Die hele band, was twee festivalseizoenen leuk. Maar daarna was het ook klaar.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer heeft de tand des tijds slecht doorstaan, naar mijn bescheiden mening.
Het was op weg naar de uitgang, maar is toch weer gestegen.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:16 schreef Mani89 het volgende:
Indie rock niemendalletje, deze mag lekker eruit volgend jaar.
DE ROEPIEVOGEL! BELLEN!!11quote:
In die tijd stonden ze ook ieder jaar op ieder festival, leek het wel. Citroentje is vrij snel uitgeknepen.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die hele band, was twee festivalseizoenen leuk. Maar daarna was het ook klaar.
Idd. Net als dubbele achternamen als Van Erven Dorens etc.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:16 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik zou mijn achternaam opgeven om DiCrescenzo te kunnen heten, klinkt heel nice
Damn, showing you age, son!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
DE ROEPIEVOGEL! BELLEN!!11
Rijk trouwen is altijd een goed planquote:Op woensdag 25 december 2019 14:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idd. Net als dubbele achternamen als Van Erven Dorens etc.
Ik zag laatst die docu van When They See Us.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nou ja, moet.. moet. Het kan. Het is een optie. Maar die wordt niet universeel gewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |