streamkliks op Youtube zijn geen verkopen. Zijn fysieke album verkopen zijn laag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch bijzonder, één van de best verkopende artiesten ooit.
Dude, waarom werk je daar? Krijg je goede begeleiding bij je PTSS?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nu komt Ed Sheeran of niet? Dan wordt het even baggerposten to the max, want dit nummer is bagger.
Ik werkte bij Sky Radio, elke dag die rode gremlin.
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zoek in 2020 de videoclip eens op en bedenk je hoe homofoob de wereld in de jaren 80 was.
Dit is een heel belangrijk liedje geweest. Nog steeds.
Hebben ze bij Sky ook een Cue-point dan er waarom in vredesnaam?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nu komt Ed Sheeran of niet? Dan wordt het even baggerposten to the max, want dit nummer is bagger.
Ik werkte bij Sky Radio, elke dag die rode gremlin.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind alles wel kut van Edje.
Moest je daar ook SkyRadio luisteren dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Haha humorNee, ik was stagiair webredactie.
Tarentinogodquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Te vroeg, I know, maar tis beter dan Ed Kroket
Werkte. Stage. Daarna zomerjob. Was best goed betaald.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dude, waarom werk je daar? Krijg je goede begeleiding bij je PTSS?
En nog steeds is. Hoewel het nu meer latente homofobie is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zoek in 2020 de videoclip eens op en bedenk je hoe homofoob de wereld in de jaren 80 was.
Ja. Of Veronica, Radio 10 of 538. Alles onder 1 dak.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moest je daar ook SkyRadio luisteren dan?
Is 1 systeem, dus zal het vast hebben, maar ze hebben er wel zowaar een studio. Voor het nieuws.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hebben ze bij Sky ook een Cue-point dan er waarom in vredesnaam?
Voor het eerst in de keuzelijst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:35 schreef FlyingEagle het volgende:
Waar komt ineens die nieuwe notering van Marilion vandaan?
Eens, eens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En nog steeds is. Hoewel het nu meer latente homofobie is.
Voor het eerst in de stemlijst gok ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:35 schreef FlyingEagle het volgende:
Waar komt ineens die nieuwe notering van Marilion vandaan?
Mensen kopen toch ook geen albums meer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:34 schreef jrwl het volgende:
[..]
streamkliks op Youtube zijn geen verkopen. Zijn fysieke album verkopen zijn laag.
Hitlijsten baseren op streamingkliks is een idioot systeem. Ik heb gisteren voor de grap nog een kut nummer van Scooter bekeken op youtube, daardoor stijgt nummer in de hitlijsten. Idioot systeem
Ja, over bloemboeket dat hij heeft gelegd op grafkist van zn overleden oma ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde gisterenavond Supermarket Flowers, die vond ik nog wel een pak erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |