SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
ze zegt niet welke boekenquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Trijntje leest wat boeken, intellectueel hoor
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Meer als: er zijn ergere nummers van Borsato in de lijst.
quote:
Donald Duckquote:
Kon mn tikfout niet meer aanpassen na het slotjequote:Op zaterdag 28 december 2019 10:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gelukkig word het nog steeds niet zo schreeuwerig als Glennis Krijs
Als het stom is past het prima bij marco en Trijntjequote:
Sweet home Alabama...quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
Die verliefde broer en zus in het cafe zien er nou echt zo uit als ik me Borsato-fans voorstel.
Op de valreep het jaar nog gered dus!quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yes de fipo in #100
Jaar kan niet meer stuk
Spamgenotquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:38 schreef Zorro het volgende:
Volgend jaar beginenn we met topic 2000 en posten we per nummer een topic vol om met nummer 1 te eindigen
Zonder TT, dus telt niet.quote:
is ook handig qua TTsquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:38 schreef Zorro het volgende:
Volgend jaar beginenn we met topic 2000 en posten we per nummer een topic vol om met nummer 1 te eindigen
Ik vind het anders ook een zwak nummerquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zal wel unpopular zijn hier, maar heb een zwak voor dit nummer
Ierse band sinds 2011quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
Wie of wat is Kodaline en waarom en sinds wanneer?
Dat lukt alleen maar tijdens Echoes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:38 schreef Zorro het volgende:
Makkelijk met terugzoeken ook.quote:
Denk dat we bij echoes niet genoeg hebben aan 1 topicquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat lukt alleen maar tijdens Echoes.
Echt welquote:
Ik geef toe dat het tijdens de Ramones topsport is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat lukt alleen maar tijdens Echoes.
Of bij Marco B en Ali B als Stendersgod hem draaitquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het tijdens de Ramones tosport is.
Nee hoor. Vragen we gewoon een mod om een slotje. Topic afgekapt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Of bij Marco B en Ali B als Stendersgod hem draait
Dus je kunt niet fappen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:40 schreef Bugno3 het volgende:
Jammergenoeg nog steeds geen mooie mensen in het cafe.
Dat zou wel geheel in stijl zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee hoor. Vragen we gewoon een mod om een slotje. Topic afgekapt.
Wat is mooie mensen? Echte schoonheid zit van binnen en zijn we niet allemaal even mooi op onze eigen manier....quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:40 schreef Bugno3 het volgende:
Jammergenoeg nog steeds geen mooie mensen in het cafe.
Ik heb al gefapt op het verhaal van familie Pippen in het vorige topic.quote:
Haha had hem ook al gepost, maar die is idd geweldigquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:41 schreef Newone82 het volgende:
Live versie is meer dan aardig van dit nummer;
Cutmuziek dus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:42 schreef Djeez het volgende:
Wat een jankmuziek waar tienermeisjes zichzelf op gaan snijden
Always glad to help!quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik heb al gefapt op het verhaal van familie Pippen in het vorige topic.
Not my proudest fap. Maar, hé, if it works, it ain't stupid.quote:
Glad(ys) Knight with the Pips, Helps You Make It Through the Nightquote:
Maar dan weer niet voor snijdende meiden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:43 schreef Zorro het volgende:
Kutband.
Vond ik destijds. Stom he. Maar ja, dat was voor meiden dit.
Heupen ook goed?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Te weinig billen in dit gifje
Zet Gale maar aan 't werkquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Te weinig billen in dit gifje
Luister nog eens hun debuut en kom dat nog een keer met droge ogen beweren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:43 schreef PzKpfw het volgende:
Werkelijk elk nummer van ABBA is genottelijk
Die hadden meer met Rod Stewart.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Maar dan weer niet voor snijdende meiden.
Jazeker!quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ]
Deze beter Scottie?
Een Hottie voor Scottiequote:Op zaterdag 28 december 2019 10:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ]
Deze beter Scottie?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ]
Deze beter Scottie?
Maar uiteindelijk zag Roger Waters het beter, het gaat om de final cutquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hadden meer met Rod Stewart.
The First Cut is The Deepest deed het daar goed van.
Hun ultieme genot: The Cutting Crewquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
En cuts like a knife van Bryan Adamsquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat een billenquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Denk dat Agnetha nog wel een squats deed zo te zien
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
Hiervoor schamen, ben je niet goed.
ABBA is zo'n beetje de grootst gelegaliseerde guilty pleasure ter wereldquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
Hiervoor schamen, ben je niet goed.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk zag Roger Waters het beter, het gaat om de final cut
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hun ultieme genot: The Cutting Crew
Wat is dit nou. Die bestonden in die tijd toch allemaal nog niet zeg. Dat weten jullie toch wel?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
En cuts like a knife van Bryan Adams
Daar kunnen we niet meer onderuit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
We zitten al bijna op de helft mensen
In speeltijd nog niet!quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik lig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik blijf het zeggen: guilty pleasures bestaan niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ABBA is zo'n beetje de grootst gelegaliseerde guilty pleasure ter wereld
Heb hier een aantal jaar geleden nog op gestemd dacht ik.quote:
Eens!quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen: guilty pleasures bestaan niet.
Mensen moeten zich eens wat minder aantrekken van wat anderen vinden.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:49 schreef Dagoduck het volgende:
QFTquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen waar ik me wat van aantrek?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:49 schreef Zorro het volgende:
Dood in haar armen
Dat is na de Final Cut?
Oké, jij wint.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:49 schreef Zorro het volgende:
Dood in haar armen
Dat is na de Final Cut?
Zolang je geen mankini aantrekt vind ik het best.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
Wat kan jou het schelen waar ik me wat van aantrek?
Uitstekende keuze.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, de laptop maar aangeslingerd, op de telefoon is het niet bij te houden
Jeannyquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Haar lippen rood doet me meteen aan ander nummer denken
Trek ik me lekker niks van aan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zolang je geen mankini aantrekt vind ik het best.
Ook niet als ik een wulpse 25-jarige dame blijk te zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist. Ook werkt FOK! op mobiel niet zo lekker meer tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die is stuk beter dan waar ik aan dachtquote:
Dit is nog niets joh. De avonden in het weekend gaan echt genant snel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Amateurquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht, meteen de negatieve gedachtes uitwissen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die is stuk beter dan waar ik aan dacht
Dan mag je me wel aftrekken in plaats van iets aantrekken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ook niet als ik een wulpse 25-jarige dame blijk te zijn?
* OscarMopperkont gaat vanavond naar de filmquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is nog niets joh. De avonden in het weekend gaan echt genant snel.
Waarom doen FOKkers eigenlijk niets anders dan FOKken op zaterdagavond?
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gemiste kans om naar internetprovider te vragen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waar heb je je laptop gekocht? CoolBlue, MediaMarkt of toch bol.com? En welk merk? Apple, Samsung, Acer of HP?
Noem tijd en plaats.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan mag je me wel aftrekken in plaats van iets aantrekken.
Werken aan een relatie gaat moeilijk zonder het laatste.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In deze week is de zaterdagavond niet echt speciaal. De stapavonden zijn met kerst en oud/nieuw.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Pakhuis, Duckstad. Uurtje of twee?quote:
Ik heb uitnodigingen voor drie verschillende feestjes vanavondquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In deze week is de zaterdagavond niet echt speciaal. De stapavonden zijn met kerst en oud/nieuw.
Maar je blijft toch wel bij ons hequote:Op zaterdag 28 december 2019 10:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb uitnodigingen voor drie verschillende feestjes vanavond
Assen ligt dan ook wel veilig voor de zee.quote:
Vrij pro-kapitalistisch nummer dusquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:53 schreef Isorden het volgende:
Lekkere filosofische tekst ook:
Goud geloof altijd in je ziel
Hoi Joopquote:
Vandaar dat drietje aan het einde van je usernaam?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Split Enz wel gemistquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens Kyran was dit de tijd om de wekker te zetten geloof ik
Iets met een puik aankomend uurtje
Vanzelfsprekend alles afgeslagen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar je blijft toch wel bij ons he
De verjaardag van je tante telt niet als een feestje, hè?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat ie allemaal gemist heeft ipv Enz. Nou moet ie het nog zelf opzoeken.quote:
Ik heb zeer zelden 'feestjes' waar je voor wordt uitgenodigd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wordt elk jaar meer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vandaar dat drietje aan het einde van je usernaam?
Gewoon zonde, die lippen.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend alles afgeslagen.
Altijd al duur geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:53 schreef Kopiko het volgende:
Hierna had Spandau Ballet nog een grotere hit met "Saffraan"
Je wordt nooit uitgenodigd lees ik?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb zeer zelden 'feestjes' waar je voor wordt uitgenodigd.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik vind dit nummer meer brons
Da's de beleven ... sorry: EXPERIENCEE!!!11!quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die een telefoon filmpje maken in het top 2000 café van een dj achter glas
drie keer zo duurquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In deze week is de zaterdagavond niet echt speciaal. De stapavonden zijn met kerst en oud/nieuw.
Balen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb zeer zelden 'feestjes' waar je voor wordt uitgenodigd.
Vier keer duurder.quote:
Volgend uurtje is idd wel heel lekker. Die heeft er ditmaal kijk op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens Kyran was dit de tijd om de wekker te zetten geloof ik
Iets met een puik aankomend uurtje
kvindhaareng daardoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heeft ze niet nodig inderdaad
quote:1021 Unintended Muse ?
1020 New Gold Dream Simple Minds 7
1019 Heart-Shaped Box Nirvana 5
1018 Freak On A Leash Korn ?
1017 She Flies On Strange Wings Golden Earring 6
1016 Hurt Christina Aguilera 3
1015 Everybody Needs Somebody To Love Blues Brothers 6
1014 I Want It That Way Backstreet Boys 3
1013 Born To Be Wild Steppenwolf 7
1012 Locomotive Breath Jethro Tull 5
1011 Don't Speak No Doubt 7
1010 Proud Mary Creedence Clearwater Revival 7
Dan wat?quote:
Geen muziek in de badkamer hebben.quote:
Neuh, zit ik niet mee eigenlijk. Ik ga wekelijks of vaker naar concerten, ik vermaak me wel.quote:
Als je het niet meer wordt, is ook wel drastisch hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie dat ik geen spijt heb van het wakker worden
Ik ben wel benieuwd naar welke concertenquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neuh, zit ik niet mee eigenlijk. Ik ga wekelijks of vaker naar concerten, ik vermaak me wel.
ow, dan is t opeeens geen bonus meer zekerquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je het niet meer wordt, is ook wel drastisch hoor
Wel op het randje dit voor Radio 2 volgens mijquote:
Met vuurwerk spullen vernielen dat is pas zwakzinningquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:02 schreef DireStraits7 het volgende:
Carbidschieten is echt voor zwakzinnigen.
Die heten tegenwoodig keerlsquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:02 schreef DireStraits7 het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:02 schreef DireStraits7 het volgende:
Enjoy!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:02 schreef alopio het volgende:
Zo ik ga sneeuwscooteren, zin ingeen Korn maar die bedenk ik er voor mezelf wel bij.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die heten tegenwoodig keerls
Veel plezier man!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:02 schreef alopio het volgende:
Zo ik ga sneeuwscooteren, zin ingeen Korn maar die bedenk ik er voor mezelf wel bij.
Oh ja, ik kan er niet aan wennen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die heten tegenwoodig keerls
Veel plezierquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:02 schreef alopio het volgende:
waar is de sneeuw ???!?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:02 schreef alopio het volgende:
Have funquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:02 schreef alopio het volgende:
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:02 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Met vuurwerk spullen vernielen dat is pas zwakzinning
Nee die dab geldt niet voor fokkers denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ow, dan is t opeeens geen bonus meer zeker
maar een rotje in een hondedrol was vroeger toch best leukquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:02 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Met vuurwerk spullen vernielen dat is pas zwakzinning
Mogguhquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:04 schreef Kyran het volgende:
Pfff te vroeg wakker, maar kon dit uurtje niet missen
Hi-la-risch!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar een rotje in een hondedrol was vroeger toch best leuk
Of rotjes plakken op de klote siingletjes van je moeder en die als frisbee gebruiken. Rotje aansteken en weggooien. Una Paloma Blanca-Boemquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:04 schreef het_fokschaap het volgende:
Rotjes in afvoerputjes vond ik vroeger wel geinigquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Wel hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Niet de beste van Muse maar wel even lekker wakker worden zo
Amused?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:06 schreef Isorden het volgende:
Deze van Muse kende ik echt nog niet
Ze zijn live wel echt genot hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:08 schreef Zorro het volgende:
Muse, nooit begrepen wat daar zo leuk aan is.
Bliss 😍😍😍😍😍😍quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:08 schreef Zorro het volgende:
Dat dusquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:08 schreef Zorro het volgende:
Vandaar dat het niet klinkt.quote:
Mwah, van de nummers die in de lijst staan vind ik klassiekers als Starlight, Uprising en Knights of Cydonia wel mooier. Maar gelukkig komen die ook nogquote:
Knights of Stemlijstgenotquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, van de nummers die in de lijst staan vind ik klassiekers als Starlight, Uprising en Knights of Cydonia wel mooier. Maar gelukkig komen die ook nog
New bornquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, van de nummers die in de lijst staan vind ik klassiekers als Starlight, Uprising en Knights of Cydonia wel mooier. Maar gelukkig komen die ook nog
Je zou bijna denken dat ze echt zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alweer een paar huwelijksverzoeken langs zien komen.
Je vergeet Plug In Babyquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En net weer een.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:10 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze echt zijn.
Dat mag anno 2019 niet meer. Metoo enzo.quote:
t Is samen met Bliss 1 van de weinigen die ik trek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:10 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat mag anno 2019 niet meer. Metoo enzo.
Van deze bands:quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar welke concerten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |