Billy Jean staat fors hoger dan in de 2000, de 'boycot Michael Jackson manie' heeft nog niet toegeslagenquote:Op dinsdag 24 december 2019 17:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, Pianoman en Billy Jean ook nog
Met Rob Stenders en Johan Derksen als kruiwagens heb je de Top40 niet meer nodigquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:01 schreef asco het volgende:
Ik zie nu dat dat Rollercoaster 27 weken in de top 40 stond en de hoogste plek was 21.
Dat is wel euh, apart.
En dat is toch nog beter dan Stairway to heaven.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:01 schreef asco het volgende:
Ik zie nu dat dat Rollercoaster 27 weken in de top 40 stond en de hoogste plek was 21.
Dat is wel euh, apart.
Songs die we nu kennen als échte classics, maar nooit de Top 40 hebben gehaald.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:07 schreef Berkery het volgende:
[..]
En dat is toch nog beter dan Stairway to heaven.
8 uur morgenvroeg.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:07 schreef MTheBassman het volgende:
Hoe laat begon het hele feest ookalweer?
dat is me iets te vroeg. Maar dan mis ik Theme From Mahogany. Tijd om de wekker te zetten dan.quote:
Wow hebben die serieus allemaal nooit in de top 40 gestaanquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Songs die we nu kennen als échte classics, maar nooit de Top 40 hebben gehaald.
Aardig lijstje met niet-top40 songs
Je kan het! Wekker aan en gaan.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat is me iets te vroeg. Maar dan mis ik Theme From Mahogany. Tijd om de wekker te zetten dan.
Daar zitten redelijk wat bekende nummers bijquote:Op dinsdag 24 december 2019 18:08 schreef El-Stinho het volgende:
Songs die we nu kennen als échte classics, maar nooit de Top 40 hebben gehaald.
Aardig lijstje met niet-top40 songs
Van Smoorverliefd van Doe Maar sta ik nog het meest te kijken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow hebben die serieus allemaal nooit in de top 40 gestaan
Belle Helene ook niet dacht ik.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:15 schreef asco het volgende:
[..]
Van Smoorverliefd van Doe Maar sta ik nog het meest te kijken.
Het origineel van Lee Towers wel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:19 schreef Berkery het volgende:
Jemig, Walking on sunshine ook niet? Daar werd je mee doodgegooid.
ja waarom niet, ik kan de rest van het jaar uitslapen, ik moet er ook effe wat moeite voor doen he?quote:Op dinsdag 24 december 2019 18:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Je kan het! Wekker aan en gaan.
*waarschijnlijk draai ik mezelf dan ook nog 3x om
Net ook al handjes geschud.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:02 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, lieve mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |