SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Hehe jaquote:Op woensdag 25 december 2019 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op een vrij stalkerige manier
Je moet hardloopsters toch gewoon gelijk de bosjes in trekken?quote:Op woensdag 25 december 2019 14:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoorde laatst pas de oorsprong van dit liedje.
Gaat over een hardloopster die hij met dit liedje probeerde te versieren. Zonder succes.
Ik zou mijn achternaam opgeven om DiCrescenzo te kunnen heten, klinkt heel nicequote:Op woensdag 25 december 2019 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
Jezus, dat duurde lang.
Deze Delilah dus:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Delilah_DiCrescenzo
Nou ja, moet.. moet. Het kan. Het is een optie. Maar die wordt niet universeel gewaardeerd.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet hardloopsters toch gewoon gelijk de bosjes in trekken?
Dan kan het alleen maar beter worden, niet?quote:Op woensdag 25 december 2019 14:16 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik zou mijn achternaam opgeven om DiCrescenzo te kunnen heten, klinkt heel nice
Ik wilde als jochie wel naar Amerika verkassen om Rappaport of McNamara te kunnen hetenquote:Op woensdag 25 december 2019 14:16 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Heeft nooit echt tanden gehad.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer heeft de tand des tijds slecht doorstaan, naar mijn bescheiden mening.
Zeg dat wel, zeg dat wel.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer heeft de tand des tijds slecht doorstaan, naar mijn bescheiden mening.
Die hele band, was twee festivalseizoenen leuk. Maar daarna was het ook klaar.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het was op weg naar de uitgang, maar is toch weer gestegen.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:16 schreef Mani89 het volgende:
Indie rock niemendalletje, deze mag lekker eruit volgend jaar.
DE ROEPIEVOGEL! BELLEN!!11quote:
In die tijd stonden ze ook ieder jaar op ieder festival, leek het wel. Citroentje is vrij snel uitgeknepen.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die hele band, was twee festivalseizoenen leuk. Maar daarna was het ook klaar.
Idd. Net als dubbele achternamen als Van Erven Dorens etc.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:16 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Damn, showing you age, son!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
DE ROEPIEVOGEL! BELLEN!!11
Rijk trouwen is altijd een goed planquote:Op woensdag 25 december 2019 14:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idd. Net als dubbele achternamen als Van Erven Dorens etc.
Ik zag laatst die docu van When They See Us.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nou ja, moet.. moet. Het kan. Het is een optie. Maar die wordt niet universeel gewaardeerd.
Ik ken veel betere Johannen...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoornsch trots!
Als je George Baker effe wegdenkt
+1quote:
Vind m matig werken. En traag.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:19 schreef hhh38 het volgende:
Heeft iemand dit al gedeeld trouwens: https://app.mackayanalytics.nl/ ?
Kan je live per nummer de positiegeschiedenis zien
Da's logies..quote:Op woensdag 25 december 2019 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken veel betere Johannen...
Al? Het is al diep in de middag.quote:
Onnederlands goedquote:BUT WHEN YOU CALL I'LL BE READY FOR THE FLASH
GOT TOO HEAVY ON THE DARK SIDE
TUMBLE AND FALL
I'VE COME A LONG WAY TO GET IT BACK MY FRIEND
YOU TOOK THE CREDIT FOR MY LOST RIGHT
HOW COME IT'S STILL GOING ON?
Crowded House-achtig niemendalletje.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:20 schreef Kyran het volgende:
Dit ken ik dus niet, maar weinig gemist ook volgens mij.
Zeker waarquote:Op woensdag 25 december 2019 14:19 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Rijk trouwen is altijd een goed plan
Perfecte omschrijving...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Crowded House-achtig niemendalletje.
In een parallelle en smaakvollere wereld zou Johan met 18 noteringen in de lijst staan en Racoon + Kensington slechts met een handjevolquote:Op woensdag 25 december 2019 14:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Alhoewel, van deze Johan is Oceans ook leuk hoor
Ik val in herhaling, maar ik kan dus echt niks met dit soort nummers. Doet mij helemaal niks, terwijl ik mij echt wel kan inleven / verliezen in goede nummers.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wil je hiermee stellen dat Neil Finn niemendalletjes produceert?quote:Op woensdag 25 december 2019 14:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaaa, minor bossenova-tune weer terug
Ja echt belachelijk anno 2019. Ik ergerde me daar 10 jaar geleden al aan.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:22 schreef Martinello het volgende:
Ik haak ook maar weer eens aan. TV-beeld is kwaliteit van voor de oorlog trouwens, maar dat schijnt aan de NPO te liggen.
Niet per definitie...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je hiermee stellen dat Neil Finn niemendalletjes produceert?
mensen herkennen goeie songsmeden gewoon niet meerquote:Op woensdag 25 december 2019 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je hiermee stellen dat Neil Finn niemendalletjes produceert?
Uiteraard gaat er niets boven Pino inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2019 14:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vind m matig werken. En traag.
Deze vind ik beter: https://www.pino112.nl/top2000/
Ze heeft de pestpleurispokken, hoor ik net...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Gabriella had er moeten staan ipv het domme wicht, wat ik al dacht
Door Stasse besmet?quote:Op woensdag 25 december 2019 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft de pestpleurispokken, hoor ik net...
Vinex-muziek.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over niemandalletjes gesproken.
Helaas wel. Ze zal wel aardig zijn maar zo overdreven altijd.quote:
De 80s, mijn favoriete muziekdecenniumquote:Op woensdag 25 december 2019 14:25 schreef asco het volgende:
Eindelijk weer een nummer uit de 80's. Dat was 28 nummers geleden voor het laatst.
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:26 schreef Zorro het volgende:
Nou heeft Phil Collins in de jaren '80 72 hits gehad. En dan staat dit, waar ik nog nooit van heb gehoord, er in?
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De 80s, mijn favoriete muziekdecennium
Afsluiter van zijn concerten dit jaarquote:
Ze is oprecht naïef en daarom een prima tegenspeelster voor Rob...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
Helaas wel. Ze zal wel aardig zijn maar zo overdreven altijd.
Kan je nagaan wat er (gok ik iig) binnen nu en een paar jaar nog bij gaat komen (dodenbonus).quote:Op woensdag 25 december 2019 14:26 schreef Zorro het volgende:
Nou heeft Phil Collins in de jaren '80 72 hits gehad. En dan staat dit, waar ik nog nooit van heb gehoord, er in?
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer een extra liedje van deze man?
Zo staat er wel heel Phil Collins in deze lijst.
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:28 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook de Mosselman kunnen staan
Phil/Genesis op 1 t/m 126quote:Op woensdag 25 december 2019 14:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat er binnen nu en een paar jaar nog bij gaat komen (dodenbonus).
Al 30 jaar geleden...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Afsluiter van zijn concerten dit jaar
Eens kijken wie wie gaat overleven.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:27 schreef PippenScottie het volgende:
Als Phil Collins het tijdelijke voor het eeuwige verruilt na een biopic... damn, dan krijgen we echt veel PC in de lijst.
Robquote:
Verdomme bij 't 30-jarig jubileum van deze knaller!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Allemaal wel gestemd op David jongens? Eeuwig zonde dat hij er dit jaar niet in staat. Ik snap er oprecht niks van.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja wat een schande.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Verdomme bij 't 30-jarig jubileum van deze knaller!
Hij heeft ervoor gezorgd dat de Berlijnse muur viel, naar eigen zeggen dan.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Allemaal wel gestemd op David jongens? Eeuwig zonde dat hij er dit jaar niet in staat. Ik snap er oprecht niks van.
![]()
![]()
![]()
![]()
De rest staat hoger!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:30 schreef Zorro het volgende:
Weer zoiets. Iemand met een shitload aan topnummers, krijg je dit.
Daarom limiet per artiest per lijst instellen. Blijven dit soort nikszeggende nummers er uit.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:30 schreef Zorro het volgende:
Weer zoiets. Iemand met een shitload aan topnummers, krijg je dit.
Sowieso. Nu staat er zoveel van die janknummers inquote:Op woensdag 25 december 2019 14:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij heeft ervoor gezorgd dat de Berlijnse muur viel, naar eigen zeggen dan.
Echt hé! En hoeveel troep er bij de bovenste 100 staat.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kolere ik ken de lijst niet vooraf en blijf me verbazen over hoeveel goede nummers er bij de onderste 100 staan
Graag.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom limiet per artiest per lijst instellen. Blijven dit soort nikszeggende nummers er uit.
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom limiet per artiest per lijst instellen. Blijven dit soort nikszeggende nummers er uit.
Het zou wel mooi geweest zijn als na dat optreden van hem iedereen vanuit West-Berlijn naar het Oosten zou zijn gevlucht.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij heeft ervoor gezorgd dat de Berlijnse muur viel, naar eigen zeggen dan.
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:32 schreef MaJo het volgende:
Tumble and Fall gemistdat is al het tweede nummer waarop ik gestemd heb wat ik heb gemist
En Party Animalsquote:Op woensdag 25 december 2019 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kolere ik ken de lijst niet vooraf en blijf me verbazen over hoeveel goede nummers er bij de onderste 100 staan
En hoeveel leuks er nog bij had gepast zonder boerenhype.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hé! En hoeveel troep er bij de bovenste 100 staat.
Daarom, niet stemmen!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:32 schreef MaJo het volgende:
Tumble and Fall gemistdat is al het tweede nummer waarop ik gestemd heb wat ik heb gemist
Ik heb 2 lijstjes ingestuurd. Van 1 lijstje heb ik zo'n mail, de andere niet. (2 mailadressen)quote:Op woensdag 25 december 2019 14:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Je krijgt toch een mailtje van Radio2 wanneer je nummers komen.
Klopt maar heb het niet echt in de gaten gehouden :’) sowieso lastig om tijdens de kerst de lijst goed in de gaten te houden met allerlei verplichtingenquote:Op woensdag 25 december 2019 14:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Je krijgt toch een mailtje van Radio2 wanneer je nummers komen.
Mooie ja. Vorig jaar ontdekt.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En hoeveel leuks er nog bij had gepast zonder boerenhype.
In the year 2525 of zo. Ik noem maar wat.
Verplichtingen bestaan niet. Het zijn allemaal keuzes.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt maar heb het niet echt in de gaten gehouden :’) sowieso lastig om tijdens de kerst de lijst goed in de gaten te houden met allerlei verplichtingen
Valsspelerquote:Op woensdag 25 december 2019 14:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb 2 lijstjes ingestuurd. Van 1 lijstje heb ik zo'n mail, de andere niet. (2 mailadressen)
En geen teleurstelling over nummers die het niet gehaald hebben! Toch bijna de helft van mijn lijstquote:Op woensdag 25 december 2019 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom, niet stemmen!
Mis je niks...
Klopt, vind het ook niet ergquote:Op woensdag 25 december 2019 14:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verplichtingen bestaan niet. Het zijn allemaal keuzes.
Precies, ik hoor wel wat de anderen er van gebakken hebben...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
En geen teleurstelling over nummers die het niet gehaald hebben! Toch bijna de helft van mijn lijst
Ik moest een gruwelijke fout corrigeren.quote:
Vroeger stemde je toch wel? Of nooit gedaan?quote:Op woensdag 25 december 2019 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, ik hoor wel wat de anderen er van gebakken hebben...
Te laatquote:Op woensdag 25 december 2019 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wanneer crasht de Coldplay-hypetrain?
In de MuMeLadder werkt dat wel aardigquote:Op woensdag 25 december 2019 14:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
42quote:Op woensdag 25 december 2019 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Viva la Vida is een onderschat album. Behalve het titelnummer dan.
Ik vind het een van de bestequote:Op woensdag 25 december 2019 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Ook waar. Ik neem er zelf altijd de tijd voor, maar met familie en voorbereidingen enzo snap ik wel dat je wat mistquote:Op woensdag 25 december 2019 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt maar heb het niet echt in de gaten gehouden :’) sowieso lastig om tijdens de kerst de lijst goed in de gaten te houden met allerlei verplichtingen
Het mooiste van Viva la Vida is de voorkantquote:Op woensdag 25 december 2019 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Jawel, tot een jaar of 5 geleden.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vroeger stemde je toch wel? Of nooit gedaan?
Tsssst. Topbandquote:Op woensdag 25 december 2019 14:34 schreef Kyran het volgende:
Ik zou ook al blij zijn met een maximaal 2 nummers van Coldplay op je lijst limiet eigenlijk.
Overrated bandje blijft het toch.Ze hebben hooguit 2 leuke nummers maar staan er miljoenmiljard keer in.
topnummer van zequote:
Daarom. Heb liever meer variatie in de lijst dan dat je weet niet hoevaak Coldplay, Blof, Queen, Beatles etc. moet aanhoren. Leer je af en toe ook wat nieuws kennen.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In de MuMeLadder werkt dat wel aardig
Inderdaad, op die weinigzeggende b-kantjes / matig scorende hitsingles zitten alleen de grote fans te wachten. Kun je beter wat meer variatie qua artiesten hebben in de lijst
Keuzes, keuzesquote:Op woensdag 25 december 2019 14:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik moest een gruwelijke fout corrigeren.
Kristallnach stond niet op mijn lijst
Deze is wel op weg naar de uitgangquote:Op woensdag 25 december 2019 14:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom sommige Coldplay nummers klassiekers worden en anderen niet.
Het klinkt allemaal zo hetzelfde.
Dit jaquote:Op woensdag 25 december 2019 14:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom sommige Coldplay nummers klassiekers worden en anderen niet.
Het klinkt allemaal zo hetzelfde.
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ook weer zo'n boomernummer dit.
Mensen zijn zouteloosquote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja
Heb dat ook met Kensington. Snap ook niet dat juist zij dan doorbreken en 100 bands die misschien wel beter zijn niet.
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het mooiste van Viva la Vida is de voorkant
ach het gaat er ook om dat die nummers een notering krijgen dus stemmen is nooit zinloosquote:Op woensdag 25 december 2019 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, tot een jaar of 5 geleden.
En daarna keek ik meestal niet eens of het wel of niet in de lijst stond, dus dat stemmen was zinloos...
Helaas heeft ie ze alleen nooit uitgebrachtquote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef F1gamer het volgende:
Herman van Veen maakt wel leuke liedjes
Bas W. deed dat wel...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij had na Babette moeten stoppen
Zij marketen hun zooi vast beter.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja
Heb dat ook met Kensington. Snap ook niet dat juist zij dan doorbreken en 100 bands die misschien wel beter zijn niet.
Met toveren?quote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij had na Babette moeten stoppen
Ja, maar dat breng ik allemaal niet op.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:39 schreef Zorro het volgende:
Wisten jullie dat zo'n toveropleiding wel 125 jaar duurt?
In de wereld van Harry Potter 6/7 jaarquote:Op woensdag 25 december 2019 14:39 schreef Zorro het volgende:
quote:De rivier was niet van water, maar van sinaasappelsap
Bij mij valt het ook wel mee, we zijn een paar dagen bij mijn ouders. En ik vind dat heerlijk want er zijn eigenlijk geen verplichtingen, iedereen doet waar ie zelf zin in heeft. Spelletjes, in bad, tukkie doen. Heerlijkquote:
Ik geloof in democratie, maar niet bij de Top 2000...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
ach het gaat er ook om dat die nummers een notering krijgen dus stemmen is nooit zinloos
Ik heb voor Engels weleens geprobeerd dit te vertalen. Ik snap met terugwerkende kracht waarom ik een 1 kreeg.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:39 schreef Zorro het volgende:
Tijd voor protesten & acties van de truckers!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
In plaats hiervan had een klassieker van Henk Wijngaard op de lijst kunnen staan
Frank van 't Hof vindt dit leukquote:Op woensdag 25 december 2019 14:40 schreef MielMonteur het volgende:
Hier had ook Rick Astley - Together forever kunnen staan
Zou terecht zijn. Draai een paar echte klappers en je verkoopt nog meer pils in dat cafe ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tijd voor protesten & acties van de truckers!
Daar heb ik ook wel ernstige twijfels overquote:Op woensdag 25 december 2019 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof in democratie, maar niet bij de Top 2000...
HenkGod eigenlijkquote:
veel plezier, ik ga ook, want ik krijg nu de Bucklerlul achter me aanquote:Op woensdag 25 december 2019 14:42 schreef houdjemond het volgende:
Op naar mama en bonus-papa, Triviant winnen, en klaar.![]()
Maak er allemaal wat moois van op jullie eigen manier lieverds!
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:42 schreef houdjemond het volgende:
Zo lang er maar 2000 songs in de Top 2000 passenquote:Op woensdag 25 december 2019 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel ernstige twijfels overdesalniettemin heerlijk om te luisteren, ook al mist er van alles
Is dat een hippe term, bonuspapa of -mama? Ik hoor het de laatste tijd vaker mensen gebruiken. T is toch gewoon een stiefvader?quote:Op woensdag 25 december 2019 14:42 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is niks, was niks en zal nooit iets worden voor mij 😐
Oh well, kunst is subjectief en ik hoor dit liever dan inwisselbare Kensington/Marco-meuk
Veel plezierquote:Op woensdag 25 december 2019 14:42 schreef houdjemond het volgende:
Dit zegt het wel voor mij ook ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is niks, was niks en zal nooit iets worden voor mij
Oh well, kunst is subjectief en ik hoor dit liever dan inwisselbare Kensington/Marco-meuk
Phantasmagoria bittequote:Op woensdag 25 december 2019 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tim Buckley staat niet eens in de lijst, dat is toch een schande?
Tot later!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
veel plezier, ik ga ook, want ik krijg nu de Bucklerlul achter me aan
Bye n00b!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Veel genot vandaag en tot sprekens, liev0rds
En zo verandert de Nederlandsche taal.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is dat een hippe term, bonuspapa of -mama? Ik hoor het de laatste tijd vaker mensen gebruiken. T is toch gewoon een stiefvader?
Gewoon een echtscheiding van je ouders ontkennen...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is dat een hippe term, bonuspapa of -mama? Ik hoor het de laatste tijd vaker mensen gebruiken. T is toch gewoon een stiefvader?
Ik voel hem door mijn ziel snijden hier, hoor. Pfoe.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Oh oh oh die stem, hij gaat dwars door je heen.
Ik denk azijn, voor als ie de zoveelste coldplay-notering moet aankondigenquote:
In de thee he. Puur gaat het zo langzaamquote:
Jeff Buckley is op zich niet best natuurlijk, maar het hapert niet...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:46 schreef MaJo het volgende:
Hoort dit zo te “haperen” of is mijn verbinding niet goed?
Wij vinden "stief" een lelijke klank hebben, dat was het wel..en 30 hier, dus zou mezelf niet hip noemenquote:Op woensdag 25 december 2019 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoorde allemaal gepiep maar denk dat het aan mijn verbinding lag. Na refresh is het weg.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jeff Buckley is op zich niet best natuurlijk, maar het hapert niet...
Allebei toch prima nummers. Grace staat wel belachelijk laag trouwens, maar de volgorde van deze lijst is al een grap als je naar nummer 9 kijkt.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:47 schreef Zorro het volgende:
Ok, bij nader inzien: Kan dat vorige nummer nog een keer, in plaats van dit?
Tijd om hem de afstandsbediening terug te geven.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader zit zich te ergeren hier
Maar bonuspapa?quote:Op woensdag 25 december 2019 14:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wij vinden "stief" een lelijke klank hebben, dat was het wel..en 30 hier, dus zou mezelf niet hip noemen
En ze zijn niet getrouwd*quote:Op woensdag 25 december 2019 14:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wij vinden "stief" een lelijke klank hebben, dat was het wel..en 30 hier, dus zou mezelf niet hip noemen
Ik vind jou écht vervelend worden.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar bonuspapa?
Je hoeft toch niet gebukt te staan bij hem, hoop ik?
Wel een goeie stemquote:Op woensdag 25 december 2019 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Meest schokkende ontdekking van de dag tot nu toe, Rag'n'Bone Man heeft blijkbaar meer nummers gemaakt.
Had ie niet hoeven doen.
Bonus klinkt als een Albert Heijn aanbieding.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Noemen jullie neuken zo?quote:Op woensdag 25 december 2019 14:48 schreef hhh38 het volgende:
Onze buren zijn zojuist begonnen aan een boorsessie![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bonus klinkt als een Albert Heijn aanbieding.
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had van mij niet gehoeven deze, maar wel een prima lied.
Dat mag.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind jou écht vervelend worden.
Gewoon kreunen en je bed tegen de muur stoten, dan denken ze dat jij ook seks hebt. Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 25 december 2019 14:48 schreef hhh38 het volgende:
![]()
Nee, dat is WEL de zangeres van SA.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Skin, is dat niet die zangeres van Skunk Anansie?
Dat zoeken ze achter de schermen maar uit.quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag.
Dat vind ik van termen als bonuspapa of papadag...
Niet op reageren lieverd.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind jou écht vervelend worden.
Beter dan een aantal van die janknummers in deze lijst.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:48 schreef hhh38 het volgende:
![]()
Stones & thee?quote:Op woensdag 25 december 2019 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij wordt hier een theekist bas bij gebruikt...
Heerlijke mensen.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:48 schreef hhh38 het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |