HenkGod eigenlijkquote:
veel plezier, ik ga ook, want ik krijg nu de Bucklerlul achter me aanquote:Op woensdag 25 december 2019 14:42 schreef houdjemond het volgende:
Op naar mama en bonus-papa, Triviant winnen, en klaar.![]()
Maak er allemaal wat moois van op jullie eigen manier lieverds!
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:42 schreef houdjemond het volgende:
Zo lang er maar 2000 songs in de Top 2000 passenquote:Op woensdag 25 december 2019 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel ernstige twijfels overdesalniettemin heerlijk om te luisteren, ook al mist er van alles
Is dat een hippe term, bonuspapa of -mama? Ik hoor het de laatste tijd vaker mensen gebruiken. T is toch gewoon een stiefvader?quote:Op woensdag 25 december 2019 14:42 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is niks, was niks en zal nooit iets worden voor mij 😐
Oh well, kunst is subjectief en ik hoor dit liever dan inwisselbare Kensington/Marco-meuk
Veel plezierquote:Op woensdag 25 december 2019 14:42 schreef houdjemond het volgende:
Dit zegt het wel voor mij ook ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is niks, was niks en zal nooit iets worden voor mij
Oh well, kunst is subjectief en ik hoor dit liever dan inwisselbare Kensington/Marco-meuk
Phantasmagoria bittequote:Op woensdag 25 december 2019 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tim Buckley staat niet eens in de lijst, dat is toch een schande?
Tot later!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
veel plezier, ik ga ook, want ik krijg nu de Bucklerlul achter me aan
Bye n00b!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Veel genot vandaag en tot sprekens, liev0rds
En zo verandert de Nederlandsche taal.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is dat een hippe term, bonuspapa of -mama? Ik hoor het de laatste tijd vaker mensen gebruiken. T is toch gewoon een stiefvader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |