muziek welquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is spam per definitie onzin of wijst het gewoon op veel berichten die elkaar snel opvolgen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mag niet spammen van de grote baas.
Spammen doen we niet, oprecht nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mag niet spammen van de grote baas.
Even googlen.. ah, je bent bij AV PEC geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:38 schreef Tris het volgende:
[..]
Loopgroep hier in de stad. Echt gezellig clubje.
Doen best veel samen.
7 januari naar het PEC stadion in Zwolle, rondjes rennen. Gratis en wordt georganiseerd door Run2day.
Dat soort leuke dingen.
Jeugdgenotquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was al een wat ouder interview zie ik:quote:
DIt dus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Had Pseudo Silk Kimono/Kayleigh/Lavender achter elkaar gedraaid
Lavender town syndrome genotquote:
Oooh deze. Mooi jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was al een wat ouder interview zie ik:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |