Ik vind het anders ook een zwak nummerquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zal wel unpopular zijn hier, maar heb een zwak voor dit nummer
Ierse band sinds 2011quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
Wie of wat is Kodaline en waarom en sinds wanneer?
Dat lukt alleen maar tijdens Echoes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:38 schreef Zorro het volgende:
Volgend jaar beginenn we met topic 2000 en posten we per nummer een topic vol om met nummer 1 te eindigen
Makkelijk met terugzoeken ook.quote:
Denk dat we bij echoes niet genoeg hebben aan 1 topicquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat lukt alleen maar tijdens Echoes.
Echt welquote:
Ik geef toe dat het tijdens de Ramones topsport is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat lukt alleen maar tijdens Echoes.
Of bij Marco B en Ali B als Stendersgod hem draaitquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het tijdens de Ramones tosport is.
Nee hoor. Vragen we gewoon een mod om een slotje. Topic afgekapt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Of bij Marco B en Ali B als Stendersgod hem draait
Dus je kunt niet fappen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:40 schreef Bugno3 het volgende:
Jammergenoeg nog steeds geen mooie mensen in het cafe.
Dat zou wel geheel in stijl zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee hoor. Vragen we gewoon een mod om een slotje. Topic afgekapt.
Wat is mooie mensen? Echte schoonheid zit van binnen en zijn we niet allemaal even mooi op onze eigen manier....quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:40 schreef Bugno3 het volgende:
Jammergenoeg nog steeds geen mooie mensen in het cafe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |