Bedankt voor de info!quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet even een brief bezorgen. Lag een brief in de bus voor een ander adres. Niet heel ver weg. Nummers die nu nog komen doen me weinig en het journaal komt er ook zo aan.
Nog best wel wat denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:49 schreef TLC het volgende:
Vraag me toch n beetje af hoeveel puur instrumentale nummers er in de Top 2000 staan
En daar krijgen ze 850 miljoen per jaar voor?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nieuwe camera's plus lage bitrate van 101tv>NPO3 extra>NPO1 Extra.
Ok, staat genoteerd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet even een brief bezorgen. Lag een brief in de bus voor een ander adres. Niet heel ver weg. Nummers die nu nog komen doen me weinig en het journaal komt er ook zo aan.
Henk en Henk schreven de tekst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom krijgt Het Goede Doel dan de royalties?
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef Bos81 het volgende:
Genieten hè de soundtrack van dat spel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef Isorden het volgende:
Heb Talk Talk volgens mij ooit leren kennen in GTA Vice City, met Lifes What You Make It
Ik want you tot het togheterquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:47 schreef Bugno3 het volgende:
De Saint Germain versie is ook heerlijk.
neuh, ik gok wel iets van 20 eerder.quote:
Volgens mij hebben wij echt behoorlijk zelfde kijk op muziekquote:
Nee alleen nine million bicyclesquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Van Katie Melua ook niet? Daar heb ik op gestempt namelijk (ik zie de doodsbedreigingen wel weer verschijnen)
Gewoon Return To Sender!quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef Bos81 het volgende:
Naast de DAB nu ook de ZABquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:50 schreef Fred_B het volgende:
Rob heeft nu een soort van ziekenbonus gekregen?
Die eer vind ik aan Het Land van Maas en Waal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dit de Nederlandse Sweet Caroline, mex?
Of vastbinden aan een vlieger?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon Return To Sender!
Of was het een kattebel uit Praag, omdat er zoveel te doen was?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij echt behoorlijk zelfde kijk op muziek
Oh, was jij dat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Van Katie Melua ook niet? Daar heb ik op gestempt namelijk (ik zie de doodsbedreigingen wel weer verschijnen)
Ik ga het nu vragen, want ik vraag het me al twee dagen af en het antwoord zal vast heel simpel zijn, maar: waar staat de A van DAB (Doden ? Bonus) voor?quote:
Ik vind m ook best leuk hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:52 schreef Strani het volgende:
Ik ga bovenstaande posts volledig negeren en zeggen dat dit liedje me doorgaans vrolijk stemt.
Misschien was het een brief voor z'n moederquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon Return To Sender!
Of was het een kattebel uit Praag, omdat er zoveel te doen was?
Jaaaaa uit 1995/1996quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:52 schreef Bugno3 het volgende:
EN DAAR STAAT MAGISTRAAL
ONZE AJAX COACH: LOUIS VAN GAAAAAAALLLLL
- Danny Luckassen
En dan een fly cocktail drinken met een anonieme postbode.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |