Boze lavendelkeerlsquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:35 schreef FlyingEagle het volgende:
Waar komt ineens die nieuwe notering van Marillion vandaan?
Goed en gezellig, dank je. Vanavond wokken met de club.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe ging je oliebollenloop?
Kleine groene zakje. Bij Big Brother 1 hadden ze het ooit over waar dat nummer op sloeg, en toen zei Ruud; joh, hij had gewoon wiet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
Gelukkig George Baker en The Cure genot dit uur.
Dat denk ik, als hetero, ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eens, eens.
Al is het denk ik, maar ik spreek als hetero, een stuk beter.
Lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef Sabata het volgende:
pffff, zo, goedemiddag dames en heren. Net een middag verspild met wandelen om even te ontstressen van alle kerstdiners. Top2000 aan op de smartphone en gaan. 11 km heen, toast met koffie in Weert en 11 km terug. Ik ga even douchen.
Daar heb ik geen verstand van.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef jrwl het volgende:
[..]
streamkliks op Youtube zijn geen verkopen. Zijn fysieke album verkopen zijn laag.
Hitlijsten baseren op streamingkliks is een idioot systeem. Ik heb gisteren voor de grap nog een kut nummer van Scooter bekeken op youtube, daardoor stijgt nummer in de hitlijsten. Idioot systeem
Het is dus echt dodelijk saai volkquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Allemaal mensen zonder exen in het cafe
Wat is dat voor club?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:36 schreef Tris het volgende:
[..]
Goed en gezellig, dank je. Vanavond wokken met de club.
Niemand wil voor gek staanquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Allemaal mensen zonder exen in het cafe
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |