Daarom. Heb liever meer variatie in de lijst dan dat je weet niet hoevaak Coldplay, Blof, Queen, Beatles etc. moet aanhoren. Leer je af en toe ook wat nieuws kennen.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In de MuMeLadder werkt dat wel aardig
Inderdaad, op die weinigzeggende b-kantjes / matig scorende hitsingles zitten alleen de grote fans te wachten. Kun je beter wat meer variatie qua artiesten hebben in de lijst
Keuzes, keuzesquote:Op woensdag 25 december 2019 14:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik moest een gruwelijke fout corrigeren.
Kristallnach stond niet op mijn lijst
Deze is wel op weg naar de uitgangquote:Op woensdag 25 december 2019 14:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom sommige Coldplay nummers klassiekers worden en anderen niet.
Het klinkt allemaal zo hetzelfde.
Dit jaquote:Op woensdag 25 december 2019 14:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom sommige Coldplay nummers klassiekers worden en anderen niet.
Het klinkt allemaal zo hetzelfde.
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ook weer zo'n boomernummer dit.
Mensen zijn zouteloosquote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja
Heb dat ook met Kensington. Snap ook niet dat juist zij dan doorbreken en 100 bands die misschien wel beter zijn niet.
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het mooiste van Viva la Vida is de voorkant
ach het gaat er ook om dat die nummers een notering krijgen dus stemmen is nooit zinloosquote:Op woensdag 25 december 2019 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, tot een jaar of 5 geleden.
En daarna keek ik meestal niet eens of het wel of niet in de lijst stond, dus dat stemmen was zinloos...
Helaas heeft ie ze alleen nooit uitgebrachtquote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef F1gamer het volgende:
Herman van Veen maakt wel leuke liedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |