Bedankt voor de info!quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet even een brief bezorgen. Lag een brief in de bus voor een ander adres. Niet heel ver weg. Nummers die nu nog komen doen me weinig en het journaal komt er ook zo aan.
Nog best wel wat denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:49 schreef TLC het volgende:
Vraag me toch n beetje af hoeveel puur instrumentale nummers er in de Top 2000 staan
En daar krijgen ze 850 miljoen per jaar voor?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nieuwe camera's plus lage bitrate van 101tv>NPO3 extra>NPO1 Extra.
Ok, staat genoteerd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet even een brief bezorgen. Lag een brief in de bus voor een ander adres. Niet heel ver weg. Nummers die nu nog komen doen me weinig en het journaal komt er ook zo aan.
Henk en Henk schreven de tekst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom krijgt Het Goede Doel dan de royalties?
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef Bos81 het volgende:
Genieten hè de soundtrack van dat spel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef Isorden het volgende:
Heb Talk Talk volgens mij ooit leren kennen in GTA Vice City, met Lifes What You Make It
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |