Ik ken veel betere Johannen...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoornsch trots!
Als je George Baker effe wegdenkt
+1quote:
Vind m matig werken. En traag.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:19 schreef hhh38 het volgende:
Heeft iemand dit al gedeeld trouwens: https://app.mackayanalytics.nl/ ?
Kan je live per nummer de positiegeschiedenis zien
Da's logies..quote:Op woensdag 25 december 2019 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken veel betere Johannen...
Al? Het is al diep in de middag.quote:
Onnederlands goedquote:BUT WHEN YOU CALL I'LL BE READY FOR THE FLASH
GOT TOO HEAVY ON THE DARK SIDE
TUMBLE AND FALL
I'VE COME A LONG WAY TO GET IT BACK MY FRIEND
YOU TOOK THE CREDIT FOR MY LOST RIGHT
HOW COME IT'S STILL GOING ON?
Crowded House-achtig niemendalletje.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:20 schreef Kyran het volgende:
Dit ken ik dus niet, maar weinig gemist ook volgens mij.
Zeker waarquote:Op woensdag 25 december 2019 14:19 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Rijk trouwen is altijd een goed plan
Perfecte omschrijving...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Crowded House-achtig niemendalletje.
In een parallelle en smaakvollere wereld zou Johan met 18 noteringen in de lijst staan en Racoon + Kensington slechts met een handjevolquote:Op woensdag 25 december 2019 14:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Alhoewel, van deze Johan is Oceans ook leuk hoor
Ik val in herhaling, maar ik kan dus echt niks met dit soort nummers. Doet mij helemaal niks, terwijl ik mij echt wel kan inleven / verliezen in goede nummers.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wil je hiermee stellen dat Neil Finn niemendalletjes produceert?quote:Op woensdag 25 december 2019 14:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaaa, minor bossenova-tune weer terug
Ja echt belachelijk anno 2019. Ik ergerde me daar 10 jaar geleden al aan.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:22 schreef Martinello het volgende:
Ik haak ook maar weer eens aan. TV-beeld is kwaliteit van voor de oorlog trouwens, maar dat schijnt aan de NPO te liggen.
Niet per definitie...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je hiermee stellen dat Neil Finn niemendalletjes produceert?
mensen herkennen goeie songsmeden gewoon niet meerquote:Op woensdag 25 december 2019 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je hiermee stellen dat Neil Finn niemendalletjes produceert?
Uiteraard gaat er niets boven Pino inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2019 14:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vind m matig werken. En traag.
Deze vind ik beter: https://www.pino112.nl/top2000/
Ze heeft de pestpleurispokken, hoor ik net...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Gabriella had er moeten staan ipv het domme wicht, wat ik al dacht
Door Stasse besmet?quote:Op woensdag 25 december 2019 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft de pestpleurispokken, hoor ik net...
Vinex-muziek.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over niemandalletjes gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |