SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
[ Bericht 3% gewijzigd door PippenScottie op 24-12-2019 16:19:40 ]My friends all drive horses
Op basis van de titel weet ik niet hoe het gaat.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:05 schreef hhh38 het volgende:
Ken je dat nummer van Elbow niet of snap je niet wat het in de lijst doet?
Ik heb het al eens vaker geroepen, maar het is wat mij betreft persoonlijk dat ik op Disturbed stem. Het origineel van TSOS is prima, wordt wat veel op begrafenissen gedraaid maar ok. Twee jaar geleden is een wat excentrieke oom van me overleden (kanker). Zoals wel vaker kan de familie óf de overledene zelf hebben aangegeven welke muziek er op zijn begrafenis komt. TSOS is een standaardje zoals ik al zeg, maar mn oom wilde per se die van Disturbed er ook bij hebben omdat het goed bij zijn stemming paste: hij luisterde erg veel muziek, van Bach tot Metallica, van Disturbed tot Eminem, gewoon omdat ie erin geïnteresseerd was. Het kon hem zelfs niet zoveel schelen hoe of wat er gezongen werd, als het ritme maar klopte of de zanger enigszins gevoel er in wist te leggen.quote:Het hele nummer is zijn betekenis kwijt.
De top2000 is wel een mijnenveld voor julliequote:Op dinsdag 24 december 2019 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Op basis van de titel weet ik niet hoe het gaat.
Maar dat moet je niet tegen mevrouw Pippen zeggen. Zij is Elbow-fan en zou dit wel eens als een reden kunnen zien om uit elkaar te gaan.
Het is voor mij heel therapeutisch.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:13 schreef livelink het volgende:
[..]
De top2000 is wel een mijnenveld voor jullie![]()
En even een compliment voor de meest geniale TT tot nog toe![]()
Door die TT's heb ik me bijna (!) verzoend met de boerenactie.
Ik zou m'n Iris Hond er nog vanaf trappenquote:
Dat liedje vanquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Op basis van de titel weet ik niet hoe het gaat.
Maar dat moet je niet tegen mevrouw Pippen zeggen. Zij is Elbow-fan en zou dit wel eens als een reden kunnen zien om uit elkaar te gaan.
Of 'Run The World (Keerls)'!quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:14 schreef Berkery het volgende:
Ik zit te wachten op de TT 'Fat Bottomed Keerls'.
Aanpakken die hapquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:30 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochters liggen met een jongetje op het bed van mevrouw Pippen en mij.
Even ingrijpen hier.
Keerls who are boysquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:30 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochters liggen met een jongetje op het bed van mevrouw Pippen en mij.
Even ingrijpen hier.
Of 'Some Keerls Are Bigger Than Others' van The Smiths.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:32 schreef Sabata het volgende:
Toch jammer dat Everything but the Keerl het niet heeft gehaald
Is Serious Request nog iets dan?quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:47 schreef MadMaster het volgende:
Werd Serious Request ooit nog gestart door Snow Patrol, vanavond wordt het afgesloten met Snelle, Merol, Naaz en Blanks...
Keanequote:Op dinsdag 24 december 2019 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor de liefhebbers een overzicht wat je dit jaar kunt verwachten bij de Top 2000 a Gogo
[..]
Jij komt toch ook elke keer(l) weer terug?quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat keerl gaat toch niet blijven terugkomen he?
Ik woon in de binnenstad van grunn, maar ik pas geloof ik...quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:47 schreef MadMaster het volgende:
Werd Serious Request ooit nog gestart door Snow Patrol, vanavond wordt het afgesloten met Snelle, Merol, Naaz en Blanks...
Klopt, maar ik kan prima wegblijven hoor.....quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij komt toch ook elke keer(l) weer terug?
Vanaf morgen zal het weer pseudo originele TT's regenen, al dan niet in gekaapte topics, verwacht ikquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan prima wegblijven hoor.....
Traditie, lekker johquote:Op dinsdag 24 december 2019 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf morgen zal het weer pseudo originele TT's regenen, al dan niet in gekaapte topics, verwacht ik
Sommige dingen veranderen niet...
Jamaar. Dat voelt als vreemdgaan.quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Er is een Top4000 topic he?
MUZ / Radio 10: Top 4000 zonder topic op Fok :(
Wees gerust, het magquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jamaar. Dat voelt als vreemdgaan.
Hier staat 'ie nog hoger inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jaaa! De echte!Sound of Silence
Ibizaquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Do you knooooooow where you’re going to...
Bijna goed!quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ibiza
Whoah! Back to the island
Whoah! We're gonna have a party
Whoah! In the Mediterranean Sea
Ja lekker nummertje is datquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat Purple Rain dat emmert ook maar lang door he?
Heerlijk dat ze 'm ook gewoon helemaal draaien en niet voortijdig afkappen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat Purple Rain dat emmert ook maar lang door he?
Vandaag ook eindelijk weer eens de hele versie van Still Got The Blues gehoord.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk dat ze 'm ook gewoon helemaal draaien en niet voortijdig afkappen.
Ook een echte top4000 hit trouwens. Alle 15 edities. Echt een lijst vol klassiekers en knallers.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ibiza
Whoah! Back to the island
Whoah! We're gonna have a party
Whoah! In the Mediterranean Sea
Het origineel vast niet?quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ook een echte top4000 hit trouwens. Alle 15 edities. Echt een lijst vol klassiekers en knallers.
Mja, te vaak gehoord, net als al die andere top 10 nummers zo'n beetje.... de lol is er wel vanafquote:
Leugens, Fokkers hebben geen schoonmoedersquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:37 schreef Berkery het volgende:
Dit werd ook gedraaid bij de crematie van mijn schoonmoeder. Klonk leuk in de aula.
Klopt!quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leugens, Fokkers hebben geen schoonmoeders
Weer eens wat anders dan de geijkte shitquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:37 schreef Berkery het volgende:
Dit werd ook gedraaid bij de crematie van mijn schoonmoeder. Klonk leuk in de aula.
Nee, dit dan.quote:Op dinsdag 24 december 2019 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
U2 is wel jammer. Geen fan hier.
Klopt, Coldplay is ook wat jammer. Fix You is niet eens het mooiste nummer trouwens, want ze hebben wel een aantal nummers die te doen zijn. Vanaf X&Y zakten ze weg wat mij betreft.quote:
Nee, Pianoman en Billy Jean moeten ook nogquote:
Billy Jean staat fors hoger dan in de 2000, de 'boycot Michael Jackson manie' heeft nog niet toegeslagenquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, Pianoman en Billy Jean ook nog
Met Rob Stenders en Johan Derksen als kruiwagens heb je de Top40 niet meer nodigquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:01 schreef asco het volgende:
Ik zie nu dat dat Rollercoaster 27 weken in de top 40 stond en de hoogste plek was 21.
Dat is wel euh, apart.
En dat is toch nog beter dan Stairway to heaven.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:01 schreef asco het volgende:
Ik zie nu dat dat Rollercoaster 27 weken in de top 40 stond en de hoogste plek was 21.
Dat is wel euh, apart.
Songs die we nu kennen als échte classics, maar nooit de Top 40 hebben gehaald.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:07 schreef Berkery het volgende:
[..]
En dat is toch nog beter dan Stairway to heaven.
8 uur morgenvroeg.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:07 schreef MTheBassman het volgende:
Hoe laat begon het hele feest ookalweer?
dat is me iets te vroeg. Maar dan mis ik Theme From Mahogany. Tijd om de wekker te zetten dan.quote:
Wow hebben die serieus allemaal nooit in de top 40 gestaanquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Songs die we nu kennen als échte classics, maar nooit de Top 40 hebben gehaald.
Aardig lijstje met niet-top40 songs
Je kan het! Wekker aan en gaan.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat is me iets te vroeg. Maar dan mis ik Theme From Mahogany. Tijd om de wekker te zetten dan.
Daar zitten redelijk wat bekende nummers bijquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:08 schreef El-Stinho het volgende:
Songs die we nu kennen als échte classics, maar nooit de Top 40 hebben gehaald.
Aardig lijstje met niet-top40 songs
Van Smoorverliefd van Doe Maar sta ik nog het meest te kijken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow hebben die serieus allemaal nooit in de top 40 gestaan
Belle Helene ook niet dacht ik.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:15 schreef asco het volgende:
[..]
Van Smoorverliefd van Doe Maar sta ik nog het meest te kijken.
Het origineel van Lee Towers wel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:19 schreef Berkery het volgende:
Jemig, Walking on sunshine ook niet? Daar werd je mee doodgegooid.
ja waarom niet, ik kan de rest van het jaar uitslapen, ik moet er ook effe wat moeite voor doen he?quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Je kan het! Wekker aan en gaan.
*waarschijnlijk draai ik mezelf dan ook nog 3x om
Net ook al handjes geschud.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:02 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, lieve mensen!
Ja, het klagen hoort er ook gewoon bij. Dan waardeer je juist de mooie nummersquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:21 schreef ok01 het volgende:
Ik heb er zin in mensen![]()
Ik kan me eerlijk gezegd geen beter begin van de kerst wensen, dan met jullie klagen over het feit dat James Bay boven Blind Melon staat![]()
8 uur is wel ff vroeg zat me dunkt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:06 schreef Cassa95 het volgende:
De mensen die 2000 nummers te weinig vinden, kunnen morgenochtend om 6 uur deze playlist aanzetten met de Bubbling Under (2001 (Torn) tot 2032 (Jealous Guy)). In 2 uur tijd ben je dan goed opgewarmd voor de echte top 2000. De boer is troef staat "helaas" niet op Spotify, maar jullie kunnen nog wel genieten van Blof, Coldplay en andere artiesten waarvan het zonde is dat ze het net niet gehaald hebben.
Sorteren op "Datum toegevoegd" om bij 2032 te beginnen.
Spotify: https://open.spotify.com/playlist/1mdmrtsw8DJmASmueNRyTv?si=T_d3Lf0FQ7mSfrYYcRyT-Q
quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:36 schreef alopio het volgende:
Godver, vandaag nog even kutnieuws gehoord wat betreft de werksituatie. Lekkere kerstdagen zo en een klote eind van 2019 en een klote start van 2020. Totaal geen eindejaars stemming voor nu dus.
Godver, vandaag nog even kutnieuws gehoord wat betreft de werksituatie. Lekkere kerstdagen zo en een klote eind van 2019 en een klote start van 2020. Totaal geen eindejaars stemming voor nu dus.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nog een paar uurtjes slapen en dan gaan we beginnen
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:48 schreef alopio het volgende:
Dank allen! Maar komt goed, alleen de timing is natuurlijk bijzonder kut. Maar we kunnen nu wel lekker wegkwijnen in zelfmedelijden met alle emotionele nummers de komende week, en ik ben een weekje weg straks dus dat helpt ook
quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:52 schreef Zorro het volgende:
Ik zit te kijken naar de documentaire "Hired Guns" over sessiemuzikanten.
Ik heb besloten NOOIT meer op welk nummer dan ook van Billy Joel te stemmen.
Wat een lul.
Als een van de muzikanten waar je jaren mee op tour bent geweest wegens een ontslag van de hele band zonder zelfs maar een telefoontje van Mister Bigstar Meneer Joel uiteindelijk mede als gevolg daarvan zelfmoord pleegt, de drummer die er dan nog wel bij mocht blijven een aantal jaren later een scheiding heeft en financieel moeilijk zit (want veel betaald krijgen ze niet) tegen Billy zegt: "Ik zit nu moeilijk, als je wat kruimels over hebt, schuif dat alsjeblief naar mij toe" en meneer Joel zegt "Dat kan ik niet doen, dat had je me nooit mogen vragen" en vervolgens nooit meer tegen hem praat, diezelfde drummer niet met het vliegtuig van meneer Joel mee terug naar huis mag vliegen omdat de grote meneer Joel "misschien wil gaan liggen en er dan geen ruimte genoeg is", dan heb ik het wel gehad met zo iemand ja.quote:
Zo dan.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als een van de muzikanten waar je jaren mee op tour bent geweest wegens een ontslag van de hele band zonder zelfs maar een telefoontje van Mister Bigstar Meneer Joel uiteindelijk mede als gevolg daarvan zelfmoord pleegt, de drummer die er dan nog wel bij mocht blijven een aantal jaren later een scheiding heeft en financieel moeilijk zit (want veel betaald krijgen ze niet) tegen Billy zegt: "Ik zit nu moeilijk, als je wat kruimels over hebt, schuif dat alsjeblief naar mij toe" en meneer Joel zegt "Dat kan ik niet doen, dat had je me nooit mogen vragen" en vervolgens nooit meer tegen hem praat, diezelfde drummer niet met het vliegtuig van meneer Joel mee terug naar huis mag vliegen omdat de grote meneer Joel "misschien wil gaan liggen en er dan geen ruimte genoeg is", dan heb ik het wel gehad met zo iemand ja.
wow wat een zak hooiquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als een van de muzikanten waar je jaren mee op tour bent geweest wegens een ontslag van de hele band zonder zelfs maar een telefoontje van Mister Bigstar Meneer Joel uiteindelijk mede als gevolg daarvan zelfmoord pleegt, de drummer die er dan nog wel bij mocht blijven een aantal jaren later een scheiding heeft en financieel moeilijk zit (want veel betaald krijgen ze niet) tegen Billy zegt: "Ik zit nu moeilijk, als je wat kruimels over hebt, schuif dat alsjeblief naar mij toe" en meneer Joel zegt "Dat kan ik niet doen, dat had je me nooit mogen vragen" en vervolgens nooit meer tegen hem praat, diezelfde drummer niet met het vliegtuig van meneer Joel mee terug naar huis mag vliegen omdat de grote meneer Joel "misschien wil gaan liggen en er dan geen ruimte genoeg is", dan heb ik het wel gehad met zo iemand ja.
Precies. En overigens werd diezelfde drummer er ook uitgezet op een manier waar de honden geen brood van lusten. Concerten in New York, mensen die hem om kaartjes vragen "want je zit toch in de band" en er dan achter komen dat je (blijkbaar) voormalige baas daar optreedt zonder dat je daar iets van weet. Gewoon niet gevraagd.quote:
Ik denk dat we van een hoop artiesten eigenlijk niet willen weten hoe ze in het echt zijn....quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies. En overigens werd diezelfde drummer er ook uitgezet op een manier waar de honden geen brood van lusten. Concerten in New York, mensen die hem om kaartjes vragen "want je zit toch in de band" en er dan achter komen dat je (blijkbaar) voormalige baas daar optreedt zonder dat je daar iets van weet. Gewoon niet gevraagd.
En bedankt voor de afgelopen 30+ jaar
"bekend" en "aardig" gaan lang niet altijd samen inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:04 schreef asco het volgende:
[..]
Ik denk dat we van een hoop artiesten eigenlijk niet willen weten hoe ze in het echt zijn....
Dat geloof ik meteen, maar ik kreeg toch de indruk dat dit toch wel een uitzondering was wat "werkgeverschap" betreft.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:04 schreef asco het volgende:
[..]
Ik denk dat we van een hoop artiesten eigenlijk niet willen weten hoe ze in het echt zijn....
Dan ben je ook wel een waardeloze man inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Peeps, tot morgen.
Jetzt geht's loss!
Dat is ook geen straf inderdaad, maar toch maar lekker op vakantie, kan ik wel gebruiken nu. Maar zal ook af en toe wel hier te zien zijn hoor, ik probeer toch wat uurtjes mee te pakken, vooral in de avond.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:53 schreef ok01 het volgende:
[..]je kan ook altijd bij ons wegkwijnen komende week
Blijft spannend hoe het deze keer afloopt natuurlijk. Je weet nooitquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk nog even Lord of The Rings.
Ik hoop maar dat Helm’s Deep standhoudt.
Bij “de tune” krijg je toch altijd een warm gevoel, ook al is die verpestquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:57 schreef molloot200 het volgende:
De wekker staatToch gek hoe ik elk jaar weer op eerste kerstdag mn wekker om 7:58 zet, terwijl ik die eerste paar nummertjes toch ook gewoon terug kan luisteren op 1 januari, of desnoods in de reclameblokken
Niemand wil de intromix missen...…quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:57 schreef molloot200 het volgende:
De wekker staatToch gek hoe ik elk jaar weer op eerste kerstdag mn wekker om 7:58 zet, terwijl ik die eerste paar nummertjes toch ook gewoon terug kan luisteren op 1 januari, of desnoods in de reclameblokken
Ik denk dat ik toch maar even uitslaapquote:Op dinsdag 24 december 2019 23:04 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben er ook gewoon bij hoor. Op de Mash-up van Bart is ongetwijfeld al genoeg aan te merken, dus een beter begin kan je je niet wensen.
Da's de beste manier om eraan te beginnen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar even uitslaap
Over een paar jaar zal dat wel het geval zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:20 schreef 4-elements het volgende:
Ik had in mijn hoofd dat de lijst al om middernacht begon. Was daar naar toe aan het leven. Nu overheerst even de teleurstelling...
Mooie avatar, ben op Lowlands met m'n 1.70 flink door elkaar geschud bij The Chatsquote:Op dinsdag 24 december 2019 23:51 schreef PzKpfw het volgende:
M'n eerste stemnummer al in het tweede uur, belachelijk laag
Jajaquote:Op woensdag 25 december 2019 01:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik keek niet veel verder dan cos![]()
Sterkte man!quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:36 schreef alopio het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik vind de info die voorbij komt wel aardig. En soms valt er nog wat te lachen.quote:Op woensdag 25 december 2019 06:26 schreef peaceman het volgende:
Ach dat café laat ik altijd links liggen.
Leek me Destinys child ofzo.quote:
ik heb best een hekel aan sneeuw eigenlijkquote:Op woensdag 25 december 2019 06:39 schreef asco het volgende:
[..]
Het is helaas wedereom geen 2010.
Dat was magical. Dik pak sneeiw op de 24e.
Tja dat pakken wij toch maar mooi mee, wij diehardsquote:
Genot.quote:Op woensdag 25 december 2019 06:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dat pakken wij toch maar mooi mee, wij diehards
da's wel lame dat ze die nu draaienquote:
ah thanks... iets beter kijken en ik had het zelf ook gezienquote:Op woensdag 25 december 2019 06:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/(...)ember-in-de-top-2000
Het is nog vroegquote:Op woensdag 25 december 2019 06:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah thanks... iets beter kijken en ik had het zelf ook gezien
maar alleen de diehards zijn er ruim een uur te vroegquote:
Of je zit zo vast in je werk ritme dat je sowieso standaard om 6 uur wakker bent.....quote:Op woensdag 25 december 2019 06:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar alleen de diehards zijn er ruim een uur te vroeg
Hall & Oates staan er helemaal niet meer inquote:Op woensdag 25 december 2019 07:01 schreef Isorden het volgende:
Potverdorie...
Zit net voor de lol mn stemlijstje even op volgorde van de lijst te zetten, en zie nu pas welke het niet gehaald hebben van mn lijstje:
- The Allman Brothers Band - Jessica
- Average White Band - Pick Up The Pieces
- Hall & Oates - Adult Education
- Little River Band - Home On A Monday
- Steely Dan - Reelin' In The Years
crashte hij maar eens keer... als ik toch aan 1 kerstlied een hekel hebquote:
Ach wel een keer aardig om gehoord te hebben. kende het niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:24 schreef Isorden het volgende:
Dit is zelfs voor een kerstnummer wel heel zoetsappig zeg
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach wel een keer aardig om gehoord te hebben. kende het niet.
Ik vind m leuker dan die van Chrisquote:Op woensdag 25 december 2019 07:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Geloof dat 1x wel genoeg is...
NPO 1 Extra, maar ik weet niet waar die zit op Ziggo. Ik kijk via de schotel.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:36 schreef PippenScottie het volgende:
Welke ziggo zender zendt het café straks uit?
Niet 222 volgens de tv gids.
Heb je NPO 1 Extra?quote:Op woensdag 25 december 2019 07:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb geen idee. Ik kijk zelden tv en dan alleen maar sport. Ik ga eens wat rondzappen.quote:
Top 2000 is dit jaar 24/7 te volgen op NPO 1 extra:quote:Op woensdag 25 december 2019 07:36 schreef PippenScottie het volgende:
Gevonden. Dank je.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 07:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Top 2000 is dit jaar 24/7 te volgen op NPO 1 extra:
Ziggo: kanaal 128
KPN: zender van de maand op kanaal 42 (ook te vinden op 76)
T-mobile: kanaal 273
Voor alle overige aanbieders zijn de kanalen te vinden op npo.nl/extra.
In plaats van die mash up kan je ook de hele versie van Still got the Blues draaien.quote:
Als Bart Arens een mash up wil laten horen moet ie het maar in de keuzelijst zetten en kijken hoeveel mensen er op stemmen.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die mashup is wel lekker, hebben we meteen een dik klaagmoment te pakken.
ja lekker rustig was datquote:Op woensdag 25 december 2019 07:49 schreef asco het volgende:
[..]
Het was zo lekker rustig om 6 uur he.
ik ben er bang voor dat het de lijst nog zou halen ookquote:Op woensdag 25 december 2019 07:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als Bart Arens een mash up wil laten horen moet ie het maar in de keuzelijst zetten en kijken hoeveel mensen er op stemmen.
Waarschijnlijk top 50.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben er bang voor dat het de lijst nog zou halen ook
Goedemorgen! Jij ook Fijne Kerst!quote:Op woensdag 25 december 2019 07:53 schreef Tris het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Fijne kerst allemaal en heel veel luisterplezier gewenst!!!!
Volgens mij wel, 8/9 uur steeds toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 07:56 schreef Cee het volgende:
Is het de eerste keer dat het zo vroeg start eigenlijk? Kan me niet herinneren dat ik hier helemaal klaar zat voor de eerste tonen terwijl het buiten donker is.
Volgens mij vorig jaar 9 uur idd.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:56 schreef Cee het volgende:
Is het de eerste keer dat het zo vroeg start eigenlijk? Kan me niet herinneren dat ik hier helemaal klaar zat voor de eerste tonen terwijl het buiten donker is.
Laatste jaren wel, maar het is met de jaren wel steeds vroeger geworden...quote:Op woensdag 25 december 2019 07:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Volgens mij wel, 8/9 uur steeds toch?
Even met de poedersuiker buiten strooien, dan welquote:Op woensdag 25 december 2019 07:56 schreef PippenScottie het volgende:
Is het bij jullie wel een witte Kerst?
Bijnaquote:Op woensdag 25 december 2019 07:56 schreef PippenScottie het volgende:
Is het bij jullie wel een witte Kerst?
Ah, ze gaan In a Gadda da Vida en Tubular Bells dit jaar helemaal draaien?quote:
Ik ben bang van niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:57 schreef Cee het volgende:
Hier staat George Baker nog te zingen, dan heb ik de goede zender toch?
Ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:57 schreef Cee het volgende:
Schakelt altijd op het laatst om.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:57 schreef Cee het volgende:
Nooit!quote:
Ah, ik luister via de radio, zodoende.quote:Op woensdag 25 december 2019 07:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Welke dan voor Ziggo?
Edit: laat maar, is wel de goede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
zie mijn vorige postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |