SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Niet doen, geniet van je status van onwetendheid.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:29 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken Suzan en Freek niet en ik ben nu ook te bang om te vragen.
Dan weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet doen, geniet van je status van onwetendheid.
Luchten kan niet meer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:29 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vind dit he-le-maal niks. Ik kan de spruitjes ruiken.
Wees blijquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:29 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken Suzan en Freek niet en ik ben nu ook te bang om te vragen.
Geniaal verhaalquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Remember deze repo, nog altijd een van de beste die ik ooit in de Volkskrant las![]()
![]()
![]()
De dag dat Kim Wilde naar Lelystad kwam en niemand het geloofde.
Niet?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:31 schreef MTheBassman het volgende:
deze ken ik niet. Klinkt goed tot nu toe.
Die is ook goedquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Save A Prayer wel paar klapjes beter nog.
Heb zelf dit jaar op Ordinary World gestemdquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Save A Prayer wel paar klapjes beter nog.
Ordinary World komt nog.quote:
Dat vind ik juist een van de minste van hunquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb zelf dit jaar op Ordinary World gestemd
O hja, Ik vergeet dat 90s werk altijdquote:
Lekker voor die zure lul.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:33 schreef Kyran het volgende:
Stenders heeft gewoon 2x Borsato straks en ook nog eens Peil de Leeuw. Genot.
Ik zou verbaasd zijn als Rob daarna geen zelfmoordneigingen zou krijgen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:33 schreef Kyran het volgende:
Dan moeten we de stemming nog maar eens paulen bij hem.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:33 schreef Kyran het volgende:
En onze Zeeuwse vriendenquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:33 schreef Kyran het volgende:
Stenders heeft gewoon 2x Borsato straks en ook nog eens Paul de Leeuw. Genot.
Jammer dat ie niet in de nacht zit dan.quote:
Krijgt ie wel weer Kiwanuka?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:33 schreef Kyran het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan moeten we de stemming nog maar eens paulen bij hem.
Frans Halsema en Jenny Arean gingen met elkaar vreemd waarna hun eigen relaties naar de klote gingen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:30 schreef Bugno3 het volgende:
Moet je je voorstellen, dat je vrouw net dit nummer heeft gezongen en dan naast je in bed kruipt. Dan kan er wel meer niet meer.
En Blaf.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:33 schreef Kyran het volgende:
Toevallig op zondagmiddag in Buitenveldert?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Frans Halsema en Jenny Arean gingen met elkaar vreemd waarna hun eigen relaties naar de klote gingen.
Van Katie Melua ook niet? Daar heb ik op gestempt namelijk (ik zie de doodsbedreigingen wel weer verschijnen)quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:34 schreef skysherrif het volgende:
Ik zie nu dat just like heaven van the cure er helemaal niet in staat :/
Sowieso.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toevallig op zondagmiddag in Buitenveldert?
Jij kopt m altijd heerlijk binnenquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja die kwam net stiekem binnen dansen
Zal hebben gespetterd daar in bed..de tering wat een doodsheid.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Frans Halsema en Jenny Arean gingen met elkaar vreemd waarna hun eigen relaties naar de klote gingen.
En dat is met m'n lengte van 1.69m nog knap lastigquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jij kopt m altijd heerlijk binnen
Ik geloof dat Ik Erik Mesiequote:
Niet nodig, hij heeft al genoeg aan het luisteren van zn eigen stem.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb stiekem naar Gijs geluisterd.
Ik hoop dat ie het leuk vond.
Boeren verstaan geen Engels.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:36 schreef BillDauterive het volgende:
Veel Nederlandstalige stijgers dit jaar, lijkt het. Dat is geen goede trend.
Die songtekstquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ik Erik Mesie
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet nog dat we vroeger van die verzamel-cds leenden van de bibliotheek. Ook met best-of-nederlandstalig ofzo. En die nam ik dan over op een casettebandje. Maar bij dit nr ging het helemaal fout. Ik dacht bij die versnelling dat er wat mis was met de cd. Dus toen heb ik het opnameproces maar stopgezet en de cd teruggebracht
En dat was 35-ish jaar geleden!quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij lijkt hier al te oud voor wat ie zingt
Daar is een apart topic voor tochquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Plaatje is gefikst nu!
Ben overigens groot voorstander van het vieren van Toontje Lager-dag op 7 januari
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet nog dat we vroeger van die verzamel-cds leenden van de bibliotheek. Ook met best-of-nederlandstalig ofzo. En die nam ik dan over op een casettebandje. Maar bij dit nr ging het helemaal fout. Ik dacht bij die versnelling dat er wat mis was met de cd. Dus toen heb ik het opnameproces maar stopgezet en de cd teruggebracht
Pipipipieuwdieuwquote:
Oh jee, bestaat dat al?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar is een apart topic voor toch
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb stiekem naar Gijs geluisterd.
Ik hoop dat ie het leuk vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Naja niet echt, maar er is een topic waar je moet posten op tijdsaanduidingen van liedjes, elk jaar op 7 januari post daar wel iemandquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Oh jee, bestaat dat al?
Ben nog nieuw op Fok
Dan is dat niet die van Atomic Kitten, want die is uit 2001.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:39 schreef Slobeend het volgende:
Deze heb ik te vaak gehoord, van de variant in de jaren 90.
Wat geil zeg.quote:
Geen idee of die hem aangekleed hebben ingezongen overigens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is dat niet die van Atomic Kitten, want die is uit 2001.
Ja leuk. Die bedoel ik inderdaad wel. Twijfelde al of het nou net na 2000 was of niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is dat niet die van Atomic Kitten, want die is uit 2001.
Idem.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:40 schreef Olga het volgende:
Ik ging hier altijd op playbacken met mijn borstel als microfoon
Nou deze niet hoor prrrrquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Meestal zijn die retrodames in deze tijd een stuk minder nu, maar bohhhh
MUZ / Post hier op de datum- of tijdsaanduiding uit een songtekstquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Naja niet echt, maar er is een topic waar je moet posten op tijdsaanduidingen van liedjes, elk jaar op 7 januari post daar wel iemand
Da's leuk!quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Naja niet echt, maar er is een topic waar je moet posten op tijdsaanduidingen van liedjes, elk jaar op 7 januari post daar wel iemand
Voor haar maak ik wel een uitzonderingquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Meestal zijn die retrodames in deze tijd een stuk minder nu, maar bohhhh
Ik zie geen knieën dus kan de puntigheid niet inschattenquote:
Zij is gewoon nog steeds doable hequote:Op vrijdag 27 december 2019 13:41 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Voor haar maak ik wel een uitzondering
nopequote:Op vrijdag 27 december 2019 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gingen de playbackers ook naakt playbacken?
Werd tijdens mijn playbackshow op school niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gingen de playbackers ook naakt playbacken?
quote:
Ik geloof dat dit...quote:
Koekoekquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:42 schreef King_Merc het volgende:
[ afbeelding ]
En als 60 jarige ziet ze er ng steeds goed uit
Dat was voor mij Gangsta's Paradisequote:Op vrijdag 27 december 2019 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit stond op 1 toen ik geboren werd.
Wow.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:42 schreef King_Merc het volgende:
[ afbeelding ]
Puur op deze foto zou je toch nooit zeggen dat die 60 is?!quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:42 schreef King_Merc het volgende:
[ afbeelding ]
The Lion Sleeps Tonight van Tight Fit voor mij (quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat was voor mij Gangsta's Paradise
Nog steeds eenquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:42 schreef King_Merc het volgende:
[ afbeelding ]
Weergaloosquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoor dan, die stem <3 zo jammer dat ik m nooit live aan het werk heb mogen zien
Nu wordt t wel een regularquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:43 schreef laxus13 het volgende:
Pas de 2e keer dat deze in de lijst staat
Unchained Melody van The Righteous Brothers hierquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
The Lion Sleeps Tonight van Tight Fit voor mij ()
Een van de weinige DAB+'s waar ik goed mee kan levenquote:
Misschien een paar jaar oud , maar dan nog steeds boven de 55quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Puur op deze foto zou je toch nooit zeggen dat die 60 is?!![]()
![]()
![]()
![]()
En wéér de ingekorte, GVDquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:43 schreef laxus13 het volgende:
Such a shame...quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:43 schreef laxus13 het volgende:
zoals Van Der Gijp zou zeggen: Lekker man!quote:
Pass the Dutchiequote:Op vrijdag 27 december 2019 13:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Unchained Melody van The Righteous Brothers hier
Dit is de laatste keer dat ik het zeg, maar: Cokane in my Brain van Dillinger hier.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
The Lion Sleeps Tonight van Tight Fit voor mij ()
Die staat een stuk hogerquote:
je stemt op singles, dus die krijg jequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik het zeg, maar: Cokane in my Brain van Dillinger hier.![]()
![]()
Ik zie een trend.quote:
Scott Walker en Ric Ocasek hebben er niet van kunnen profiterenquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een van de weinige DAB+'s waar ik goed mee kan leven
Jammer dat die vlieger niet altijd opgaat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je stemt op singles, dus die krijg je
Er groeit nu een generatie op voor wie Boef of Lil'Kleine op 1 stond bij hun geboorte.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik het zeg, maar: Cokane in my Brain van Dillinger hier.![]()
![]()
Ik zag overigens dat er bij Money (van Pink Floyd) 'albumversie' stond in de keuzelijstquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je stemt op singles, dus die krijg je
Omdat het gevuld is met motorisch gestoorde boomers?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:45 schreef Antaris het volgende:
Waarom is het beeld zo waardeloos op tv?
Stars on 45 hierquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat was voor mij Gangsta's Paradise
98% van de gevallen. Of het moet niet op single verschenen zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jammer dat die vlieger niet altijd opgaat.
Ben ik blij dat ik zometeen naar de kapper mag en daarna ga sportenquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef Kyran het volgende:
Wat komt er toch een hoop top2000 onwaardige meuk aan komende paar uur.
Ik vind het bizar dat er komend decennium een hele generatie volwassenen is waarvan het Que si que no is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er groeit nu een generatie op voor wie Boef of Lil'Kleine op 1 stond bij hun geboorte.
Nieuwe camera's plus lage bitrate van 101tv>NPO3 extra>NPO1 Extra.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:45 schreef Antaris het volgende:
Waarom is het beeld zo waardeloos op tv?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit liedje werd gemaakt toen iemand een joker opgooide tijdens een potje pesten.
Bij mij Mambo No. 5quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit stond op 1 toen ik geboren werd.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit liedje werd gemaakt toen iemand een joker opgooide tijdens een potje pesten.
Funky Drummer disagreesquote:
Schijtlol.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik zing dus nu deze tekst mee
Dit staat blijkbaar niet eens in de top 10 van most sampled tracksquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef Isorden het volgende:
Heb Talk Talk volgens mij ooit leren kennen in GTA Vice City, met Lifes What You Make It
Rose Rouge in de lijst zou ook genot zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:47 schreef Bugno3 het volgende:
De Saint Germain versie is ook heerlijk.
Ik vind het altijd klinken alsof iemand over een drumstel struikelt. Ah, op dit punt dus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef laxus13 het volgende:
Echt een van de weinige jazz nummers waar ik iets mee heb
Bedankt voor de info!quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet even een brief bezorgen. Lag een brief in de bus voor een ander adres. Niet heel ver weg. Nummers die nu nog komen doen me weinig en het journaal komt er ook zo aan.
Nog best wel wat denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:49 schreef TLC het volgende:
Vraag me toch n beetje af hoeveel puur instrumentale nummers er in de Top 2000 staan
En daar krijgen ze 850 miljoen per jaar voor?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nieuwe camera's plus lage bitrate van 101tv>NPO3 extra>NPO1 Extra.
Ok, staat genoteerd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet even een brief bezorgen. Lag een brief in de bus voor een ander adres. Niet heel ver weg. Nummers die nu nog komen doen me weinig en het journaal komt er ook zo aan.
Henk en Henk schreven de tekst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom krijgt Het Goede Doel dan de royalties?
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef Bos81 het volgende:
Genieten hè de soundtrack van dat spel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef Isorden het volgende:
Heb Talk Talk volgens mij ooit leren kennen in GTA Vice City, met Lifes What You Make It
Ik want you tot het togheterquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:47 schreef Bugno3 het volgende:
De Saint Germain versie is ook heerlijk.
neuh, ik gok wel iets van 20 eerder.quote:
Volgens mij hebben wij echt behoorlijk zelfde kijk op muziekquote:
Nee alleen nine million bicyclesquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Van Katie Melua ook niet? Daar heb ik op gestempt namelijk (ik zie de doodsbedreigingen wel weer verschijnen)
Gewoon Return To Sender!quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef Bos81 het volgende:
Naast de DAB nu ook de ZABquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:50 schreef Fred_B het volgende:
Rob heeft nu een soort van ziekenbonus gekregen?
Die eer vind ik aan Het Land van Maas en Waal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dit de Nederlandse Sweet Caroline, mex?
Of vastbinden aan een vlieger?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon Return To Sender!
Of was het een kattebel uit Praag, omdat er zoveel te doen was?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij echt behoorlijk zelfde kijk op muziek
Oh, was jij dat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Van Katie Melua ook niet? Daar heb ik op gestempt namelijk (ik zie de doodsbedreigingen wel weer verschijnen)
Ik ga het nu vragen, want ik vraag het me al twee dagen af en het antwoord zal vast heel simpel zijn, maar: waar staat de A van DAB (Doden ? Bonus) voor?quote:
Ik vind m ook best leuk hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:52 schreef Strani het volgende:
Ik ga bovenstaande posts volledig negeren en zeggen dat dit liedje me doorgaans vrolijk stemt.
Misschien was het een brief voor z'n moederquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon Return To Sender!
Of was het een kattebel uit Praag, omdat er zoveel te doen was?
Jaaaaa uit 1995/1996quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:52 schreef Bugno3 het volgende:
EN DAAR STAAT MAGISTRAAL
ONZE AJAX COACH: LOUIS VAN GAAAAAAALLLLL
- Danny Luckassen
En dan een fly cocktail drinken met een anonieme postbode.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |