Valsspelerquote:Op woensdag 25 december 2019 14:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb 2 lijstjes ingestuurd. Van 1 lijstje heb ik zo'n mail, de andere niet. (2 mailadressen)
En geen teleurstelling over nummers die het niet gehaald hebben! Toch bijna de helft van mijn lijstquote:Op woensdag 25 december 2019 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom, niet stemmen!
Mis je niks...
Klopt, vind het ook niet ergquote:Op woensdag 25 december 2019 14:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verplichtingen bestaan niet. Het zijn allemaal keuzes.
Precies, ik hoor wel wat de anderen er van gebakken hebben...quote:Op woensdag 25 december 2019 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
En geen teleurstelling over nummers die het niet gehaald hebben! Toch bijna de helft van mijn lijst
Ik moest een gruwelijke fout corrigeren.quote:
Vroeger stemde je toch wel? Of nooit gedaan?quote:Op woensdag 25 december 2019 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, ik hoor wel wat de anderen er van gebakken hebben...
Te laatquote:Op woensdag 25 december 2019 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wanneer crasht de Coldplay-hypetrain?
In de MuMeLadder werkt dat wel aardigquote:Op woensdag 25 december 2019 14:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom limiet per artiest per lijst instellen. Blijven dit soort nikszeggende nummers er uit.
42quote:Op woensdag 25 december 2019 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Viva la Vida is een onderschat album. Behalve het titelnummer dan.
Ik vind het een van de bestequote:Op woensdag 25 december 2019 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Ook waar. Ik neem er zelf altijd de tijd voor, maar met familie en voorbereidingen enzo snap ik wel dat je wat mistquote:Op woensdag 25 december 2019 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt maar heb het niet echt in de gaten gehouden :’) sowieso lastig om tijdens de kerst de lijst goed in de gaten te houden met allerlei verplichtingen
Het mooiste van Viva la Vida is de voorkantquote:Op woensdag 25 december 2019 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Jawel, tot een jaar of 5 geleden.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vroeger stemde je toch wel? Of nooit gedaan?
Tsssst. Topbandquote:Op woensdag 25 december 2019 14:34 schreef Kyran het volgende:
Ik zou ook al blij zijn met een maximaal 2 nummers van Coldplay op je lijst limiet eigenlijk.
Overrated bandje blijft het toch.Ze hebben hooguit 2 leuke nummers maar staan er miljoenmiljard keer in.
topnummer van zequote:
Daarom. Heb liever meer variatie in de lijst dan dat je weet niet hoevaak Coldplay, Blof, Queen, Beatles etc. moet aanhoren. Leer je af en toe ook wat nieuws kennen.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In de MuMeLadder werkt dat wel aardig
Inderdaad, op die weinigzeggende b-kantjes / matig scorende hitsingles zitten alleen de grote fans te wachten. Kun je beter wat meer variatie qua artiesten hebben in de lijst
Keuzes, keuzesquote:Op woensdag 25 december 2019 14:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik moest een gruwelijke fout corrigeren.
Kristallnach stond niet op mijn lijst
Deze is wel op weg naar de uitgangquote:Op woensdag 25 december 2019 14:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom sommige Coldplay nummers klassiekers worden en anderen niet.
Het klinkt allemaal zo hetzelfde.
Dit jaquote:Op woensdag 25 december 2019 14:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom sommige Coldplay nummers klassiekers worden en anderen niet.
Het klinkt allemaal zo hetzelfde.
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ook weer zo'n boomernummer dit.
Mensen zijn zouteloosquote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja
Heb dat ook met Kensington. Snap ook niet dat juist zij dan doorbreken en 100 bands die misschien wel beter zijn niet.
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het mooiste van Viva la Vida is de voorkant
ach het gaat er ook om dat die nummers een notering krijgen dus stemmen is nooit zinloosquote:Op woensdag 25 december 2019 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, tot een jaar of 5 geleden.
En daarna keek ik meestal niet eens of het wel of niet in de lijst stond, dus dat stemmen was zinloos...
Helaas heeft ie ze alleen nooit uitgebrachtquote:Op woensdag 25 december 2019 14:38 schreef F1gamer het volgende:
Herman van Veen maakt wel leuke liedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |