Oké, jij wint.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:49 schreef Zorro het volgende:
Dood in haar armen
Dat is na de Final Cut?
Zolang je geen mankini aantrekt vind ik het best.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
Wat kan jou het schelen waar ik me wat van aantrek?
Uitstekende keuze.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, de laptop maar aangeslingerd, op de telefoon is het niet bij te houden
Jeannyquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Haar lippen rood doet me meteen aan ander nummer denken
Trek ik me lekker niks van aan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zolang je geen mankini aantrekt vind ik het best.
Ook niet als ik een wulpse 25-jarige dame blijk te zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zolang je geen mankini aantrekt vind ik het best.
Dat is correct en tevens juist. Ook werkt FOK! op mobiel niet zo lekker meer tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die is stuk beter dan waar ik aan dachtquote:
Dit is nog niets joh. De avonden in het weekend gaan echt genant snel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Amateurquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht, meteen de negatieve gedachtes uitwissen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die is stuk beter dan waar ik aan dacht
Dan mag je me wel aftrekken in plaats van iets aantrekken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ook niet als ik een wulpse 25-jarige dame blijk te zijn?
* OscarMopperkont gaat vanavond naar de filmquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is nog niets joh. De avonden in het weekend gaan echt genant snel.
Waarom doen FOKkers eigenlijk niets anders dan FOKken op zaterdagavond?
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is nog niets joh. De avonden in het weekend gaan echt genant snel.
Waarom doen FOKkers eigenlijk niets anders dan FOKken op zaterdagavond?
Gemiste kans om naar internetprovider te vragen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waar heb je je laptop gekocht? CoolBlue, MediaMarkt of toch bol.com? En welk merk? Apple, Samsung, Acer of HP?
Noem tijd en plaats.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan mag je me wel aftrekken in plaats van iets aantrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |