De 80s, mijn favoriete muziekdecenniumquote:Op woensdag 25 december 2019 14:25 schreef asco het volgende:
Eindelijk weer een nummer uit de 80's. Dat was 28 nummers geleden voor het laatst.
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:26 schreef Zorro het volgende:
Nou heeft Phil Collins in de jaren '80 72 hits gehad. En dan staat dit, waar ik nog nooit van heb gehoord, er in?
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De 80s, mijn favoriete muziekdecennium
Afsluiter van zijn concerten dit jaarquote:
Ze is oprecht naïef en daarom een prima tegenspeelster voor Rob...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
Helaas wel. Ze zal wel aardig zijn maar zo overdreven altijd.
Kan je nagaan wat er (gok ik iig) binnen nu en een paar jaar nog bij gaat komen (dodenbonus).quote:Op woensdag 25 december 2019 14:26 schreef Zorro het volgende:
Nou heeft Phil Collins in de jaren '80 72 hits gehad. En dan staat dit, waar ik nog nooit van heb gehoord, er in?
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer een extra liedje van deze man?
Zo staat er wel heel Phil Collins in deze lijst.
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:28 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook de Mosselman kunnen staan
Phil/Genesis op 1 t/m 126quote:Op woensdag 25 december 2019 14:28 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat er binnen nu en een paar jaar nog bij gaat komen (dodenbonus).
Al 30 jaar geleden...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Afsluiter van zijn concerten dit jaar
Eens kijken wie wie gaat overleven.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:27 schreef PippenScottie het volgende:
Als Phil Collins het tijdelijke voor het eeuwige verruilt na een biopic... damn, dan krijgen we echt veel PC in de lijst.
Robquote:
Verdomme bij 't 30-jarig jubileum van deze knaller!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Allemaal wel gestemd op David jongens? Eeuwig zonde dat hij er dit jaar niet in staat. Ik snap er oprecht niks van.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja wat een schande.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Verdomme bij 't 30-jarig jubileum van deze knaller!
Hij heeft ervoor gezorgd dat de Berlijnse muur viel, naar eigen zeggen dan.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Allemaal wel gestemd op David jongens? Eeuwig zonde dat hij er dit jaar niet in staat. Ik snap er oprecht niks van.
![]()
![]()
![]()
![]()
De rest staat hoger!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:30 schreef Zorro het volgende:
Weer zoiets. Iemand met een shitload aan topnummers, krijg je dit.
Daarom limiet per artiest per lijst instellen. Blijven dit soort nikszeggende nummers er uit.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:30 schreef Zorro het volgende:
Weer zoiets. Iemand met een shitload aan topnummers, krijg je dit.
Sowieso. Nu staat er zoveel van die janknummers inquote:Op woensdag 25 december 2019 14:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij heeft ervoor gezorgd dat de Berlijnse muur viel, naar eigen zeggen dan.
Echt hé! En hoeveel troep er bij de bovenste 100 staat.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kolere ik ken de lijst niet vooraf en blijf me verbazen over hoeveel goede nummers er bij de onderste 100 staan
Graag.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom limiet per artiest per lijst instellen. Blijven dit soort nikszeggende nummers er uit.
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom limiet per artiest per lijst instellen. Blijven dit soort nikszeggende nummers er uit.
Het zou wel mooi geweest zijn als na dat optreden van hem iedereen vanuit West-Berlijn naar het Oosten zou zijn gevlucht.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij heeft ervoor gezorgd dat de Berlijnse muur viel, naar eigen zeggen dan.
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:32 schreef MaJo het volgende:
Tumble and Fall gemistdat is al het tweede nummer waarop ik gestemd heb wat ik heb gemist
En Party Animalsquote:Op woensdag 25 december 2019 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kolere ik ken de lijst niet vooraf en blijf me verbazen over hoeveel goede nummers er bij de onderste 100 staan
En hoeveel leuks er nog bij had gepast zonder boerenhype.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hé! En hoeveel troep er bij de bovenste 100 staat.
Daarom, niet stemmen!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:32 schreef MaJo het volgende:
Tumble and Fall gemistdat is al het tweede nummer waarop ik gestemd heb wat ik heb gemist
Ik heb 2 lijstjes ingestuurd. Van 1 lijstje heb ik zo'n mail, de andere niet. (2 mailadressen)quote:Op woensdag 25 december 2019 14:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Je krijgt toch een mailtje van Radio2 wanneer je nummers komen.
Klopt maar heb het niet echt in de gaten gehouden :’) sowieso lastig om tijdens de kerst de lijst goed in de gaten te houden met allerlei verplichtingenquote:Op woensdag 25 december 2019 14:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Je krijgt toch een mailtje van Radio2 wanneer je nummers komen.
Mooie ja. Vorig jaar ontdekt.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En hoeveel leuks er nog bij had gepast zonder boerenhype.
In the year 2525 of zo. Ik noem maar wat.
Verplichtingen bestaan niet. Het zijn allemaal keuzes.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt maar heb het niet echt in de gaten gehouden :’) sowieso lastig om tijdens de kerst de lijst goed in de gaten te houden met allerlei verplichtingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |